Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Minkä merkkinen talvihaalari/puku oli lapsellasi viimetalvena?

Vierailija
23.07.2011 |

Olitko tyytyväinen puvun hinta-laatusuhteeseen?

Kävin aamulla läpi talvikamppeet ja huomasin, että molemmille muksuille pitää hankkia uudet. Toinen on 5v poika, toinen 6v tyttö ja molemmat rakastaa ulkoilua. Tarvitaan ehdottomasti vedenpitävä puku, mutta ei olis rahaa laittaa satasta pukuun :(

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin ja vedenpitävä. Heijastinasiat kunnossa. Monet on ollut kahdella lapsella, sekä talvi- että välikausipukuna. Ollut haalareita ja kaksiosaisia. Mitään huonoa en keksi niistä, paitsi hinta, mutta niinkuin joku laittoi, niin huutonetissä menee kaupaksi hyvään hintaan. Pelkkää hyvää sanottavaa reimatecistä.

Vierailija
22/87 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovilla pakkasilla ei taapero pysynyt lämpimänä vaikka kuinka oli villaa alla jne. Me&I:n haalari taas (taisi hinta olla ihan vastaava kuin reimassa) oli tosi lämmin. Molemmat pitivät vettä hyvin ja olivat kivan näköisiä - siinä ei mitään valittamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuto.netistä ostin hyvään hintaan ja olin tyytyväinen :)

Vierailija
24/87 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemusta reimatecista ja ihan ok haalari mutta vain yhden talven. polvet kuluu heti ja sen jälkeen ihan kui joku marketin 30n haalari

Vierailija
25/87 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllähän nuo yhden kauden meni kummallakin. Jaa isommalla oli Lennen housut.

Ticketiin olin tyytyväinen.

Nyt on 1v:lle ticket ja pojille jotkut pitää katsastaa

Vierailija
26/87 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli Tähti Jonathanit. En kyllä löytänyt mitään moitittavaa, heijastimet loisti kilometrin päähän ja aina oli pojat lämpiminä. Jintakaan ei paljoa ollut, 48€/puku kun tarjouksesta ostin.

Vierailija
27/87 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puku palveli talvi-sekä välikausipukuna ja on vieläkin tosi hyväkuntoinen ja tule olemaan käytössä ensi talvenakin.

Ostin sen alesta 2 vuotta sitten.

Vierailija
28/87 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyväinen olin. Meillä on jo parina vuonna ollut Remun haalareita. Kestävät isoveljeltä pikkuveljelle.

Vierailija
29/87 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutiksesta osyettu, uusi. yleensä menty lassie- linjalla, niisä hinta- laatu on kohdallaan.

Vierailija
30/87 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa on minusta hinta ja laatu kans kohdallaan. Sopii meidän pitkäjalkaiselle laiheliinille hyvin, ajattelin ensi talveksikin ostaa Remun haalarin.

Vierailija
31/87 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, lämmin ja kestää hyvin kulutusta. Ja tällä hetkellä niiden omasta verkkokaupasta saa talvihaalareita alehintaan. :)

Vierailija
32/87 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä ja edullinen. Rankallakaan käytöllä ei juuri kulumaa polvissa. Kosteutta piti ja oli lämmin.

Vierailija
33/87 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eskarilla oli Tähti Jonathan haalari + Lennen housut + Jonathanin housut ja takki.

4v:llä oli Remun haalari sekä Lassietecin haalari.

2v:llä oli Remun haalari sekä Henkan ja Maukan haalari.

Vauvalla oli Henkan ja Maukan haalari.

Esikoiselle, joka menee nyt ekalle mahtuu vielä nuo housut sekä takki. Mutta haalari siirtyy serkkujen käyttöön, siskolle on vielä auttamattomasti liian iso. Ostin tytölle uuden haalarin (samaa merkkiä) alesta. Halusi vielä haalarin.

4,5v:n haalarit menevät serkulle, hänelle on ostettu Remun haalari alesta sekä Jonathanin haalarin.

Melkein 3v:lle on serkkujen (ja isossiskojen ;)) vanhat Remun haalari + Lennen haalari.

Kuopukselle mahtuu luultavasti äitiyspakkauksen haalari + hänelle pitäisi katsoa joku haalari.

Meillä yleensä hankitaan lapsille uudet, jotka sitten menevät serkuille ja serkkujen jälkeen vaatteet siirtyvät sitten taas meille.

Vierailija
34/87 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut Tanskasta alesta. Minä olen suosinut kaksiosaisia pukuja oikeastaan aina, nuorimmaisella ei ole tainnut olla ainoatakaan haalaria.

3. luokkalainen

- Stadiumin toppatakki ja toppahousut

- Ticketin toppatakki ja toppahousut

- Ice Peak jo parhaat päivänsä nähneet toppatakki- ja housut

2. luokkalainen

- Ticketin toppatakki ja housut

- Ticketin untuvatoppatakki ja H&M toppahousut, aivan ässä yhdistelmä paukkupakkasilla, mutta moitittavaa toppatakin täysin olemattomat heijastimet.

- Didriksons parhaat päivänsä nähneet toppatakki ja -housut.

5-vuotias

- Ticketin toppatakki ja toppahousut

- H&M toppatakki ja Ticketin toiset toppahousut

2-osaisissa siis tärkeää ovat hyvät lumilukot varsinkin takin helmassa. Nuo samat kamppeet ovat toimineet sitten myös laskettelemassa loistavasti.

Vierailija
35/87 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan loistava hinta-laatusuhde ja kestää paljoa ulkoilua ja pitää vettä. Meillä on ollut jo kahtena talvena kaksiosaiset Lassietecit ja voin kyllä lämpimästi suositella! Nyt ostin keväällä alesta Lassietecin haalarin ensi talveksi.

kokeilin eri merkkejä kun lapset olivat pieniä, ja päädyin siihen, että Lassietec on paras. Niitä on käytetty siihen kokoon 134, isompia ei valitettavasti taida olla? Ei maksa hirveesti, pitää vettä ja kestää. Tarkista vaan että alaosa on sitä supratechiä, joskus olen nähnyt sellaisenkin jossa ei ole. Pojalle voisi harkita G-techiä myös, jos on vähänkin samaa lajia kuin minun poika, että haalarit menee helposti puhki.

Suositelkaapa jotain kestävää koululaisille?

Vierailija
36/87 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

talvena oli Reima Kiddo ja edellisenä Lassietec. Molempiin olin tyytyväinen. Ens talveksi on alesta ostetut Reima Kiddo toppahousut ja niihin ostetaan luultavasti Reiman tai Lassien takki.

Vierailija
37/87 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haalari oli toisella ja toisella sieltä takki ja housut. Molemmat kesti talven oikein hyvin. Haalari jopa erinomaisesti.

Toppahousujen polviin ja peppuun kun tuli pientä karheumaa,mutta haalariin ei tullut koko talvena yhtään mitään jälkiä. Oli kuitenkin käytössä 3v. pojalla päivittäin.

Hintaa en enää muista, mutta railusti alle satasen oli haalari, olisiko 50-60e ja housut tais olla vajaa 30e ja takki saman verran. Veden pitäviä oli kaikki vaatteet.

Vierailija
38/87 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fix- ulkoiluvaatteet ovat edullisia ja asiallisia.

Vierailija
39/87 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIVAN mahtava! kesti vettä ja kulutusta aivan loistavasti ja oli kaunis. Harmi et ens talven haalareissa on ruma teksti :(

Hinta tuolla oli n.60e,en ihan tarkalleen muista ja ainoa miinus oli hiukan tiukahkot lumilukot käsiaukoissa,mutta ne helpotti käytön myötä.

Toisena oli Minymon haalari ja vaikka ostettiin se pakkashaalariksi (fleecea pepussa yms) niin poika oli aina kylmä. Muuten ok. Ja nätti. Hinta oli jotain 70-90e??

Vierailija
40/87 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

classic haalari odottamassa. En usko että ihan helposti ostan enää Reimatecciä, olen havainnut Jonathanin (ja nimenomaan classicin) hyväksi hinta-laatusuhteeltaan :)