Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos palajastuisi, että miehesi on ollut kotonanne kakkosensa kanssa

Vierailija
22.05.2011 |

ja ylipäätään että on ollut toinen nainen, kumpaa syyttäisit suhteesta, miestäsi vai toista naista? Kumpi saisi huutosi?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on voinut sepitellä tuolle 2.lle mitä vain.

Vierailija
2/22 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa eli voi jatkaa hyvin ja ottaa vaikka pari muutakin naista ja sitten muutetaan yhteen eli ei tarvi syyttää ketään, hienoja ihmisiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö kysymys.

Vierailija
4/22 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poissa. Eipä taidakaan vaimo tietää televisiota katsoessaan, mitä siinä edessään olevalla matolla on puuhattu..

Vierailija
5/22 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän minä sen naisen kanssa naimisissa ole eikä se ole mulle mitään lupauksia alttarilla antanut.

Vaikka toinen nainen hyvin tietäisi että mies on varattu, niin se on silti vain ja ainoastaan miehen vastuu ja oma ongelma, jos päättää olla uskoton.

Vierailija
6/22 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikassa on 7 osavaltiota jossa juuri tuo ulkopuolinen home wrecker, eli kodin rikottaja voidaan haastaa oikeuteen.

Tässä tapauksessa itse mies olisi lain edessä syytön mutta sussu voitaisiin tuomita korvauksiin.

Viime vuonna eräs nainen voitti 9 miljoonaa dollaria korvauksia miehensä rakastajattarelta Pohjois-Carolinassa, jossa näitä keissejä on noin 200 vuosittain.

Vierailija
7/22 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menettäis henkensä!!

Vierailija
8/22 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee huorin ja älä himoitse toisen omaa, joten syyllisiä molemmat.

Vierailija
9/22 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos palajastuisi, että miehesi on ollut kotonanne kakkosensa kanssa

Siis työntänyt dildoa anukseensa? Kakkoseen siis!

Mikäs siinä. Harrastakoon laaja-alaista itsetyydytystä!

Eikös se eturauhasen hieronta ole sitäpaitsi jollakin tapaa hyväksi sille rauhaselle?

Vierailija
10/22 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tuollaisessa tilanteessa joutunut sanomaan, että tämä liito loppui just nyt. Adios! Pakkasin kamat(asunto oli miehen) ja lapset. Mitä siinä huuto auttaa?

Täällä ihmetellään monesti, kuinka nainen jää väkivaltaiseen suhteeseen. Ihan samalla tavalla moni nainen näyttää jäävän uskottomaan suhteseen vaikka voi huonosti. Omista rajoistaan on osattava pitää kiinni. Jos toinen ne ylittää, ja silti jäädään suhteeseen, niin sehän kertoo siitä, että loppujen lopuksi HYVÄKSYY TOISEN KÄYTÖKSEN ( pettämisen, pelaamisen, juomisen, lyömisen, lasten seksuaalisen hyväksi käyttämisen tms). Tekosyitä ovat kulissit, lainat ja lapset.

Vierailija
11/22 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ylipäätään että on ollut toinen nainen, kumpaa syyttäisit suhteesta, miestäsi vai toista naista? Kumpi saisi huutosi?

Mieshän siinä on väärin tehnyt. Miksi minä sille toiselle naiselle menisin huutamaan?

Lentäisi muuten samantien pihalle tuollainen ukko, joka tulee meidän kotiin paneskelmaan toisen kanssa.

Vierailija
12/22 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten tehdään miehen kanssa lapsi tukemaan suhdetta. Halutaan voittaa se toinen nainen ja osoittaa kumpi on rakkaampi.

Kaikki on sen toisen naisen syytä. Miehet kun ovat täysin syyntakeettomia ja munahaukkojen vietävissä. Sainpa oikein vaimolta viestin, jossa kertoi säälivänsä miestään, kun minä häntä (siis miestä) olen piinannut. Jep, kovin vastahankainen mies oli kanssani vehtaamaan... niin niin :D

T: toinen nainen

Vierailija
13/22 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka molemmille olisin vihainen, ja tasan molempien syytä, miehellä pitäisi olla kuitenkin se lopullinen vastuu.

Hyvästi, lapsia saat tavata ensi viikolla.

Vierailija
14/22 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kakkonen olisi minulle tuttu, niin sitten luultavasti hänkin.

Vierailija
15/22 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen syy joo kyllä, mutta kyllä mun mielestä toisella naisellakin on moraalinen vastuu, jos tietää että mies on varattu. Eri asia jos ei tiedä niin sittenhän ne mies on vastuussa molemmille naisille.. Mut ihan oikeesti te "toiset naiset", varsinkin sinkut, mitä teidän päässä liikkuu? Miksi ei voi keskittyä sinkkuihin? Itse ei ole käynyt mielessäkään et sekaantuis kenenkään parisuhteeseen, saati perhe-elämään. En edes epäselviin tapauksiin. Hyvin noita sinkkujakin riittää.

Vierailija
16/22 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen olisi tuttu, niin hän myös.

Vierailija
17/22 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten tehdään miehen kanssa lapsi tukemaan suhdetta. Halutaan voittaa se toinen nainen ja osoittaa kumpi on rakkaampi.

Vierailija
18/22 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tasan yhtä "syyllisinä" pidän molempia.

Vierailija
19/22 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä muslimimies niin vetäisin high fivet, noudattaa hienosti uutta kulttuuriaan ja arvostaisin sitä. Ei se muna käytössä kulu.

Vierailija
20/22 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voisin haukkuakin sen jos on tietoinen miehen siitä että mies on perheellinen.

Mutta mieshän se on minulle rakkautta ja kunnioitusta luvannut joten hän on se jolle raivostuisin ja joka todella on syyllinen tilanteeseen.

Eron jälkeen miehen ex-naisystävä soittikin minulle. En osannut osannut olla hänelle edes vihainen koska olin niin helpottunut siitä että joku oli minullen rehellinen ja kertoi mitä oli tavannut. Säälinkin naista koska oli samanlainen naiivi nuori nainen joka minä olin kun mieheen ihastuin. Oli raukka mennyt aika tolaltaan miehen paskassa. Luulin että olisin vahingoniloinen naiselle joka erehtyisi sekaantumaan mieheeni mutta en sitten osannutkaan olla. Oli saanut tuon miettimään itsemurhaakin niinkuin minutkin pahimpina hetkinä. Ja käyttänyt samat keinot hallita (mm itsemurhalla uhkailu jos nainen yrittää pitää päänsä jossain riita-asiassa) tuohon naiseen kun minuunkin. Tuli lähinnä isosisko-pikkusisko tai elänyt nainen-hyväksikäytetty tyttö -olo.

Eli ei se toinen nainen saa välttämättä edes vihoja niskoilleen.