Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaativatko vanhempasi sinulta hyvää koulumenestystä aikoinaan?

Vierailija
01.11.2005 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan haulikolla

Vierailija
2/7 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että kultakin lapselta pitää vaatia kykyihin suhteutettua menestystä. Eli pitää yrittää ja tehdä parhaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla asialla oli koko suku. Etenkin ne, joilla oli edes jonkinlainen koulutus.

Vierailija
4/7 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuitenkin hyvä koulussa. Peruskoulun päätin luokkani priimuksena, mutta äitini yritti kovasti painostaa minua ammattikouluun. Se harmittaa vieläkin. Onneksi pidin pääni ja menin lukioon. Olen nauttinut opiskelusta niin paljon, että keväällä minusta tulee tohtori. :)

Vierailija
5/7 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo toka luokalla itkin kun luulin eräässä aineessa opettavan kirjoittaneen kuutosen tekstin loppuun vaikka se olikin joku muu harakanvarvas. Keskiarvo peruskoulusta lähtiessä 9,5.

Vierailija
6/7 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa saimme myös pienen rahapalkkion kiitettävistä koenumeroista.

Vierailija
7/7 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessa koulunkäyntini ei kiinnostanut heitä pätkääkään, kaverini olivat heidän mielestään ärsyttäviä " vieraita pentuja" ja koulua olisi pitänyt käydä silti intensiivisesti ja ongelmitta. Jokaisen ongelmatilanteen kohdalla tuli marinaa siitä kuika minun takiani piti " aina hypätä koululla" tai " olla soittelemassa vaikka kenelle" . Heillä ei ollut aavistustakaan lukujärjestyksestäni tai edes siitä missä oppikirjojani säilytin. Ei kovin kannustavaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi