Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon niin, niin väsynyt

Vierailija
20.07.2011 |

EI en siksi, että lapset on vaikeita ja mies plösö - itse asiassa lapset on olleet tämän viikon helpompia kuin pitkään aikaan ja mieskin ihan kohtuu aktiivinen.

Olen väsynyt siksi, että me rempataan vanhaa taloa ja sieltä katskesi just vesi ja samalla kun sinne piti kaivaa uutta vesijohtoa ja korjata kaivoa, ja kaivinkone siis oli joka tapauksessa paikalla, päätettiin muotoilla myös piha uusiksi niin että vedet valuu pois ja saatiin kiviä ja kantoja pois niin että pääsee ruohonleikkurilla moniin sellaisiin saarekkeisiin ja puskanjuuriin, joita ei aikaisemmin voinut pitää kunnossa millään, vaan kasvoivat aina nokkosta ja ja vattua.

Ja sitä on nyt sit tehty ja ährätty monta päivää, ensin kaivinkoneen kanssa ja sit lapiolla ja haravalla ja kottikärryillä tasoitellen. Ja niitä kantoa yritetty karistella mullasta, että ne voisi viedä metsään lahoamaan. Ja aurinko räkittää niin ettei pyörtymättä meinaa pysyä.

Onneksi vanhemmat tuli talokoisiin mukaan auttamaan. Vielä kun jaksaisi maksaa kaivinkoneen ja putkimiehen laskut, tässä kun on ollut monta muutakin rahareikää eikä tätä pitänyt ollenkaan tulla...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla