Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua pyydettiin laatimaan ilmoitus treffipalstalle, siis naisystäväni pyysi.

Vierailija
22.07.2011 |

Ohessa on ensimmäinen versio aiheesta, voisitteko arvostella ja ehdottaa jotain korjauksia, jos niitä mielestänne tarvitaan:

"Ikä: 41

Silmät: sinivihreät

Pituus: 172 cm

Ruumiinrakenne: normaali

Hiukset: blondi

Tupakointi: ei

Alkoholinkäyttö: eurooppalainen

Luonteenpiirteet: ahkera, aikaansaapa, huumorintajuinen, hyväntahtoinen ja kiltti(ainakin yritän olla)

Koulutus: akateeminen

Etsii: aikuista tolkun miestä, jolla on jalat maassa ja joka osaa tehdä käsilläänkin jotain

Olen aikuinen, itsenäinen ja iloinen nainen. En ole epätoivoinen ja pärjään mainiosti ilman parisuhdettakin, mutta oltuani kohta neljä vuotta sinkkuna, olen vähitellen alkanut kaivata aikuista miesseuraa. Tykkään kauniista ja yksinkertaisista asioista, kynttilöistä ja takkatulen loimusta.

Elämäntilanteestani johtuen vietän paljon aikaa kotona ja koti on muutenkin minulle hyvin tärkeä, lähes pyhä paikka.

Haaveilen asioiden jakamisesta, yhdessä tekemisestä. Yhdessä nauramisesta, yhdessä nukahtamisesta, yhdessä heräämisestä. Ja kaikesta muusta mukavasta, mitä voi tapahtua siinä välillä.

Tärkein ja rakkain asia elämässäni ovat kaksi lastani ja jos uskot olevasi tyyppi, joka voi kuvitella joskus tuntevansa mustasukkaisuutta siitä rakkaudesta, jota tunnen lapsiani kohtaan niin ei todellakaan kannata ottaa yhteyttä."

Tero

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisystäväni pyysi siis laatimaan ilmoituksen hänen PUOLESTAAN.

Tero

Vierailija
2/56 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

takkatulen loimu, pieni ja yksinkertainen, tolkun, aikaansaapa, kaikkea muuta mukavaa... Ihan hirveitä kliseitä, tuosta ei tule kenenkään persoonallisuus esille.

Jos etsit miesseuraa Tero-nimellä, niin saat varmasti oikein sulkun suloisen puppeli-duppeli homopojan kainaloosi juomaan "samppanjaa kera mansikoiden". Saat varmaan olla top tai bottom, ihan kaikki käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisit muotoilla vähän rakentavammin. Meinasi kahvit mennä väärään kurkkuun.

Vierailija
4/56 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisit muotoilla vähän rakentavammin. Meinasi kahvit mennä väärään kurkkuun.

menty kunnolla suoraan asiaan ja pointti tuli selväksi?

Tero

Vierailija
5/56 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

takkatulen loimu, pieni ja yksinkertainen, tolkun, aikaansaapa, kaikkea muuta mukavaa... Ihan hirveitä kliseitä, tuosta ei tule kenenkään persoonallisuus esille.

Jos etsit miesseuraa Tero-nimellä, niin saat varmasti oikein sulkun suloisen puppeli-duppeli homopojan kainaloosi juomaan "samppanjaa kera mansikoiden". Saat varmaan olla top tai bottom, ihan kaikki käy.

Tero

Vierailija
6/56 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin vaaleanpunaista vaahtokarkkia ja lopuksi haiseva tiskirätti, että "lasteni ohi et sitten tule koskaan menemään, että oikeastaan parempi kun lopetetaan koko homma tähän, älä ota yhteyttä ollenkaan. Soronoo"

ohis puppeli-duppeli

Vierailija
7/56 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärsit kai terävillä hoksottimillasi. Kliseitä se on silti täynnä ja täysin persoonaton.

Vierailija
8/56 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärsit kai terävillä hoksottimillasi. Kliseitä se on silti täynnä ja täysin persoonaton.

Mitä jättäisit pois, mitä tilalle?

Tero

Vierailija
9/56 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan kaikkein suurin virhe mielestäni on tehdä ilmoitus toisen puolesta. Eihän hän silloin kerro omalla äänellään omasta itsestään. Käy niin, että joku kiinnostuu "sinusta", sinun kirjoitustavastasi ja pistää ehkä oman kaverinsa kirjoittamaan tyylikkään vastauksen puolestaan.

Kohta siis deittailet kaverisi puolesta jonkun seurankipeän ihmisen kaveria :D

Vaan mitäpä minä tuosta maailmasta tiedän.

Vierailija
10/56 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan kaikkein suurin virhe mielestäni on tehdä ilmoitus toisen puolesta. Eihän hän silloin kerro omalla äänellään omasta itsestään. Käy niin, että joku kiinnostuu "sinusta", sinun kirjoitustavastasi ja pistää ehkä oman kaverinsa kirjoittamaan tyylikkään vastauksen puolestaan.

Kohta siis deittailet kaverisi puolesta jonkun seurankipeän ihmisen kaveria :D

Vaan mitäpä minä tuosta maailmasta tiedän.

Muuta harkinnassa vielä.

Tero

Vierailija
11/56 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli alussa kun mainitaan "en ole epätoivoinen" niin siltähän se juuri vaikuttaa kun siitä pitää mainita ja sen perään vielä syy eli neljä vuotta sinkkuna. Miksei vain laita että "olen nauttinut elämästäni viimeiset neljät vuotta sinkku ja nyt on aika kypsä parisuhteelle." tai vastaavaa mikä sopii hänen luonteeseen.

Lopussa myös särähtää pahasti tuo jo pariin otteeseen mainittu lapsi juttu. Lapset olisi hyvä tuoda esille positiivisessa mielessä. Itsekin isänä voisin kuvitella eron jälkeen että lapset on toki se tärkein mutta kyllä rinnalle uusi elämänkumppani varmasti mahtuu samalle viivalle. Muuten ei voida puhua tasapainoisesta suhteesta. Ei lapsia ja kumppania muutenkaan voi verrata suoraan keskenään. Kummatkin täydentää elämää eri tavalla.

Muuten oikein napakka ilmoitus!

Vierailija
12/56 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein ja rakkain asia elämässäni ovat kaksi lastani. Jos uskot olevasi tyyppi, joka ei voisi koskaan kuvitella tuntevansa mustasukkaisuutta siitä rakkaudesta, jota tunnen lapsiani kohtaan niin kannattaa ottaa yhteyttä.

Vierailija
13/56 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein ja rakkain asia elämässäni ovat kaksi lastani. Jos uskot olevasi tyyppi, joka ei voisi koskaan kuvitella tuntevansa mustasukkaisuutta siitä rakkaudesta, jota tunnen lapsiani kohtaan niin kannattaa ottaa yhteyttä.

Tero

Vierailija
14/56 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä voisi olla esim. jotain seuraavaa:

Minulla on kaksi lasta, jotka ovat elämässäni tärkeällä sijalla. Toivottavasti sinäkin pidät lapsista, ja ymmärrät heidän merkityksensä.

Tai jotain sellaista vastaavaa, josta kyllä normaalijärkinen ihminen ymmärtää ihan ilman ilkeilyjä..

Vierailija
15/56 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli alussa kun mainitaan "en ole epätoivoinen" niin siltähän se juuri vaikuttaa kun siitä pitää mainita ja sen perään vielä syy eli neljä vuotta sinkkuna. Miksei vain laita että "olen nauttinut elämästäni viimeiset neljät vuotta sinkku ja nyt on aika kypsä parisuhteelle." tai vastaavaa mikä sopii hänen luonteeseen.

tämä oli oikeastaan alkuperäisen ilmoituksen pyytäjän oma määritelmä, kun juteltiin :)

Yritän saada ehdotuksesi läpi.

Tero

Vierailija
16/56 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan perusterve ole niin tampio, että kuvittelisi miehen ja naisen välisen suhteen jotenkin kilpailevan vanhemman ja lapsen välisen ehdottoman rakkauden kanssa. Jätä se siis pois, toi lause on outo ja antaa väärän sävyn koko ilmoitukselle.

Korvaa se vaikka tyyliin: "Tärkein ja rakkain asia elämässäni on kaksi upeaa lastani." Se riittää.

Vierailija
17/56 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoituksessa ensimmäinen ja viimeinen lause ovat tärkeitä. Niitten on oltava positiivisia. Ne jäävät mieleen.

Kieliopillisesti tekstin pitää vaikuttaa akateemisen ihmisen tekstiltä, samoin sisällön. Yleensä akateeminen etsii akateemista tai muulla tavalla sivistynyttä ihmistä. Tärkeintä on sydämen sivistys, vaikka koulutustaso ei olisikaan kovin korkea. Siksi tylyttäminen hyppää tekstistä sen verran kovaa, että moni jättäisi siksi vastaamatta.

Onko tuosta "tolkun" kohdasta jäänyt jokin sana pois?

Vierailija
18/56 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että positiivisuuden pitää olla ensivaikutelma, samoin viimeinen mielikuva. Se ei välity sanomalla "en ole katkera enkä kitkerä mutta kuitenkin". Akateemisuus ei tästä tekstistä tule esille.

Kannattaa välttää suureellisia ja superlatiivisia ilmauksia kuten "upeat lapseni". Lapsia ei pidä asettaa minnekään vastapuolelle ja uhaksi. Jos vain toteaa viettävänsä tiivistä lapsiperhearkea ja kaipailevansa vähitellen aikuisen miehen seuraa (jakamaan sitä elämää?), tulee jo rivien välissä ilmi asioiden tärkeysjärjestys ja kodin sitovuus. Varovainen ME-henki.

"Iloineen ja suruineen, luonnon helmassa, takkatulen loimussa, viihtyen kumisaappaat jalassa, rauhalliset koti-illat kynttilänvalossa, vain sinä ja minä, kenties jotakin muutakin, yhdessä kohti parempaa huomista, mitä huominen tuokaan tullessaan, näissä merkeissä, toivossa eläen"

no:3 etc.

Vierailija
19/56 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole epätoivoinen - kuitenkin haaveilen yhdessä tekemisestä, nauramisesta, nukahtamisesta, heräämisestä. Olen siis yksinäinen nainen.

olen ollut 4 vuotta sinkku ja lapset ja koti ovat minulle kaikkein tärkeimpiä ja mies tulee vasta kolmannella sijalla - mihin paikkaan mies edes sopii naisen elämässä?

Ilmoituksessa pitäisi kuvata millainen nainen on persoonana ja mitä hänellä on tarjota miehelle. Siinä pitäisi myös kuvata, millaista miesseuraa nainen hakee. Kynttilät ja takkatulenloimu on ihan liirum laarumia.

Vierailija
20/56 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sö sitten niihin meileihinkin sen puolesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän