Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olette nyt viimeinen oljenkorsi! Kertokaa minulle,

Vierailija
24.07.2011 |

mistä löydän pojille juhlavaatteet. En halua heille tummaa pukua, vaan jotain muuta.

Olen nyt kiertänyt kymmenen lastenvaateliikettä ja missään ei ole juhlapukeutumista muuta kuin se musta puku. Seuraava askel on siniruudullinen lyhythihainen paita. Mitään tältä väliltä ei ole.

Haluan lapsille kauniit vaatteet loppukesän juhliin, vaan sellaisia ei ole saatavilla. Olen katsonut kaikki mahdolliset nettikaupat, nettisivut, ei, vain pukuja.

Asun pk-seudulla ja voin ajaa vaikka 100 km että saan hyvät vaatteet pojille. Auttakaa, hyvät siskot!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kiertäisin vielä kaikki semmoiset kalliit söpöstelyvaatekaupat, niissä on ihania.

Vierailija
2/9 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna kävisin parissa pukuvuokraamossakin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on ainakin jotain lasten juhlavaatteita. Tai sitten Sokos.

Vierailija
4/9 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesän juhliin pojalle Lindexistä lyhythihaisen huudullisen paidan ja vaaleat kesähousut. Ei varsinaisesti juhlavaatteet, mutta rennot ja siistit kesävaattteet, joita voikäyttää muulloinkin.

Nyt taitaa vaan nuo kesävaatteet olla aika loppuunmyytyjä...

Vierailija
5/9 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin kyllä minusta aivan tosi makeen juhlapukuisen pikkupojan:

Mustat suorathousut, musta kauluspaita ja valkoiset leveät henkselit.

Vierailija
6/9 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/9 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mitään tuon suuntaistakaan.

Mutta tuo mustat housut, musta paita ja valkoiset henkselit kuulostaa aivan nappijutulta! Kiitos :)

Vierailija
8/9 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mitään tuon suuntaistakaan. Mutta tuo mustat housut, musta paita ja valkoiset henkselit kuulostaa aivan nappijutulta! Kiitos :)

on niin tavattoman nössykkämäistä pellavapuuroa, mitä on tarjolla, jos niitäkään. Ehkä mustan henkselikokonaisuuden kanssa kävis jotkin skorodemmat kengät, kun perus pukukengät?

Vierailija
9/9 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään puvuista välitä mutta minusta nuo gingham-ruutuiset paidat, vaaleat kesähousut ja siistit tennarit tms. on ihan paras juhla-asu pienelle pojalle. Itse inhoan noita pappalippiksiä ja henkseleitä. Mutta esim. Nextillä on jotain juhlavaatetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän