kiihottaako laittautunut nainen?
Tämä kysymys on lähinnä miehille, mutta mieluusti kuulisin naistenkin kokemuksia. Aihe tuli mieleen kun ystäväni kanssa vertailimme äskettäin kokemuksia ;)
Eli kumpi kiihottaa enemmän: huolella meikattu nainen vai natural (ns. suihkunraikas)?
Entä mites huulipuna, houkuttaako? Maistuuko hyvälle suudellessa?
Kommentit (15)
minua kiihottaa eniten kotirouva, joka on juuri käynyt lenkillä ja tullut suihkusta tai saunasta ilman meikkiä. sellainen juuri minulla on kotona. nam
Riippuu kovasti yksilöstä, mutta useinmiten laitettu on parempi. Kesäjuhlien-aika on vuoden parasta aikaa...
HUOM: ylilaitettu on totaalinen turn off siihen asti kunnes tajuaa pyllistää ilman vaatteita...
Olimme kerran isommalla porukalla aluksi rannalla löhöilemässä ja silloin likoilla ei ollut vielä meikkejä naamalla. Sitten lähdettiin illanviettoon ja tunnin pakkeloinnin jälkeen yksi tyttö oli kyllä muuttunut täysin luonnottoman näköiseksi. Meikit jne. oli vimosen päälle, mutta kyllä hän oli paljon kauniimpi ennen meikkausta.
Keskimäärin naiset ovat "herkullisempia", jos on laittautunut. Tietysti tuonkin voi vetää överiksi.
Parisuhteessa laittautuminen omaa kultaa varten antaa singaalin, että ajattelee puolisonsa ja virittää tunnelmaa vipinää varten. Tietysti jos nainen laittautuu vain "omaksi" iloksi tuosta voi tulla väärinymmärryksiä ja turhia toiveita.
Sinkkumarkkinolle pätee varmaan edelleen vanha viisaus: Kun kysyntä ja tarjonta kohtaavat syntyvät markkinat ja jokainen yritys pyrkii kohottamaan kysyntää markkinoinnila.
Kesäjuhlat ovat pullollaan hyvin laittautuneita kypsiä ladyjä...huh-huh
Samoissa juhlissa äiti 50+ laittautunut tosi n huolella tehdyssä meikissä, kesämekossa, korkkareissa. Tytär luomu-lookissa, tasapohja monoissa ja pitkissä housuissa. Saatte arvailla kaikessa rauhasaa kumpi oli torikauppiaan näköinen
Toki hän pitää kauniista naisista yleensä, mutta suoraan sanoen hän on aivan vietävissäni, jos näen hiukan ylimääräistä vaivaa pukeutumisessa ja meikkaamisessa. Kymmenen yhteisen vuoden jälkeenkin. :)
Huvittavaa tässä on se, että mies on ns. maalaispoika, eikä itse paljon vaatteistaan vaivaa näe. Hän ei myöskään tunnu oikein tajuavan, mikä on luonnon luomaa ja mikä ei.
Kyllä mä ainakin tykkään. Kieltämättä siinä on jotain kiihottavaa kun nainen oikein laittautuu, punaa huulet viimesen päälle yms. Nautin kyllä punahuulista, eiköhän useimmat miehet. Meillä rouva vaatii aina vajaan tunnin meikkausajan ennen juhliin lähtöä. Usein tulee kyllä vongattua seksiä ennen juhliin lähtöä kun rouva on niin hehkeenä. Ja kyllähän toi taitaa tykätä ihailusta kun päästää pukille eikä välitä vaikka sotken rouvan tuoksuvat punat;)
Kyllä kiihottaa
Hyvin varusteilla rintavilla plondeilla se on namia katsottavaa.
Tyttöystäväni meikkaa vähän liikaa. Kulmat ja posket ovat ilman meikkiä ja meikin kanssa kuin eri ihmiseltä. En tykkää. Jos meikkaa niin, että korostaa vähäsen parhaita puoliaan niin on ok ja kiihottavampaakin jopa (ensivaikutelma siis) mutta ulkonäön täydellinen muuttaminen on minulle turn off, suorastaan tulee huijattu olo. Ja sen kyllä mieskin huomaa paljonko on meikkiä, jos on vähänkään harjaantunut katse.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2011 klo 08:20"]
minua kiihottaa eniten kotirouva, joka on juuri käynyt lenkillä ja tullut suihkusta tai saunasta ilman meikkiä. sellainen juuri minulla on kotona. nam
[/quote]
juuri mulla myös noin
[quote author="Vierailija" time="21.07.2011 klo 22:47"]
Tämä kysymys on lähinnä miehille, mutta mieluusti kuulisin naistenkin kokemuksia. Aihe tuli mieleen kun ystäväni kanssa vertailimme äskettäin kokemuksia ;)
Eli kumpi kiihottaa enemmän: huolella meikattu nainen vai natural (ns. suihkunraikas)?
Entä mites huulipuna, houkuttaako? Maistuuko hyvälle suudellessa?
[/quote] meikattuon feikkipaskaaaaaa
Kyllä kiihottaa laittautunut nainen, miksipä naiset muuten yleensä sitä ees tekisikään. Elikkä kaunis meikki ja kauniit vaatteet saavat kyllä meikäläisen syttymään todella herkästi! En tietenkään tarkoita että yleisillä paikoilla kun näen tuollaisen naisen, niin paljastaisin sen hänelle, vaan pyrin tietysti pitämään pokkani mahdollisimman hyvin, joskin jotkut naiset tuntuvatkin aistivan, että he kyllä tietävät olevansa kauniita ja seksikkäitä! Mutta sitten taas rakasteluvaiheessa en välttämättä ´´vaadi´´ että naisen kasvot olisi ´´pakkelissa´´, koska tykkään niin kovasti kiikoissani suukotella naista kasvoille, ja sehän on luonnollisesti aika tuhruista touhua jos näin sattuupi käymään, joskin vesi ja saippua on taas sitä varten keksitty, että haitanneeko tuo. Mutta kaikenkaikkiaan huoliteltu/laittautunut nainen kiihottaa kyllä todella paljon!
Itse kiihotun todella herkästi jos naisella on esim. jokin kaunis hame, niin että myös hänen säärensä paljastuvat. Myös kauniisti meikatut kasvot kiihottaa todella paljon, ja eritoten hänen punaisiksi maalatut huulensa saavat kyllä meikäläisen syttymään niin, että silmäni pyöristyvät ihan samalla sekunnilla kun näen tuollaisen naisen!
paskat kiihota mikää suttunaama porkkanaruskee blondi tai vaaleempi tummine silminee. luomu meikitön nappaa