Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

erotako?viimeisillään..

Vierailija
01.07.2011 |

raskausviikkoja on nyt 38+2. koko odotusaika on ollut tosi raskas, miehen kanssa on ollut jatkuvasti riitoja. Hän ei ole tukenut millään tavalla ja olen katkeroitunut siitä..olen lukemattomat kerrat kauniisti pyytänyt että hän hieroisi tosi kipeää selkääni tai jalkoja edes joskus vähän aikaa. tai pitäs lähellä iltaisin, osoittaisi jonkinlaista hellyyttä.. mut ei mitään. illat makaa sohvalla kun minä "palvelen" kahta isompaa. passauttaa myös minua et laita tv isommalle, tuo sitä ja tätä.. tekee kyllä kotitöistä tiskauksen ja pyykit, hyvä niin mut sit siitäki pitäs olla ylikiitollinen, oon sanonut et ei mikään tuommoinen korvaa tukea ja läheisyyttä mitä kaipaisin. hän ei osoita millään tavalla välittävän lähestyvästä synnytyksestä tai vaivoistani, vaikka oon sanonut että pelottaa niin mennä yksin,kun hän joutuu jäämään lastenhoitajaksi.itse hän jatkuvasti valittaa omasta terveydestään ja on huolissaan kuvitelluista sydän ja aivovaurioistaan..terveytensä suhteen pahasti neuroottinen. viime viikonloppuna supisteli kovasti ja käskin olla juomatta enempää kaljaa kun tissutteli. hänpä haki vielä pari lisää. joudun myös puolustamaan isompia lapsia hänen väkivaltaisilta raivonpurkauksilta, on iltaisin hirveän pahalla tuulella. Minut on haukkunut huoraksi joka kerta kun tulee riita. osaan kyllä itsekin haukkua hänet kunnolla ja huutaa jne..olen niin pettynyt hänen käytökseensä ja kaikkeen..mut kaikki tämä tuntuu raskaana ollessa aivan sietämättömältä. lähes joka ilta itken aivan epätoivoisena. siitäkin hän raivostuu ja menee sohvalle nukkumaan. olen tosissani ajatellut eroa ja sitä miten jaksaisin kolmen pienen kanssa. tuntuu etten jaksaisi, mutten jaksa tätäkään enää :'(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa suoritat pyykit ja tiskit kanssa.

Vierailija
2/2 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pihalle, pärjäät paremmin ilman. Toivottavasti sulla on muuta sosiaalista verkostoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi