Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tää on ihan hullua kun ei tiedä miten pitkällä raskaus on :(

Vierailija
23.07.2011 |

Eli mulla viimeksi kuukautiset toukokuun puolessa välissä, sen jälkeen söin kaksi liuskaa e-pillereitä putkeen kun piti kuukautisia siirtää. Jossain vaiheessa ensimmäisen ja toisen liuskan välissä tuli pientä rusehtavaa läpivuotoa..

Kun toinen liuska loppui tämän kuun alussa ei kuukautisia kuulunutkaan. Ajattelin että johtui stressistä mitä oli oikeastaan koko kesäkuun ajan. Tänä viikonloppuna piti vähän juhlia joten tein "varmuuden vuoksi" raskaustestin joka näyttikin yllättäen positiivista! :o Olo on super-onnellinen, mutta voi kun niin vainoharhainen. Milloin tää on tapahtunut? Kaks kuukautta sitten? Kaksi viikkoa sitten. Inhottavaa elää epätietoisuudessa.

Yritän miettiä oireita, mulla ollu tissit jo kuukauden päivät tosi kipeet ja nännit turpeat ja arat... Mutta eipä tuo kerro mitään.

Raskaustestin perusteella taas voisin olla ihan alussa kun kun testiviiva melko vaalea verrattuna kontrolliviivaan ja vähän vahvistui eilen kun varmistelin uudella testillä että onko tää totta...

Sain ajan yksityiseltä ultraan jo onneksi ensi viikolle, kun pitäis nopeasti saada tietää missä mennään että voi lopettaa lääkitykset ajoissa!

Ei mulla oikein mitään kysymystäkään ollut, kuhan vähän halusin purkaa tuntojani! :D Ja normaalisti en olisi huolestunut kuukautisten poisjäännistä ollenkaan, koska mulla tosi epäsäännöllinen kierto, mutta e-pillereiden avulla olleet aina tosi säännölliset.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka kertoo mikä viikko menossa?

Vierailija
2/4 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy ostamassa testi jossa näkyy mikä viikko menossa. Apteekkiin mars!:) Ja onnea ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo viikkonäytöllinen raskaustesti, kun se näyttää vaan 3+ maksimissaan.

toki jos raskaus on ihan alussa, niin silloin auttaa...

http://www.clearblue.com/fi/uusi-digitaalinen-raskaustesti-jossa-on-vii…

Vierailija
4/4 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultrassa sitten selvitettiin miten pitkällä raskaus oli. Itse uskon että raskaus oli todellisuudessa 2vk pidemmällä kuin ultrassa arvioitiin.

Mun ekassa raskaudessa hedelmöittymispäivä oli tiedossa tarkalleen ja silloinkin ultrassa arvioitiin 2vk nuoremmaksi aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi