Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kai Ellen Jokikunnas ole ollut mies?!

Vierailija
22.07.2011 |

kun tuossa Väärinkäsityksiä-ketjussa näin väitettiin.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että te olette pösilöitä! XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari vuotta sittenhän sitä joka lehdessä hehkutettiin, kuinka oli Thaimaassa ollut leikkauksessa! Henkilötunnuksen vaihtaminen oli kuulemma ollut todella vaikeaa. Ja tuo, joka väittää hänen ala-asteella olleen tyttö, ei kyllä ole samalla ala-asteella ollut, koska serkkuni oli. Ja silloin "Ellen" oli poika, harrasti vielä balettia, joka oli aika harvinaista pojalle siihen aikaan.

Vierailija
24/30 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari vuotta sittenhän sitä joka lehdessä hehkutettiin, kuinka oli Thaimaassa ollut leikkauksessa! Henkilötunnuksen vaihtaminen oli kuulemma ollut todella vaikeaa. Ja tuo, joka väittää hänen ala-asteella olleen tyttö, ei kyllä ole samalla ala-asteella ollut, koska serkkuni oli. Ja silloin "Ellen" oli poika, harrasti vielä balettia, joka oli aika harvinaista pojalle siihen aikaan.

Vierailija
25/30 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää tiedä mitä uskoa :(

Vierailija
26/30 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekisi hänestä paljon naisellisemman näköisen. Olen aina ihemetellyt sen omituista hiustyyliä.

Vierailija
27/30 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo kauan sitten ihmeteltiin miespuolisen kaverini kanssa, että kuka kumma voi pitää naista viehättävänä, kun naaman vääristää olematon, kireä "ylähuuli". Uskoisin, että siinä on syy transumaiseen ulkomuotoon.. Toki korkea hiusraja tuo oman lisänsä.

Vierailija
28/30 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojen muoto, hiusraja ja nenä olivat myös esim. savolaiselle nuorehkolle miehelle sopivat. Jos nuo hiukset vetäisi lyhyeksi ja kaikki meikit veke, niin ei kukaan tietäisi onko nainen vai mies.

Kumma maku joillain, esim. Nikulahan on itsekin ihan äijän näköinen, uskoisi haluavan naisen näköisiä naisia rinnalleen.

Vierailija
29/30 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmät verestää, iho on juonteikas, ym, yök.

Vierailija
30/30 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai pitääkö joka kesä ettiä uusi morkattava??

Ellen on sitäpaitsi mielestäni kaunis, ja varmasti päihittää ulkonäöllään että vartalollaan monet tähän ketjuun vastanneista pirttihirmuista (joo, ette te omasta mielestänne ole pirttihirmuja, tiedetään), itse ainakin voin myöntää että hän on kauniimpi kuin minä.

Muuten, olen kuullut monen naisen sanovan että "silloin joskus pikkupoikana" ja ihan tarkoituksella. Se on vähän niinkuin huumoria (tosin monella tällä palstalla sellaisesta ei ole hajuakaan).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän