Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

musta tuli neljän lapsen yh, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
20.07.2011 |

??

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähti. Haluaa erota. ap

Vierailija
2/30 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha olet? Oletko valmis uuteen suhteeseen? Mitä haluat mieheltä? Saako mies kaiken haluamansa sinulta? Voiko tulevalla miehelläsi olla lapsia itsellään? Minkäväriset hiukswet sinulla on? Onko hiukset pitkät vai lyhyet/suorat vai kiharat? Meikkaatko paljon? Tykkäätkö viettää koti-iltoja miestäsi paijaten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos mies kerran ainoastaan lähti, miten susta tuli YKSINhuoltaja, eikä lapsen jää yhteishuoltoon?

Vierailija
4/30 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko kaikki samalle miehelle?

Vierailija
5/30 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko perinteinen ammattiyh? Parin vuoden välein hankit tuoretta geeniperimää lähibaarista.

Vierailija
6/30 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen valmis uuteen suhteeseen heti, kun oikeasti rakastun, haluan mieheltä rakkautta, läheisyyttä, kumppanuutta, mies ei varmaankaan saa ihan kaikkea haluamaansa??:), saa olla lapsia, mulla vaaleat aika lyhyet hiukset, ihan vähän kiharat, mutta suoristan ne, meikkaan luonnollisesti yleensä, tykkäisin viettää koti-iltoja umelmieni miestä paijaten:)

Vierailija
7/30 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

??

Kyllä haluan. Mikä näiden "haluatko kysyä jotain" aloitusten tarkoitus on? Siis sen pakonomaisen huomionkipeyden lisäksi?

Vierailija
8/30 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen valmis uuteen suhteeseen heti, kun oikeasti rakastun, haluan mieheltä rakkautta, läheisyyttä, kumppanuutta, mies ei varmaankaan saa ihan kaikkea haluamaansa??:), saa olla lapsia, mulla vaaleat aika lyhyet hiukset, ihan vähän kiharat, mutta suoristan ne, meikkaan luonnollisesti yleensä, tykkäisin viettää koti-iltoja umelmieni miestä paijaten:)

Minkälainen olisi se sinun tuleva mies, mitä kriteereitä itse asetat tulevalle miehellesi?

Vierailija
9/30 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tuleva mies vois vaikka pitää moottoripyöristä ja sillä vois olla muutama seksikäs tazka, tai sitten se vois olla luontoihminen ja asua ihanassa vanhassa puutalossa maalla, sillä olis pilkettä silmissä ja se olis hulluna muhun:) kriteerinä rakkaus.

Vierailija
10/30 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehesi ota lapsia enää luokseen, vai tarkoititko vain että erosit miehestäsi tuolla yh-jutulla?

Vierailija
11/30 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sä jaksat? Kuinka voit?

Vierailija
12/30 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä kannan vastuun arjesta tulevaisuudessa. Jaksan oikeastaan aika hyvin. En vaihtaisi elämääni kenenkään muun elämään.

Vierailija
13/30 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tuleva mies vois vaikka pitää moottoripyöristä ja sillä vois olla muutama seksikäs tazka, tai sitten se vois olla luontoihminen ja asua ihanassa vanhassa puutalossa maalla, sillä olis pilkettä silmissä ja se olis hulluna muhun:) kriteerinä rakkaus.

Tuossa osuu 2 kolmesta mieltymyksestä minuun. :)

Vierailija
14/30 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
15/30 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Tai kaikki osuu mutta en omista moottoripyörää, ainakaan vielä mielenkiintoa kyllä olisi siihen.

Vierailija
16/30 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asut? onko lapsia? ap

Vierailija
17/30 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asut? onko lapsia? ap

Ei lapsia, ja Porvoossa. Eli annat pillua? :) Millo tavataan?

Vierailija
18/30 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mieheni kanssa sängyssä.

Vierailija
19/30 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asut? onko lapsia? ap

On lapsia ja itse tulevat jo toimeen, ei ole aikuisia ei edes teini-ikäisiä vielä. ASun jyväskylästä pohjoiseen päin jonkin verran. Missä itse asut?

Vierailija
20/30 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli aika kaukana. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi