Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovulaatio jo mennyt?, verinen vuoto ja papa!?

Vierailija
22.07.2011 |

Kävin maanantaina papassa kp 8. Kiertoni on n. 26. Lasta yritetään ja aiempina päivinä on alamahani ollu nyt kipeä. Eilen oli kp 11 ja oltiin yhdynnässä illalla. Huomasin yhdynnän jälkeen sperman mukana muutamia veriviiruja. Vähän kuin pieni hyytynyt veriklöntti. En usko, että mieheni sperma oli veristä, ei ole koskaan ennen ollut. Eikä mulla toisaalta ole ovulaation yhteydessä ollut veristä vuotoa. Nyt on tosin ehkä joku "superovulaatio" menossa tai tulossa, sillä imetys on juri loppunut ja olen huomannut hormonitoiminnan elpyneen.. naamakin taas kukkii kuten ennenvanhaan :D.. Vai johtuiko tuo papasta? Eipä ole ennen papankaan jälkeen vuodellut ja papasta oli sentään eilen jo 3,5 vrk aikaa.

Tänään tein alavatsasäryn vuoksi vielä Clearbluen digitaalisen ovulaatiotestin ja se oli negatiivinen. Joten onko se ovulaatio mennyt jo? Jos, niin ehdittiinkhän me oikeaan aikaan vielä eilen liikkeelle?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syystä ovulaatiot muuttuivat verisiksi erään keskenmenon kaavinnan jälkeen.

Mulla ei papasta ole tullut verta kuin ensimmäisellä kerralla. (Meni varmaan immenkalvo rikki, mikä oli ikävää minusta. Tehtiin joukkoseulonta koemielessä silloin teineille.)

Papan yhteydessä mulla on ollut alavatsakipuja silloin, kun siinä on käytetty jotain ainetta ,jolle moni on allerginen. En muista sen nimeä. Kun sitä ei laitettu, ei kipujakaan. ( Ne kivut olivat jotain viikon verran papan jälkeen. Parilla ekalla kerralla luulin, että joku tulehdus tuli näytettä ottaessa ja menin paniikissa jälkitarkastukseen vielä.)

Vierailija
2/2 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vuoto johtui sitten siitä? Eikös me silloin oltais just ehditty?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi