Mitä sanoa perheelliselle kaverille joka petti ja jätti aviomiehensä toisen miehen vuoksi ja nyt....
itkee paskaa elämäänsä kun uusi mies päättikin palata takaisin exänsä luo? Eikä kaverin aviomies ota enää takaisin...
Kommentit (47)
sitä ei moni nainen tajua miten iso apu miehestä on kotona. Naiset usein luulee hoitavansa kaiken. Sitten tuleeki järkytys, kun ei oo osannu antaa miehelle arvoa ajoissa.
Terveisin nainen.
Kyllä se siitä rauhottuu, kun pääsee erehdyksestään yli ja oppii itsenäiseksi. Rohkaise vaan ottamaan itteä niskasta kiinni ja keskittymään lapsukaisiin.
ystävä kääntäisi tuolla tavalla veistä haavassa? Eikös ystäviä pitäisi tukea silloin kun niillä on vaikeaa, eikä masentaa entisestään. Olet pian entinen "ystävä" jos tuolle linjalle lähet. 12 puhuu asiaa.
lienee vaikeutensa itse aiheuttanut? Sen siitä kun pillu vie, eikä mieti tekosiaan.
totuutta itselleen niin miten siitä pääsee yli?
Ja ehkä sisimmässään on jo tajunnut tilanteen, mutta ääneen yrittää vielä etsiä syytä muualta ja toivoo, että joku kaveri kannattaisi sitä miesten syyllisyyttä. Kun kukaan ei siihen miesten syyllistämiseen lähde mukaan, niin ajan kanssa naisen on lopullisesti myönnettävä, että itse tuli mokattua.
En jaksanut sitä itkemistä ja vinkumista, jolloin sanoin ihan suoraan, että mitä mä sulle silloin sanoin? Kannattiko? Nyt on ihan turha itkeä.. Ite oot valintas tehnyt. Kaveri otti nokkiinsa aika pahasti, mutta joskus se totuus sattuu. Itse en jaksa hymyillä ja taputtaa päähään, jos toinen on ollut ihan idiootti.
Vaikkapa näin:
Olet nyt itkenyt tuota asiaa niin paljon, etten jaksa enää sympatiaa ja lohduttamista. Itse kun teit puolisollesi niin paskasti että petit ja jätit, niin turha nyt on valittaa että ei ota sua takaisin. Ja se uusi miehesi, oli petturi ja jättäjä hänkin, ei pettäjiin ja jättäjiin kannata luottaa, tiedät sen itsekin!
Sulla on kaksi vaihtoehtoa: ota opiksesi tai itke asiaa vaikka loppuikäsi. Minä olen aina valmis olemaan mukana ja apuna jos päätät nousta tuosta, mutta tuota jatkuvaa valitusvirttä siitä että sait mitä tilasit, en jaksaisi enää kuunnella.
totuutta itselleen niin miten siitä pääsee yli?