Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisissa paikoissa teille on flirttailtu, jos baaria ei huomioida?

Vierailija
21.07.2011 |

Itselleni eräs perheenisä huvipuistossa totesi, että on se mukava kun täällä on kaikille jotain katseltavaa, siihen totesin, että näin on, hetken hiljaisuus....oot aivan syötävän kaunis nainen! Menin vähän hämilleni!! Olin lasten kanssa matkassa, mutta istuin sillä hetkellä yksin penkillä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikamoinen antikliimaksi..tarjoilija oli katsellut minua koko ajan kun istuin kahvilla ja tuli vessajonossa mua puhuttelemaan..huh huh..pyysi mua ulos mutta kieltäydyin kohteliaasti...

Vierailija
2/10 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kuullut mm. "sul on kauniit sääret, mut koska ne aukeaa" sekä.."olet ihanampi ku korillinen ilmaista bisseä"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessassa, oma ulosteeni flirttasi minua kun käsipökälöin.

Vastasin flirtiin.

Vierailija
4/10 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina se lämmittää mieltä vaikkei mitään tapahtuisikaan.

Vierailija
5/10 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan viimesittäin eilen kun käsin luistelemassa, dösikseltä yksi katsoi mua pitkään kun luistelin kohti ja kohdalla yritti "oi, miten kaunista, ihanat reidet.." no justså...kauheesti natsaa. samoin kaupan kassalla puhnro pyytelyt. Kiitos ei kiitos, ihan olen perheelleni, isolle sellaiselle hakemas safkaa ja kipin kapin himaa.

Vierailija
6/10 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan viimesittäin eilen kun käsin luistelemassa, dösikseltä yksi katsoi mua pitkään kun luistelin kohti ja kohdalla yritti "oi, miten kaunista, ihanat reidet.." no justså...kauheesti natsaa. samoin kaupan kassalla puhnro pyytelyt. Kiitos ei kiitos, ihan olen perheelleni, isolle sellaiselle hakemas safkaa ja kipin kapin himaa.

Vierailija
7/10 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadulla, kaupoissa, junassa, lentokoneessa, työpaikoilla, pikaruokaravintolassa, huoltoasemalla (siellä tapasin mieheni)... Vaikka missä. En kyllä muista enää milloin viimeksi joku olisi flirttaillut, tai en kyllä enää ehkä huomaisikaan niin helposti jos joku erehtyisi yrittämään.

Vierailija
8/10 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni eräs perheenisä huvipuistossa totesi, että on se mukava kun täällä on kaikille jotain katseltavaa, siihen totesin, että näin on, hetken hiljaisuus....oot aivan syötävän kaunis nainen! Menin vähän hämilleni!! Olin lasten kanssa matkassa, mutta istuin sillä hetkellä yksin penkillä.

Vierailija
9/10 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran menin kalastuskauppaan ostamaan veljelleni lahjaa. Myyjä seisoi kauan hiljaa suu auki ja tuijotti minua. Lopulta hän sanoi että "sä olet sitten kaunis nainen!" Harvemmin minua sentään kukaan suu auki on tuijottanut, mutta ehkä naisasiakkaat kalastusliikkeessä ovat harvinaisia :) (vertaa intti, vankila yms, hehe)

Vierailija
10/10 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran menin kalastuskauppaan ostamaan veljelleni lahjaa. Myyjä seisoi kauan hiljaa suu auki ja tuijotti minua. Lopulta hän sanoi että "sä olet sitten kaunis nainen!" Harvemmin minua sentään kukaan suu auki on tuijottanut, mutta ehkä naisasiakkaat kalastusliikkeessä ovat harvinaisia :) (vertaa intti, vankila yms, hehe)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi