Vuokramökin varustelu
Kun vuokramökissä on maininta: Astiasto, mitä se yleensä pitää sisällään?
Pitääkö itse viedä mukanaan esim. vessapaperit. tiskiharjat ja puhdistusaineet?
"Mökissä on kaksi vuodetta ja levitettävä vuodesohva, vaatekaappeja. Minikeittiö, ruokapöytä, jääkaappi, keittolevyt, mikro, leivänpaahdin ja kahvinkeitin sekä astiasto. Wc/suihku ja terassi."
Kommentit (2)
ainakin matalat ja syvät lautaset, kahvikupit, leipälautaset, haarukat, veitset ja lusikat vähintään niin monelle kuin mitä mökissä on vuodepaikkoja. Lisäksi siihen kuuluu ainakin yksi kattila ja paistinpannu (voi olla aika huonossa kunnossa) sekä leikkuuveitsi. Osassa vuokramökeisä varustelu on paljon tätä monipuolisempi, mutta osassa on vain tämä minimi. Pakkaan aina mukaani juustohöylän ja perunankuorimaveitsen sekä 2,5 dl mitan, sillä näitä ei läheskään joka mökissä ole.
Wc-paperit pitää viedä itse. Periaatteessa myös tiskiharja ja puhdistusaineet, mutta useimmiten näitä on jäänyt edelliseltä käyttäjältä.
Ollaan oltu muutamalla eri vuokramökillä ja varustelu on niissä vaihdellut melkoisesti, yleensä riippuen siitä, mitä edelliset asiakkaat on paikan päälle jättänyt. Tuurista kiinni siis.
Vessapaperi pitää viedä itse ja pesuaineetkin usein. Tiskiharja on sentään aina ollut :)