Jos Cipralex ei toimi, mikä toimisi?
Eli olen ahdistunut, masentunut, nukun aamuisin liian pitkään, valvon öisin, en saa unta. Tätä jatkunut jo monta vuotta, en jaksa kohta enää elää. Mua ei kiinnosta mikään, en jaksa siivota, en innostu mistään, olen yksinäinen ja aivan rikki.
Kommentit (9)
Auttanut minulla tosi paljon.
Myös mm. tuota cipralexiä syönyt..
Mutta eiköhän lääkäri osaa määrätä jotain, ei kai sinne vastaanotolle ole tapana mennä omien lääketoiveiden kanssa.
nimenomaan vei sen jatkuvan ahdistuksen pois, minkä jälkeen sitä matalaa mielialaa kesti paljon paljon paremmin. Luokan kiitos se myös hillitsi ruokahalua ja tuntui piristävän muutenkin, mikä oli iso plussa aiempiin lääkekokeiluihin verrattuna.
olen ahdistunut, masentunut, nukun aamuisin liian pitkään, valvon öisin, en saa unta. Tätä jatkunut jo monta vuotta
... ja tämä EI ole mikään lääke masennukseen, vaan mahdollisuus saada toivoa ja tukea: Jos kaipaat inhimillistä, ymmärtävää ja lämminhenkistä kuuntelijaa tai keskustelua niin soita tähän ilmaispalveluun - HUOM älä "pelästy", vaikka puhelimen nimi on Sielunhoitopuhelin, sillä koko elämän kirjo on tervetullutta, ja puhelimen työntekijöiden asennoituminen on kokemukseni mukaan lämmin ja inhimillinen.
Helsingin Ev. Lut. Kansanlähetys
SIelunhoitopuhelin, 09 148 5432
Ma-la 19-22 (1.6.- 31.8. ti ja pe 19-22)
toimi minulla. Lopettaminen on ikävää, koska vieroitusoireet ovat pahat, mutta vähentämällä asteittain annosta siitä selviää.
Cipralex oli täyttä paskaa. paljon parempi olo nyt ilman sitä. söin 3 kk
T: itse vakavasta masennuksesta toipunut, joka sai ect-hoitoa