Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri kutsui luokseen mökille viikonlopuksi. Kutsussa kuitenkin sanoi, että ettehän sitten kakkaa

Vierailija
20.07.2011 |

heidän vessassaan vierailun aikana. Kuulemma heillä on ollut niin epäkohteliaita vieraita tänä kesänä, että nämä ovat käyttäneet vessaa (sisä ulkohuussia ei ole) isompiin tarkoituksiin. Kuulemma hänestä on noloa ottaa tällainen asia puheeksi, mutta asiasta on sanottava, koska muuten hänen miehensä ei anna enää kutsua ketään. Kysyin, että mihin sitten pitää isommat tarpeet tehdä. Vastaus oli, että terve ihminen pystyy panttaamaan viikonkin verran!

Lähin huoltamo, kahvila ym on 15 km päässä. Lähdenpä heti tuonne kolmen alle kouluikäisen kanssa...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä tietää ettei kannata jättää ainakaan hajuja peräänsä jos käy toisten mökkivessassa....

Jos joku noin älyvapaata edes kehtaisi sanoa vieraille, niin sanoisin että meilläpäin käydään kyllä ainakin kerran päivässä paskalla, ja jos ei saa kylässä käydä, niin sitten jää kyläilyt siihen. Jos likakaivon tyhjentäminen maksaa enemmältä, niin tarjoutuisin ostamaan vaikka vähän enemmän ruokaa, grillattavia ym. mökkiviemisiksi tai sitten joka osallistuisin kuluihin rahalla.... Mutta ehkä olis vaan parempi olla menemättä jos isäntä olis noin vastarannan kiiski.

Vierailija
22/27 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesän alussa olimme miehen kanssa ystävän ja miehensä mökillä. Mieheni tehtyä aamutoimet, niin ystäväni mies alkoi huutaa, kun vessassa haisi p****lle. Tilanne kärjistyi niin, että lähdimme mieheni kanssa pois. Ystäväni soitti saman päivänä minulle. Hän lohdutteli minua, ettei minun tarvitse hävetä, vaikka mieheni ei osaa käyttäytyä. Hän aikoo silti tavata minua ja pitää ystävänään.

Eli minun mieheni on varmaankin ollut se epäkohtelias vieras. Tuollakaan ei ollut ulkovessaa, vaan ihan tavallinen vesivessa kunnallistekniikan alueella. Jätevedet menevät siis kunnan jätevesiin.

Kylläpä täällä on mun mökkireissuni aikana kirjoiteltu meheviä juttuja.

Mäkin olin kyllä niin pihin ihmisen mökillä, että jos siellä vesivessa olisi, niin ei siinäkään saisi käydä.

Mutta ap:n jutussa ei ole kyllä järkeä, miksi sinne vessaan pitäisi mennä jonnekin huoltikselle, kun puskaa ja metsää varmasti löytyy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin juuri 10 päivää appivanhempien mökillä, jossa ulkohuussi. Aikamoinen läjä sitä itteänsä sinne jäi appiukon tyhjennettäväksi... vähän häivähti nolostus mielessä kyllä.

Vierailija
24/27 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn asioilla ainakin pari kertaa päivässä. Sontisin sitten varmaan niitten lähimetsään...

Vierailija
25/27 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissalla käynti, voi sekin haista. Pissilläkin saattaa joutua käymään tiheäänkin, tahtooko toi mökin Pää sit, et porukka käy kuseksimassa pihalle sinne tänne tai johonkin sovittuun paikkaan? Entäs menkat, onks se paha juttu?

Oikeasti en oo varma uskonko AP:n juttuun yhtään. Sen verran järjetön tuo tilanne on. Teoreettisesti, jos noin meidän perhe kutsuttais jonnekin, ei todellakaan mentäis. Tuollaisella kakkaamattomuus reunaehdolla kylään kutsuvaa pitäisin sen verran sekona ja omituisena (ehkä pihinä), etten uskaltais. Jotain muutakin vikaa kutsujissa varmana olisi. Kohteliaasti kieltäytyisin. Jos oltais käyty ja jotain jälkiharmia tulis, en tiiä mitä uskaltaisin sekoille sanoa. Hyvittelisin jotain, mut sit en tahtois kyllä yhteyttä pitää.

Vierailija
26/27 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sisälukutaitoinen? Ap kirjoitti että huussia ei ole,on vain sisävessa.

Eihän se nyt muutamasta paskasta täyty..

luki:

"...epäkohteliaita vieraita tänä kesänä, että nämä ovat käyttäneet vessaa (sisä ulkohuussia ei ole) isompiin tarkoituksiin"

eli hieman epämääräisesti, joten pelkällä sisälukutaidolla ei pärjää vaan pitää arvuutella.

Vierailija
27/27 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lauma vieraita paskoo ulkohuusin hetkessä täyteen, mutta minkäs teet jos kutsut väkeä kylään. Ihmiset käy vessassa, harmi homma. Jos ap:n juttu on tosi, niin nauraisin _paskaisesti_ ja jättäisin menemättä. Sano että teillä suoli toimii kaikilla kerran pari päivässä ja tykkäätte kakata kotosalla mutta kiitti heippa hei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi