Voittaako aito rakkaus?
Vai odotanko turhaan... Mitä enemmän ajattelen ja mitä enemmän aika kuluu, huomaan rakastavani lapseni isää, entistä miestäni.
Suhteemme oli iso ongelmakimppu, vaikka meidän ei olisi pitänyt erota, ei meidän suhteemme olisi voinut jatkuakaan.
Kuitenkin tunteemme oli aitoja.
Onko jotain kohtaloa, karmaa tai jotain, joka saattaisi meidät yhteen uudestaan? Tiedättekö, kun tuntee todella aitoa rakkautta, voiko kohtalo vain pilailla sellaisella??
Kommentit (4)
anna elämäsi Jeesukselle, hän alkaa johdattaa sua oikeeta tietä. Jospa ne ongelmat alaksi selvitä sitten pikkuhiljaa..?
Kyllä aito rakkaus on todellista. Mun vanhemmille kävi noin, että oli aito rakkaus, mut asiat oli niin solmussa, et tiet eros. Mun äiti tuli uskoon.. hän on aina rakastanu isääni.
Nykyään he ovat kavereita, aivan varmasti rakkaita toisilleen ja paljon on siinä pitäny antaa anteeks.
Ei oikee rakkaus kuole, sillä Jumala on rakkaus.
Kopioimme lapsuudesta lähtien ajatuksia mm siitä minkälaisia meidän tulisi olla, miten meidän tulisi käyttäytyä ja mitä meidän elämässämme tulisi tehdä. Toisin sanoen opimme valmiin käsikirjoituksen elämälle ja alamme esittämään sen mukaista roolia. Tätä on tapahtunut jo niin nuoresta lähtien ja niin kauan, että ihminen lopuksi uskoo olevansa se henkilö joksi hänet kasvatettiin. Samat opitut ajatukset vaikuttavat myös suhteisiin, sillä olemme luoneet mielikuvia "herra oikeasta" ja "unelmanaisesta" ja etsimme partneria näiden mielikuvien pohjalta, eli toisin sanoen etsimme sijaisnäytteiljää omaan mielikuvateatteriimme. Joskus saattaa törmätä ihmiseen joka osaa näytellä toivottoa roolia, mutta koska koko suhde on teatteria, niin se on epäaitoa eli valhetta, oli ihminen tietoinen tästä tai ei.
Olen lukenut kirjaa Alkuajatatus - Elämän pieni käsikirja. Kirja tarjoaa tietoa jonka varassa voi tutkia omia ajatuksiaan ja oppia ymmärtämään itseänsä sekä muita. Tämä johtaa siihen että tulee tietoiseksi omasta itsestään, sekä myös omasta tahdostaan, ja mahdollistaa myös aidon rakkauden ja onnistuneen suhteen rakentamisen tulevaisuudessa. Suosittelen kaikille! Löysin kirjan täältä: www.alkuajatus.org
Jossain vaiheessa luulin aitoa rakkautta olevan olemassa, mutta se olikin vain kohtalon pilailua kanssani. :(