14 tunnin työpäivä lapsiperheessä takana, milloin tästä alkaa palkkaa saamaan?
Eli missä vaiheessa lapset antavat enemmän mitä ottavat?
Kommentit (28)
oikeasti kiinostaa sun kusipää kersat ??????
Minulla on kaksi lasta, juurikin 2v ja 5v.
Mies on töissä JOKA PÄIVÄ 9-14 tuntia.
Silti rakastan lapsiani, jaksan olla niiden kanssa. En hauku, mutta en jaksa kyllä leikkiä. Lapset leikkii, äidit ei.
Tuntuu pahalta, kun niillä lapsilla on vaan sinut nyt siinä hetkessä ja SINÄ olet niille kaikista tärkeintä.
Jos olet noin uuvuksissa niin mene töihin tai opiskelemaan ja laita lapsesi hoitoon (niin kai onkin, nythän on heinäkuu ja lomakuukausi kaikesta)
Keskity hetkiin, organisoi ja lopeta tuo negatiivisesti ajatteleminen. Tuolla tyylillä pilaat suhteesi lapsiin. Kuulet vittua ja perkelettä hyvin pian.
AHDISTAA KUULLA TÄLLAISTA, MUTTA PAKKO KOMMENTOIDA.
Anteeksi, mutta kuulostat itsekkäältä, oletko sitä?
jep, ei taida kaikki inkkarit olla enää kanootissa......
minulla on kaksi aikuista siis yli 20v ja loisivat täällä pyynnöstä koko kesän ja vielä useimmiten on toisen tyttöystävä mukana.
Mielestäni olen heiltä saanut aina paljon enemmän kuin menettänyt, jo tekovaihe oli huisin hauskaa.:)
näkyy ja kuuluu kauas. Huomenna voitais kivittää pihalamppuja rikki niillä leppäkerttukivillä mitä tänään maalattiin.
Siinä onkin sopivasti ohjelmaa siihen asti kun ukko kotiutuu.
Enkä mä lapsille näytä että ne on rasittavia, paitsi jos pennut tekee jotain typerää.
Eniten mua rasittaa se jatkuva vaatiminen ja se että mun pitää antaa koko ajan jollekin itsestäni jotain.
Se että pennut pöljäilee, lähinnä huvittaa mua ja menen aina salaa nurkan taa naureskelemaan kun jotain, varsinkin lasten isän tavaraa, on hajonnut tai hajotettu.
joku muu passaa niitä. Olispa itse pyörätuolissa, niin ei pystyisi antamaan pennuille mitään eikä ne vaatiskaan mua jatkuvasti keskeyttämään sohvalla makoiluni.
Mut ei mua hei enää tää aihe jaksa kiinnostaa.
sunun pitää vatmaan luopua oikeudestasi olla lasten kanssa kokonaista päivää kerralla, ennenkuin olet miettinyt omaa vanhemmuuttasi.
tsemppiä huomiselle, kiitä exääsi, jos hän jaksaa tätä samaa lähes joka päivästä toiseen.