TOUKOKUISET 2012
Kommentit (418)
Tänne se minäkin pitkäkiertolaisena tulen, huhtikuu jää kokonaan välistä..
Itelläkään ei menkkoja vielä kuulu ja testi nega :/ Kait se on tosi et kierto on ihan mitä sattuu :(
Hei.. ei masennuta tytöt jookos :/
Tiedän itsekin pitkä(ja epäsäännöllis-)kiertolaisena miten kurjaa se on.
Odotusta odotusta, testejä palaa, toiveita herää..ja taas putoaa korkealta.
Toivotaan että toukokuu olisi oikein plussarikas kuukausi.
Helppoahan se on aina sanoa että koitetaan olla stressaamatta, mutta itse ainakin
opettelen sitä kovasti jotta stressi ei vaikeuttaisi raskautumista. Rankemmaksi se tietysti aina menee kun yrityskertoja kertyy..
Tsemppiä! Pidän peukkuja teille! Kai se toisinaan vaan menee niin että vauva antaa hiukan
enemmänkin odottaa itseään. Toukokuu on oikein hyvä aika syntyä, olenhan itsekin toukolapsi :D
kaunisikävä kp 41/28-36, yk3
Huhtivauvaa ei meille enää saada. Nyt on kiertopäivä kaksi. Edellisessä kierrossa päiviä tuli 49 (jos ihan oikein muistan).
Toivottavasti tulisi Toukokuulle! Olisi ihanaa saada alkukesän lapsi! Esikoinen on syntynyt loppukesästä. :) Tilasin tänään kasan ovistestejä. Toivottavasti niistä on hyötyä!
Mukavaa loppuviikkoa kaikille!
vaan jaksetaan jatkaa etiäpäin! Toukokuun lapsi olisi kyllä ihana ;) Kun ne menkat vaan alkais niin pääsis taas yrittämään! Mietin ite kans noita ovistestejä et pitäskö kokeilla sitä digitaalista, onks se sillain varma et jos hymynaama tulee ni on sit kans varmasti ovis..tarkotan et ei reagoi liian "pieniin" määriin hormooneja..?
Kesän seurannut keskusteluja ja varsinkin vauvakuume-osiota. Olen 30-vuotias, 6-vuotiaan äiti ja avopuoliso on 31-vuotias. Muodostamme uusioperheen, eli ensimmäisen yhteisen yritäminen alkamassa. Kesäkuussa poistatin hormonikierukan, kun takana nyt 4,5 vuoden onnistunut yhdessä olo ja yhdessä asuttu reilu vuosi.
Heinäkuun menkat odotettiin, et kroppa palautuu 5 vuoden jälkeen ja pääsen ajantasalle kiertoni suhteen. Kierukan aikana ei tietoakaan mekoista, eikä siten kierrostakaan, joten senkin takia heinäkuu katseltiin. Elokuussa menkkojen jälkeen aloitamme ja kovin odotamme tulevaa. Menkat näillä näkymin jo heinäkuun vikana viikonlopuna tai elokuun alussa. Toukokuulle siis tulisi laskettu aika. Mukaan siis tänne keskusteluihin mahdutan itseni..
Hiljenee n. viikoksi kun lähden reissuun.. mutta jatkan sitten :)
Mukavaa viikkoa kaikille!
Tässä justiinsa laskeskelin, että ovis jää todennäköisesti hyödyntämättä tälle kierrolle, mikäli normaalikierto tulee... Mies on justiinsa silloin reissussa, äyh! Kaipa se on nyt sitten uskottava ettei vain kertakaikkiaan onnistu, ei sitten millään... Kattois nyt tämän kierron loppuun ja heittäis sitten pillit romukoppaan.
-Muttis
Mutterimammalle positiivista mieltä kehiin! Ettekö voi ennen miehen reissua pupuilla? Eiks ne siittiöt selviä pari päivää ja olis asemissa oviksen aikaan? No se vaan mulle tuli mieleen.. Meillä kans odotellaan menkkoja.. Kierto kun ei vielä välttämättä oo kohdillaan, niin voi alkaa tällä viikolla tai sit ens viikolla. Vielä ei ole sellaista oloa.. Jos on sama kuin viimeks eli kierto olis 26 pvä, niin lasketuks ajaks tulis 14.5. Mun syntymäpäivä on myös 14.5!! Esikoinen on syntynyt miehen syntymäpäivälahjaksi, joten kuinkas nyt käykään? No sinne pitkä aika vielä, et pääsee plussaan.. Haaveilua vaan ja mielikuvittelua. Ihana kun saa täällä ajatukset jakaa ja saa vertaistukea. Miehen kans kaikesta puhutaan ja pohditaan, mut on se eri asia.. Ystävien kans enkä muidenkaan kans oo vielä puhunut tästä, odotan plussan ja sen jälkeen tovin, ennen kun kerrotaan muille.. Tsemppiä kaikille!!
Liityn joukkoon tummaan... Tämä kuu ehkä tjot meinigillä, ens kuussa sitten taas raivon vimmalla yrittäen =D.
Plussaa kaikille toivoen,
Wilhelmiina kp 1/?
Maalispinosta. Kierrot ovat niin pitkiä että toukokuulle menee jos tällä kertaa onnistuu.
Mietteet tosin samoja kuin mutterimammalla.
Tämän kierron meinaan katsoa vielä ja sitten mennään loppuelämä tjot-meiningillä.
Niin kuluttavaa tämä yritys-jännitys-pettymys.
Taustaa, minä olen 33v, mies 35v.
Neljä lasta, kaikki jo koululaisia.
Iltatähteä siis toivotaan mutta haaveeksi tuo saattaa jäädä.
Kaikki edelliset odotukset ovat saaneet alkunsa nopeasti ilman miettimisiä.
Ikää tosin sillon ollut 20v, vähän alle ja päälle.
Tässä kierrossa ajattelin kokeilla ovistikkuja elämäni ensimmäistä kertaa.
Myös greippimehu ja vehnänalkioöljy on kaapissa odottamassa.
Tsemppiä kaikille toukovauvaa toivoville.
Sormet ja varpaat ristissä että tämä olisi meidän kuukausi :)
Katmam kp 1/29-46 yk4
Tervetuloa mukaan Wilhelmiina ja katmam! Kurja kuulla katmamin pitkästä kierrosta.. Aika hyppäys maaliskuisista toukokuisiin.
Ovistikuista mullakaan ei mitään tietoa.. Kiinnostais kyl enemmän tietää. Greippimehusta minäkin kulla ja luulen et sellaista hankin, kun aika on kypsä.
No pidetään kaikille peukut pystyssä ja toivotaan, et toukokuu on "se" kuukausi!!
Eli menkat alkoivat heti reissun kunniaksi ja nyt mennään niinkin pitkällä jo kuin kp 8. Pettymys tietysti hiukan oli taas mutta nyt nenu kohti toukovauvaa.. toivottavasti tämä on meidän kaikkien vauvakuukausi!!
Siispä plussaonnea kaikille tasapuolisesti :)
Elikkäs täältä tullaan mukaan toukokuista kuumeilemaan. Täti tuli kylään tänään, ehdin testata jo kaksi negaa kun normaali 28-29 kiertoni venyikin 31 päivää pitkäksi.
Taustaa: minä ihan kohta 25v, mies 31v ja esikoista kuumeillaan. Takana keskeytynyt keskenmeno toukokuun lopussa, lääkkeellinen tyhjennys tehtiin kesäkuun alussa. Viime kierrossa en ainakaan tuntenut oviksen merkkejä, eli luultavasti se jäi väliin. Nyt peukut ja varpaat pystyssä toivon meille toukovauvaa! :) Olisi äitienpäivä ja miehen synttäritkin silloin.
Plussaonnea kaikille toivoen
Elmu kp1/28-31 yk4.
Siinä toivossa että mies antais periksi ja voitais antaa vauvan tulla
Mutta mahdollisuus on pieni vaan toive suuri!
kp nyt 5/28 tjsp
Kovat taivutteluyritykset meneillään:D
Nyt sitten ollaan esikoisen kanssa kahdestaan suurinpiirtein viikon verran. Nyt aamulla pupuiltiin ja toivottavasti on kestäviä sinttiöitä. Ovis kun taitaa tulla justiinsa miehen reissun aikana.. Ainakin niin olin laskeskelevani mikäli sikäli tulee normaali kierto. Ihan niinkuin se ei olis jo tarpeeksi pitkä normaalistikin. Saati sitten nuitten ihmeellisten megamega pitkien kiertojen takia.
Nyt on muutettukin ja on ihana uusi asunto! =) Esikoinen sai ihan ihka oman huoneen. Hyvin nukkuu omassa huoneessa. Yöllä on itellä pitänyt ainakin kerran käyä kattomassa miten se kulta pärjää =p
Ainoa huono puoli on, ettei nettiyhteyttä ole... Saattaa kuulemma liittymän aktivointi kestää kaksi viikkoa!? Yhen napin painallus, prkl! Sain sukulaiselta lainaksi sen läppärin yheksi päiväksi, että pystyn laskut sun muut hoitamaan. Pienehköjä vastoinkäymisiä, juu'uu. x)
Muttis 17/38-43
Heippa. Mukaan ilmottautuisin vielä minäkin. Toukokuinen vauva haaveissa täälläkin, vaikka yritys vasta aluillaan.
KP 11/28, yk1.
Taustaa sen verran, että toista lasta yritetään ja esikoinen ja 2-vuotias. Molemmat ollaan miehen kanssa hieman päälle 30-kymppisiä ja aateltiin toinen lapsi nyt "rykäistä" tähän samaan syssyyn, jos vaan onnistaa.
Miehellä loppui loma ja puuhaillaan taas esikoisen kanssa päivät kaksistaan. :)
Miehellä olisikin jo sitten ensi viikolla ensimmäinen työreissu. :( Mä niin toivon, että ovis ei juuri niille päiville, kun mies on reissussa. Tilasin netistä ovistikkujakin, jotta pääsis edes vähän kärryille milloin se saattaisi olla.
Ja siitä haluaisinkin kysyä, onko kellään kokemusta davidin ovistesteistä? Mulla tuli testiin kontrolliviivan lisäksi haalea viiva. Voiko mulla olla ovis tuloillaan, vai näyttääkö testi aina haaleaa viivaa?
Toivottavasti saataas niitä plussia iso pino tälle kuulle! Kävin kurkkaamassa huhtikuisissa ja sielä ei ole tainnut yhtään plussaa tulla. :(
Ansku, joka on aivan varma, että ovis on juuri silloin kun mies on työreissulla. kp 13/49 yk 2
Ansku: Davidin ovistesteistä ei ole kokemusta, mutta ainakin nuo Pregcheckin liuskat näyttää aina jonkinlaista viivaa. Kannattaa siis varmaan vain hakea sitä vahvaa viivaa ja jättää muut viivat omaan arvoonsa.
Löysin itseni viikonloppuna lastenkirpparilta hipelöimässä 56 cm vaatteita ja katsastamassa vaunuja. Hei haloo... Mies nauroi et sä olet jo vaunutkin ostamassa ennenku koko raskautta on ees saatu alulle =) =). No joo, tää tuntuu olevan puoliksi varusteurheilusekoilua. Kaikki kun ehdin kakkosen jäljiltä myymään kun "ikinä ei tule enää kolmatta" =). Kuuluisat viimeiset sanat...
Wilhelmiina kp 8/? yk2
Tänne kuulun pitkien kiertojen takia, huhtikuu jää kokonaan välistä.
Keräilin kaikki esikoisen pieneksi jääneet vaatteet ja laitoin ne kiertoon. Jotenkin tuntuu ettei sitä toista minulle koskaan suoda.
Muttis 6/38-43 (46-61) yk yli vuosi...