Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko outo kun en erityisemmin tykkää mökkeilystä?

Vierailija
24.07.2011 |

Tuntuu ainakin, että olen lähipiirini ainoa. Moni tuttavaperhe viettää suurimman osan lomastaan jossain mökeillä.

Mekin käymme kerran pari kesässä vanhempieni mökillä ja jaksan olla siellä max 3 päivää kun jo kaipaan kaupunkiin mukavuuksien pariin. En tiedä johtuuko tunne siitä kun vanhempani ovat myös tietenkin aina siellä ja en osaa olla ihan rennosti tuolloin. On sellainen tunne, että pitäisi koko ajan olla tekemässä jotain.

Mökki on ihan hyvin varusteltu eli on sähkö, mutta en koskaan oikein tiedä miten siellä pitäisi olla. Hyttyset ja mäkäräiset pörräävät jatkuvsti ympärillä.

Kaikesta huolmimatta olemme suunnitelleet vuokraavamme ensi kesänä mökin viikoksi. Kokeillaan miltä tuntuu mökkeillä ihan oman perheen kesken ja tehdä asioita ihan omaan tahtiin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä onneksi tarvitse koska sellaista ei ole :)

Vierailija
2/13 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken vapaa-ajan suvun mökillä. Me mieheni kanssa sen sijaan olemme merihulluja ja olemme suunnitelleet viimeinkin oman veneen ostoa. Äitini oli lähes shokissa tästä, kuulemma täytyyhän ihmisen pitää enemmän mökkeilystä ja kauheaa jos vene vie jatkossa paljon aikaa ja plaa plaa... huoh, hyvä ettei kunnon perheriitaa tästä saatu aikaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mökille edes pariksi tunniksi, inhoan mökkeilyä! Lapsena oli pakko olla siellä aina pari viikkoa, onneksi jo 12v sain jäädä tuoksi ajaksi yksin kotiin kaupunkiin.

Vierailija
4/13 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillämme on sähkö mutta ei juokseva vettä joten parissa päivässä tulee väkisinkin nuhjuinen olo vaikka kuinka lutraisi järvivedellä. Kesäisin se nyt vielä menee, kun voi uida ym. mutta kesä-elokuuta lukuunottamattaa minua ei saa mökille kirveelläkään. Muu perhe käykin siellä keskenään :)

Vierailija
5/13 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme tulleet toista kertaa tänä kesänä mökille. Meillä oli vain 2 vk koko perheen yhteistä lomaa ja olimme juuri käyneet mökillä alkukesästä.

ap

Vierailija
6/13 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle on vaan sattunut vertailukohdaksi tosi hc-mökkeilijöitä. Itse olen viimeksi ollut mökillä (vanhempieni mökki, suurin osa nykyajan mukavuuksista) viimeksi vuonna 2006 muutaman tunnin joista pari viimeistä vain marisin että milloin häivytään. Miehen vanhempien mökillä olen käynyt kerran enkä mene toista kertaa vaikka millä uhattaisiin. Mulla ei ole mitään syytä enää ikinä elämässäni pakottaa itseäni yhtään kenenkään mökille enkä välitä vaikka joku pitäisi outona. Itse en tajua että miksi ihmeessä joku haluaa vapaaehtoisesti hillua jossain metsän keskellä ilman mukavuuksia ja tekemistä, mutta jotkut tykkää ja jotkut ei.

Vierailija
7/13 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsesta asti. Meri taasen on mulle hirmu tärkeä, ja vene on oltava. :)

Vierailija
8/13 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökki meren rannalla ja sieltä käsin veneillään. Mökillä käydään suihkussa, pesemässä vaatteita ja saunomassa, vene ei ole niin iso että tuollaiset onnistuisi.

Vierailija
9/13 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan eri asia on, kun mökki on oma, sen saa laittaa ja tontin myös juuri sellaiseksi kuin haluaa ja kun siellä ollaan pman perheen kesken tai parhaimmillaan oman siipan kanssa kahden.

Vierailija
10/13 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä orjarannikosta. Ei ikinä mökille.

Vierailija
11/13 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en tykkää mökkeilystä yhtään. En omista mökkiä, enkä mene muiden mökeille.

Kun omistaa omakotitalon niin siinä on ihan kivasti työsarkaa. En kaipaa toista lomatyökohdetta.

Me lomailemme mieluusti rantalomilla välimerellä.

Menen oikeasti lomalle. Kotona saa riittämiin siivota, tiskaa, pyykätä, laitta ruokaa.

Loma lomana kiitos.

Vierailija
12/13 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole mikään mökki-ihminen. Tai siis mielelläni käyn anopin mökillä vieraana (=eli en joudu raatamaan) mutta kyllä jo yöksi haluan kotiin. Järvessä on ihana uida ja rantasaunassakin mukava saunoa, mutta kyllä sen jälkeen pitää päästä kotiin suihkuun... Kaveriporukassa voisin viettää mökkiviikonlopun, mutta en lasten kanssa.

Vierailija
13/13 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakosta olen joskus joutunut anopin mökillä käymään, mutta sielläkin olen korkeintaan yhden yön mutta en viihdy yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme