Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hih, varmaan kassat ja muut asiakkaat katsovat ihmetellen

Vierailija
24.07.2011 |

kun minä aina maksan meidän ostokset ja mies pakkaa, kun olemme liikkeellä ruokakaupassa. Eikö se yleensä mene toisinpäin. Totuus on, että meillä yhteinen tili. Kuvittelevat varmaan, että on mun elätti =)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kokeiles maksaa joskus ravintolassa - vähänkin konservatiivisemmassa sellaisessa. hihii.

Vierailija
2/8 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kokeiles maksaa joskus ravintolassa - vähänkin konservatiivisemmassa sellaisessa. hihii.

hän saa maksaa, en kehtaa =). NO, useinhan siellä jätetään vain pöytään rahat, mtuta monesti tarjoilijallekin. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen tili, jota kumopikin käyttää. Yleensä mies menee edeltä ja pakkaa, kun se on "raskaampi" työ. MInä vain pitelen lompakkoa ;)

Vierailija
4/8 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä ns. mun rahoillani.

Vierailija
5/8 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn kaupassa yleensä työpäivän lomassa. Ja ihan omilla rahoillani maksan, miehen rahoista maksellaan sitten muita juttuja. Ulkomaille mentäessä annan usein miehelle jonkun verran rahaa, koska siellä oletetaan miehen maksavan ravintolassa.

Vierailija
6/8 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnittänyt moiseen huomiota. Ihan sama kunhan joku maksoi ja tavarat hävis hihnalta.

Vierailija
7/8 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnittänyt moiseen huomiota. Ihan sama kunhan joku maksoi ja tavarat hävis hihnalta.

ehkä tulee siitä, kun yhteinen tili on niin harvinainen, täälläkin jokaisella on tiukasti omat rahat ja lasketaan sentilleen kuka maksaa ja mitäkin, ap

Vierailija
8/8 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pakkaa. Ja minä hoidan maksun.

Meillä ei ole yhteistä tiliä. Meillä maksaa se jolla rahaa sattuu olemaan. Toimii meillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi