Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isän tyttöystävä raskaana

Vierailija
20.07.2011 |

Hieman taustatietoa ensin: Isäni ja äitini erosivat siinä kymmenen vuotta sitten, koska isä jäi kiinni pettämisestä. Hän avioitui tuon "salarakkaansa" kanssa ja pian sen jälkeen he saivat lapsen ja siitä parin vuoden päästä toisen.

Viime vuonna isäni jäi sitten kiinni taas pettämisestä. Hän ei ole vielä eronnut toisesta vaimostaan, mutta muutti yhteen tämän kolmannen tyttöystävän kanssa. Sanon tyttöystävän, koska nainen on minuakin pari vuotta nuorempi.

Minä ja mieheni menimme naimisiin viime kuussa. Olimme sitä ennen asuneet yhdessä melkein viisi vuotta. Hieman ennen häitä sain tietää olevani raskaana. Emme olleet vielä varsinaisesti yrittäneet lasta, koska ajattelimme odottaa sitten avioliittoon sen suhteen. Keskustelimme asiasta ja päätimme ilman muuta pitää lapsen.

Pidin puheen juhlissamme, jossa kerroin samalla onnellisesta tapauksesta. Jotkut tietty olivat jo vähän arvelleetkin siihen suuntaan ja onnitteluja satoi... ja sitten tämä tyttöystävä pudotti pommin: hänkin on raskaana ja laskettu aika on kuukausi ennen minua.

Nyt tämä nainen olettaa, että raskauden takia me olemme automaattisesti ystäviä. Hän soittaa lähes päivittäin ja haluaa minut seurakseen kaupungille. Hän on niin iloinen, että meidän lapsillamme on saman ikäinen leikkitoveri niin lähellä.

Kai hän on aika yksinäinen, kun ei ole kotoisin tästä kaupungista eikä oikein tunne ketään, mutta minua moinen kaveruuden pakottaminen lähinnä ahdistaa.

Muuten kyseinen nainen lähinnä säälittää. En oikein jaksa uskoa, että isäni jää tämänkään naisen rinnalle, mutta naisparka on niin sinisilmäinen, että uskoo isän satuilut.

Äh, en tiedä. Tuntui vain, että johonkin pitää avautua, niin tulin tänne. En tietenkään voi täysin kääntää selkääni tälle naiselle, koska onhan lapsi jota hän odottaa minun sisarpuoleni.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että isän tyttöystävän pitäisi lakata olemasta raskaana koska sinä olet raskaana???

Vierailija
2/4 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ymmärrä miksi ns. pappaikäinen hankkii lapsia, miksei keskity olemaan ukki.

Luulisi ettei enää kiinnosta alkaa isäksi, olettaen että isäsi on jo n. 50-vuotias?

Ja tämä on vain oma mielipiteeni, koska minusta kaikella on niin sanotusti aikansa ja paikkansa. Toki ap:n isä saattaa olla vanhempi kun nykyinen naisensa, ja tämä ehkä haluaa lapsia, mikä ok. Mutta en käsitä miksi pitää tehdä jokaisen kumppanin kanssa lapsia, ja tämä koskee ihan kaikkia miehiä ja naisia, kaiken ikäisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, se sinua pari vuotta nuorempi äitipuolesi odottaa sinun sisarpuoltasi, eli isästäsi tulee isä jälleen ja samaan aikaan isoisä!

Huh huh. En osaa kyllä neuvoa mitään muuta, kuin että yritä olla ystävä naiselle, tai jos se tuntuu mahdottomalta, sano se hänelle. Kerro että tilanne on mielestäsi liian outo ja haluat hetken pitää vähän etäisyyttä ja totutella tilanteeseen.

Vierailija
4/4 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanne, oli sitten isän tyttöystävä tai ei. samaistua on vaikea kun ei itse ole samassa tilanteessa, mutta tiedän tunteen kun ihminen josta en henkilökohtaisesti pidä, yrittää tehdä meistä mitä parhaimmat ysävät.

Itse selvitin tilanteen olemalla kohteliaan viileä tätä ihmistä kohtaan. Eli juttelin kyllä kun hän soitti, mutta en itse soitellut hänelle päin kuin korkeintaan kerran viikossa. Tapaamisia rajoitin muutamaan kertaan kuussa, aika nopeasti meillä tilanne rauhoittui sellaisiin uomiin että olemme tekemisissä kyllä ja tapaammekin välillä mutta niissä määrin että itse pidän mielekkäänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän