Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva vkl-iskä etsii naista KESKISUOMI

Vierailija
20.07.2011 |

Nyt menee kyllä epätoivoiseksi :D Tämän täytyy olla tämän palstan säölittävin viesti ikinä, mutta en vaan löydä sitä oikeaa mistään muualtakaan.

MUTTA kiva ja tosi huumorintajuinen, nuorekas vkl-iskä olisi vapaana keskisuomessa. Olen 30v, tykkään lapsista ja perhe-elämästä mutta en todellakaan halua että ne on koko elämä.

Pinta ei ole tärkeää, riittää että on hauskaa ja kivaa toisen kanssa. Tykkään helliä ja pusutella, oon hyvä sängyssä ja komeaksi kehuttu, joskus kysytään alkossa paperit eli hyvin säilynyt ;P

Mä todella haluisin tavata kivan ja huumorintajuisen, rennon elämänasenteen omaavan naisen jonka kanssa voisin tutustua ja viettää loppuikäni. Olisi erittäin hienoa jos olisit tavallinen kiva nainen, joka tykkää koti-iltojen lisäksi käydä baarissa tai vaikka istua iltaa rauhallisesti grillin ääressä, käydä joskus kaksistaan tallinnassa bilettämässä tsi lasten kanssa etelässä. Eli normaalia tasapainoista elämää.

En ole mikään karsea tapaus, ylipainoa kyllä löytyy mut olen tyylikäs ja mielestäni hyvä mies. Jos yhtään tuntui siltä että haluat tutustua tai laittaa mailia niin miksu26@gmail.com . Sieltä tavoittaa kivan tavallisen suomalaisen miehen!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaa, että olet hyvä sängyssä? =)

Vierailija
2/8 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostat aivan ihanalta. :)

Mulla vaan vähän hidasteena toi rengas sormessa ja pitkä välimatka. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen umpirakastunut. Kuulostat kivalta ja haluat mukavia juttuja.

Mistä tiedät olevasi hyvä sängyssä?

Vierailija
4/8 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tykkäät perhe-elämästä mut et haluu ottaa vastuuta siitä. Ilmankos oot eronnut.

Biletä ensin ja tuu kyselee sit.

Vierailija
5/8 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tosiaankin perhe-elämästä ja olen valmis, kuten aina oon ollut, kantamaan vastuuni. Mutta liiallinen perhe-elämään uppoutuminen ei ole ollut mulle koskaan mikään juttu. Että kaikki tehdään perheenä. Haluan myös aikaa itselle ja parisuhteelle.

Mistäkö tiedän/mitä tarkoittaa hyvä sängyssä? No typerää lähteä kehumaan itseään. En omista mitään järjetöntä melaa jos sitä kysytte :D Nautin rakastelusta ja osaan kertoa ja kysyä oikeat asiat ja osaan tyydyttää naisen.. en nyt sitä tarkemmin erottele tässä :) maililla saa kysyä.. enkä oleta olevani taivaan lahja naisille ja ehkä se auttaa, uskallan kysyä ja tehdä..

En ole babyface, parta kasvaa kyllä ja mulla on nyt tollanen viiva leuan alla. Mutta jotenkin vaan hyvin säilynyt kun sitä ikää joskus kysytään. Ruskeet silmät lyhyet sekaiset hiukset ala tauski :D

Vierailija
6/8 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt meni viimeisetkin halut

Vierailija
7/8 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka on palannut juurilleen? Ja Tauski ei todellakaan ole hyvä vertailukohta.

Itsensä kehumista ei ole se, jos tarkentaa muiden pyynnöstä aiempaa omakehuaan :) anna mennä vaan!

Vierailija
8/8 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ymmärrän ettei joku takkutukkainen juoppo ole hyvä esimerkki :D Mutta laitoin kun en muuta keksinyt.. Musta olisi vaan todella kiva löytää joku kiva nainen. Ulkonäöllä ei itselle ole merkitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi