Saatteko orgasmin yhdynnässä?
En ole ikinä saanut yhdynnässä orgasmia, mutta itsetyydytyksellä olen saanut ja kun exä otti suihin. Nykyinen mieheni nimittäin valittaa että minussa on vikaa kun en tule seksin aikana enkä silloin kun hän ottaa suihin.
Kommentit (29)
itsestähän se on kiinni, miten antautuu miehelleen.
että saako orkkua vai ei.
Oletko tarpeeksi kiihottunut eli saako mies sinut kuumaksi ja haukkomaan henkeä jo esileikeissä?
Tuntuu, että miehesi kommentit ovat ala-arvoisia ja hän keskittyy pitkälti vain oman nautintonsa saamiseen.
En varmasti saisi orgasmia pelkällä jyystämisellä ilman esileikkejä. Onneksi mies taitaa nuo hommat ja virittelee minut äärimmilleni.
Mulla ei ole emättimessä oikeastaan tuntoa ollenkaan, joten ei oo mahdollista. Ja lihakset on kyllä kunnossa joten ei johdu siitä, en ole siis ns.löysä vaan tunnoton.
välillä ei kiinnosta harrastaa edes seksiä, kun en siitä mitää saa vaa se on pelkkää miehen tyydyttämistä. Mutta nyt kun mieheni on alkanut valittaa että en tule, niin en pysty edes rentoutumaan kunnolla vaan mietin välillä sitä että tulisinpa nyt. Mieheni ei myöskään ikinä suostuisi mennä puhumaan tästä asiasta kellee, koska hänessä ei omasta mielestään ole mitää vikaa.
-ap
nyt kun olemme olleet pitemmän aikaa yhdessä niin esileikit ovat jääneet aika lyhyeiksi,että en ole kerennyt kiihottua kunnolla.
-ap
stressiä tulemisesta, se ei varmasti auta mitään.
Me ollaan miehen kanssa todella läheisiä ja ollaan oltu yhdessä kymmenisen vuotta. Harrastetaan seksiä useamman kerran viikossa ja siltikään en ole koskaan saanut orgasmia yhdynnässä, enkä oikein usko koskaan saavanikaan.
En ole koskaan saanut orgasmia emättimen kautta edes masturboidessa, enkä kyllä tuolla tavoin masturboikaan, vaan hankin orgasmini klitoriksen avulla. Luulen, että joillakin naisilla tämä vaan on fyysisesti lähes mahdotonta. Ei se sun vika ole. :)
Olen siinä toista mieltä kuin monet vastaajat, ettäkö seksi ilman orgasmia olisi pettymys tai turhaa. Nautin todella paljon yhdynnästä miehen kanssa ja vielä enemmän olen alkanut nauttimaan sen jälkeen, kun lopetin orgasmista stressaamisen. Kun en kerta tuolla tavoin tule, niin ei sitten. Mies saa mut kyllä laukeamaan ilman yhdyntää, käsillä klitorista tyydyttäen.
IKINÄ orgasmia, jos olen päällä niin ehkä 1/100 nappaa...
jos miehen kanssa leikitään pidemmän kaavan mukaan niin yleensä saan...
eikä mies ikinä valita kun en saa -hänellä oli kerran muija joka sai niin tosi nopeasti ett oli itsellä ahdistavaa yrittää touhuta nopeasti ettei jääny ilman -koska sen jälkeen muijaan ei saanu enää koskea... :)
No ei se kyllä ole aina itsestä kiinni että saako orkkua vai ei.