Kukaan palannut exän kanssa yhteen?
Niin, että ollut suhde välissä, ehkä laspikin toisen kanssa?
Tiedätkö ketään?
Kommentit (5)
lämmitellä välejä, vaikka kummallakin tahoillaan lapset toisen kanssa. Kumpikin nyt sinkkuna.
Mutta silti. Ihmisenä kiva ja kaikkea, mutta en oikein tiedä miten suhtautua asiaan.
Kiva olisi kuulla muidenkin kokemuksia, onko tuhoon tuomittu juttu?
Kun aikanaan erosimme oli paljolti kyse nuoruuden tyhmyydestä (vuosia yhdessä), mutta jotenkin olen aika ehdoton tälläisten asioiden suhteen kun kerran erottu niin ei vaan voi enään edes ajatella. Johtuneekohan pelosta mitä muut ajattelee, en tiedä. En ole niin pitkälle pohtinut vielä :)
palasi meidän eron jälkeen oman exän luo. Perustelu että ei halunnut olla yksin ja ex otti heti takaisin ku ehdotti. Ja että tarvii hänel asunto olla:D No, kuitenkin, ainakaan heillä ei kovin hyvin mene: mies kun viettää enempi aikaa kavereiden kanssa juhlien kuin kotona sekä pettää ex/nykyistä ihan avoimesti...
Kuulostaa niiin tutulle, nimittäin aikanaan tämä puolisoni meni yhteen erään naisen kanssa, jonka kanssa minua petti ja jätin hänet, vain sen takia muutti yhteen, että olisi paikka missä olla. Uusi nainen luuli olevansa juuri hän joka exäni muuttaisi. Noh, teki hänelle saman tempun ja otti asian kovin katkerasti.
Ja tämän uuden kanssa nyt ei sitten homma sujunut. Mutta se on eroa kaikkiin näihin ollut meillä, että meidän suhteessa oli pettämistä minunkin osaltani sillä olimme tosi nuoria kun yhteen menimme ja kasvanut olemme kumpikin. Pienet asiat missä oli aikanaan riitaa on kummallakin muuttuneet paljolti elämänkokemuksen myötä. Aina on ystävyys ja avoimuus säilynyt ja olemme toistemme kanssa ongelmista jutelleet (mikä mm. mätännyt uusissa ihmissuhteissa). Koskaan emme ole uusia puolisoja moittineet ilman syytä eikä ikinä, ikinä kannustettu eroon vaan nimenomaan tuettu vaikeillakin hetkillä, puolin ja toisin.
SILTI mietityttää miten suhtautua...
tilanne oli se että minä OLIN se joka miehen muutti, ja varmaan tämä ex luuli että olisi muuttunut kokonaan, pysyvästi. Ikävä kyllä, jopa minun mielestäni, näin ei siis käynyt, vaan on palannut vanhassa suhteessa vanhoihin touhuihin:( Ja sanoikin meidän yhdessäolon aikana että olin ainoa syy miksi pysyi niinkin "kiltisti".
4
toisilla menee hyvin, itse en päässyt yli, koska mies ei rauhoittunut.