Kertyykö lomapäivät? Kesäloma&hoitovp yhtä aikaa?
Eli vanhempainvp loppu ja jäin suoraan kesälomalle. Tätä ennen ilmoitin jääväni hoitovapaalle samana pvnä kun eka lomapv. Eli menetinkö kertyvät lomapvt,kun en ajoissa tajunnu ilmottaa hoitovpn alkavan vasta loman jälkeen? Vai kertyykö lomat,kun joktap olen myös vuosilomalla? Kiitos :)
Kommentit (4)
..Aloittanut loman,eikä ne mitään sanoneet ettei onnistuisi. Eli ehkä palkanlaskenta on ollut fiksu ja siirtänyt hoitovapaan loman jälkeen,vaikkei mulle mitään kerottu. Lomarahat sain jo ennen loman alkua,eli kesälomalla ollaan.
kertyy uutta lomaa. Hoitovapaa alkaa sit siitä loman loppumisesta. Ja tokihan lomarahat maksetaan ennen lomaa. Lomaltapaluurahat maksetaan vasta sitten, kun olet fyysisesti palannut töihin eli hoitovapaan loputtua. Näin ainakin meillä.
..Aloittanut loman,eikä ne mitään sanoneet ettei onnistuisi. Eli ehkä palkanlaskenta on ollut fiksu ja siirtänyt hoitovapaan loman jälkeen,vaikkei mulle mitään kerottu. Lomarahat sain jo ennen loman alkua,eli kesälomalla ollaan.
kesälomalla. Kahta vapaata kun ei saa päällekkäin. Eli nähtävästi palkanlaskenta tehnyt niin, että olet ensin lomalla ja sitten alkaa hoitovapaa.
eli ota yhteyttä työnantajaan ja ilmoita joko kesäloman siirtämisestä tai hoitovapaan alun siirtämisestä.