Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tuo Honey I'm home blogistin mies tekee työkseen kun he ovat niin varakkaita?

Vierailija
22.07.2011 |

On Chanelia, Dioria yms. merkkituotteita.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet, että blogisti elää juuri miehensä rahoilla?

Vierailija
2/16 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogisti on kotiäiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kas kun mä olin ennen lapsia valmistunut ja hyvinpalkatussa työssä. Säästin itse auton verran rahaa kasaan ennen kuin jäin kotiin, ja näillä näkymin mulla on varaa olla kotona JA shoppailla merkkivaatteita vaikka seuraavat 5 vuotta.

Vaikka mun mies onkin varakas, hän ei minua elätä. Maksamme yhteiseltä tililtä kulumme, johon olemme laittaneet saman verran talousrahaa omista varoistamme.

Vierailija
4/16 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogisti on kotiäiti.

Koska sai suuren perinnön.

Vierailija
5/16 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kas kun mä olin ennen lapsia valmistunut ja hyvinpalkatussa työssä. Säästin itse auton verran rahaa kasaan ennen kuin jäin kotiin, ja näillä näkymin mulla on varaa olla kotona JA shoppailla merkkivaatteita vaikka seuraavat 5 vuotta.

Vaikka mun mies onkin varakas, hän ei minua elätä. Maksamme yhteiseltä tililtä kulumme, johon olemme laittaneet saman verran talousrahaa omista varoistamme.

Minkä ikäisenä sait lapset, saako kysyä?

Vierailija
6/16 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä ylpeilet sillä, että saat maksaa omista säästöistä oman elämisesi? Eikös lapsi ole yhteinen?

Vierailija
7/16 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisenä sait lapset, saako kysyä?

oli ikäni lasten syntymien aikaan.

Vierailija
8/16 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä ylpeilet sillä, että saat maksaa omista säästöistä oman elämisesi? Eikös lapsi ole yhteinen?

Miksi miehen pitäisi elättää minun elämiseni? Joo, lapsi on yhteinen, ja yhdessä hänen kulunsa maksammekin. Minä en ole mieheni lapsi, joten hän ei ole elatusvelvollinen minusta.

Ja JOS haluaisin että hän elättäisi minua, tai rahani loppuisivat, hän elättäisikin. Mutta kun en halua sitä. Haluan että voimme kumpikin hankkia mitä haluamme, eikä toisen täydy köyhtyä. Minä maksan omat menoni. Asumiskulut mies tosin hoitaa, koska asumme hänen velattomassa omistusasunnossaan.

Vierailija
9/16 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen pitäisi elättää minun elämiseni? Joo, lapsi on yhteinen, ja yhdessä hänen kulunsa maksammekin. Minä en ole mieheni lapsi, joten hän ei ole elatusvelvollinen minusta.

Ja JOS haluaisin että hän elättäisi minua, tai rahani loppuisivat, hän elättäisikin. Mutta kun en halua sitä. Haluan että voimme kumpikin hankkia mitä haluamme, eikä toisen täydy köyhtyä. Minä maksan omat menoni. Asumiskulut mies tosin hoitaa, koska asumme hänen velattomassa omistusasunnossaan.

Ja mies ei kompensoi sitä? Esimerkiksi eläkekertymäsi pienenee, tulevat uramahdollisuudet voivat heiketä kotiäitivuosien takia jne.

Vierailija
10/16 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies ei kompensoi sitä? Esimerkiksi eläkekertymäsi pienenee, tulevat uramahdollisuudet voivat heiketä kotiäitivuosien takia jne.

mutta mulla on siihen varaa. Uramahdollisuuteni eivät heikkene ja näillä näkymin pystyn elämään vaikka kokonaan ilman eläkettä hamaan hautaan saakka. Minulla on omaa omaisuutta myös hankittuna.

Vierailija
11/16 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka alistetussa asemassa olet! Totta kai miehesi pitää kompensoida tulonmenetyksesti ajalta kun hoidat yhteistä lastanne. Voisihan hänkin jäädä kotiin vastaavasti ilman palkkatuloja. Mutta että olet ihan oikeesti säästänyt ollaksesi kotona??? Uskomatonta!

Tosin asumispuoli tässä toki vähän "lievittää" miehesi vastuuta. Onko asunto rajattu avioehdolla pois avio-oikeudenalaisesta omaisuudesta? Muuten tuntuu vähän hassulta ajatus, että asut aviomiehesi omistamassa asunnossa.

Vierailija
12/16 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyykö sitä tehdä mitään niin ihmeellistä, että on varaa välillä shoppailla? Suomalaiset muotiblogit ovat kaikki aika samaa tavaraa; esitellään legginsejä, minihameita, toppeja, bleisereitä ja tunikoita kaupoista Zara, HM ja Gina Tricot yhdistettynä joihinkin muihin ketjuriepuihin. Niitä sitten asustetaan ns. klassikkolaukuilla ja vähän kallimmilla kengillä.

Vierailija
13/16 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka alistetussa asemassa olet! Totta kai miehesi pitää kompensoida tulonmenetyksesti ajalta kun hoidat yhteistä lastanne. Voisihan hänkin jäädä kotiin vastaavasti ilman palkkatuloja. Mutta että olet ihan oikeesti säästänyt ollaksesi kotona??? Uskomatonta!

Tosin asumispuoli tässä toki vähän "lievittää" miehesi vastuuta. Onko asunto rajattu avioehdolla pois avio-oikeudenalaisesta omaisuudesta? Muuten tuntuu vähän hassulta ajatus, että asut aviomiehesi omistamassa asunnossa.

Ehkä mulla vaan oli varaa säästää rahaa omastakin takaa? Ehkä mä en koe menettäväni ansioitani, kuten perus av-mamma? Ehkä mä en ylipäätään ole niin köyhä että sillä olisi mitään väliä?

Onko vähän hankalaa käsittää että joku saattaa olla syntynyt vaikka varakkaaseen sukuun ja sen lisäksi kouluttautunut ja ansainnnut työllään ihan kivan pesämunan elämäänsä? Mitä alistettua siinä on jos nainen on täysin itsenäinen myös avioliitossa? Ja joo, asun mieheni asunnossa ja meillä on avioehto, kummankin omaisuuden takia. Tämän lisäksi minä omistan meidän landen, ja eipä miehen tartte siitä mulle vuokraa maksaa...

Vierailija
14/16 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka paljon vaan, mutta silti kuulostaa ankealta että olet säästänyt voidaksesi olla kotona. Vaikka sitten omaisuutta olisikin kuinka teillä molemmilla.

Ehkä mulla vaan oli varaa säästää rahaa omastakin takaa? Ehkä mä en koe menettäväni ansioitani, kuten perus av-mamma? Ehkä mä en ylipäätään ole niin köyhä että sillä olisi mitään väliä?

Onko vähän hankalaa käsittää että joku saattaa olla syntynyt vaikka varakkaaseen sukuun ja sen lisäksi kouluttautunut ja ansainnnut työllään ihan kivan pesämunan elämäänsä? Mitä alistettua siinä on jos nainen on täysin itsenäinen myös avioliitossa? Ja joo, asun mieheni asunnossa ja meillä on avioehto, kummankin omaisuuden takia. Tämän lisäksi minä omistan meidän landen, ja eipä miehen tartte siitä mulle vuokraa maksaa...

Vierailija
15/16 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse oman elämisesi ja asutte MIEHEN asunnossa? Olet aikamoinen reppana ja ressukka :(

Vierailija
16/16 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitten helppo nostaa kytkintä, kun ei enää avioliitto maistu.Viittaan siis tähän omaisuudestaan mainostavaan täällä. Mutta itsenäisyydessä ei ole mitään pahaa. Niin ja ei jää puille paljaile, jos ukko lähtee nuoremman matkaan. Okei, tuo oli viimeistään ilkeää multa. Mutta sitähän monet saatamme jopa tiedostamatta pelätä ja siltä suojautua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi