olenkos outo toinen nainen (ov)
olen onnellinen siitä että suhdekumppanini on niin selkärankainen ettei jätä perhettään , koskapa silloin minu ei tarvitse päättää jätänkö omani....en välttämättä olisi yhtä selkärankainen...
Kommentit (27)
siinä on että salassa pettää puolisoaan..paskanmarjat ottais vastuun teostaan ja kattois mitä seuraa.siinä selkärankaa
eiks lorttom ole isopilluinen nainen?
Pakko kompata, alinta kastia naisissa on se joka koskee tietoisesti varattuun :/
Olisko silti reilua ja tasapuolista että miehesikin saisi ottaa rinnakkaissuhteen avioliittonne oheen? Jollet omasta suhteestasi halua mainita, niin ehkä olisi reilua mainita ettet suutu joh miehesi joskus haluaa ottaa kakkossuhteen avion rinnalle.
Se takaisi myös vielä paremmin tilanteen jatkumista, sillä vaikka tilanne paljastuisikin, niin sittenhän molemmilla olisi rinnakkaissuhteet eikä sinänsä mitään suuttumisen aihetta toiselle, eiköstä?
Jos mies ei halua jättää puolisoaan, koko kuvio toisesta naisesta on oksettava. Hän ei siis ole rakastunut eikä ihastunut vaan etsii vaan panoseuraa. Huorakin siis kelpaisi. Miksi ihmeessä jäät suhteeseen?
Sinä sen sijaan olisit valmiskin jättämään oman miehesi. Olet siis vähintäänkin ihastunut. Ja sitä säälittävämmäksi tilanteen tekee se, että mies ei näin tunne vaan ottaa sinusta vain hyödyn. Pyydä nyt ainakin maksu, ettet tyhjän päälle jää, kun miehesi haluaa sinusta eron ja tämä toinen ei ole kiinnostunut muusta kuin panemisesta.
Miehesi ei välitä ja kunnioita sinua tarpeeksi ollakseen uskollinen ja salasuhteesi ei välitä ja kunnioita sinua tarpeeksi edes halutakseen tosissaan olla kanssasi.
Kannattaisiko tehdä asialle jotain?
joskus asiat vaan ei ole ihan yksinkertaisia, itse olen tyytyväinen elämääni, nyt tyytyväisempi kuin vuosiin, saan mitä haluan ja minun ei tarvitse tehdä päätöstä jota en haluaisi kontolleni. minulla on juuri samanlainen huono mies itsellänikin, eli vaikka puuhaa mitä puuhaa ei ole lähdössä perheensä luota, ja minun täytyy sanoa että molemmissa miehissäni tuota arvostan, minä olisin se heikko joka lähtisi nautinnon perään!
Toisen naisen pitäminen ja kumppanin pettäminen ei nimenomaan ole suoraselkäisyyttä. Siinä ei ole suoraselkäisyyden hiventäkään.
Suoraselkäisyyttä on:
a) Pitää molo housuissaan ja käsitellä mahdolliset parisuhteen ulkopuoliset ihastukset ja panetukset ihan itsekseen (eli yrittää päästä niistä vaan yli ja pysyä vaimolleen uskollisena) niin kauan kun on parisuhteessa ja elää perheenä.
tai
b) Jos rakastuu niin pahasti parisuhteen ulkopuolelle, ettei kertakaikkiaan voi sivuuttaa tätä ihmistä ja ihastusta, käsitellä ensin aiempi parisuhde loppuun. Lopettaa aiempi suhde ja erota kunniakkaasti ENNEN KUIN tyrkkää molonsa toiseen naiseen tai aloittaa mitään romanttista tämän kanssa.
Teidän tapauksessanne nyt ei ole mitään suoraselkäistä. Kaksi varattua ihmistä pettää kumppaneitaan toisen varatun ihmisen kanssa eli petollisuutta ja löyhää moraalia viljellään joka suuntaan.
tosiasia on, että av:lla tämänkaltaiset aloitukset saavat aina mammojen selkäpiikit pystyyn. Vaikka muuta yritetään uskotella, jossain sisimmässä ehkä sittenkin tajutaan se, että KUKA TAHANSA voi olla pettäjä - myös se oma ihana nallekarhu mies, josta EI KUKAAN KOSKAAN uskoisi. Ehkä mukana myös joissain tapauksissa hiven katkeruutta... syystä tai toisesta?
pointttiani ei silti tajuttu eli sitä että olen tyytyväinen siihen etten joudu tekemään itse kipeitä päätöksiä, kun tuntuu että kaikki toiset naiset haluavet miehen omakseen...minä olen tyytyväinen omaan tilanteeseeni. ja onko se niin kamalaa olla pano...jos oikeasti haluaa olla!!!! kaikki ei saa kotona!
Miehistä viis, mutta missä naisten välinen solidaarisuus?
Jos ei ole selkärankaa niin olisit nilviäinen keskenäsi vaan. Sinä petät siinä jonkun toisen aviovaimoa. Ei siihen oikeuta se, että oma miehesi on pettäjä. Ei sulla ole oikeutta siirtää paskaa vaan eteenpäin. Ihme älykääpiöitä jotka ei halua tehdä maailmasta yhtään parempaa vaan siirtävät paskat eteenpäin ihan surutta. Säälittä sunkin lapses millaisen esimerkin saavat. :(
todella perinteiset käsitykset naisen roolista teidän salasuhteenne puitteissa. Mies päättää ja sinä sopeudut. Voit kutsua sitä miksi tahansa, mutta noinhan se on - olet siirtänyt vastuun omasta elämästäsi rakastajallesi.
Selkäranka ei kyllä ole ruumiinosa joka tulee teidän tilanteestanne ensimmäisenä mieleen.
Jätti se tai ei, niin suhde menee poikki KUN juttunne paljastuu. Onko kiva olla vastuussa siitä, että teet lapsikatraasta avioerolapsia?
Kiinnijääminen on vain ajan kysymys.
Me ollaan sovittu rakastajan kanssa, että mistään eroamisista ei edes keskukstella. Mä rakastan miestäni ja rakastajaani, enkä halua luopua kummastakaan. En ole ikinä ollut näin onnellinen kuin olen tämän viimeisen vuoden ollut :)
Eikö teitä yhtään huoleta se, että todennäköisesti tuutte jäämään kiinni?? Ehkä tänään, ehkä ens viikolla, ehkä vasta parin kuukauden päästä.. Todennäköisesti kuitenkin ennemmin tai myöhemmin. Eihän siihen tarvita kuin yksi silminnäkijä (vaikka kaverin kaveri), joka näkee teidät jossain. Te ette välttämättä tunne sitä silminnäkijää, mutta se tuntee jonkun teidän kaverin jne. Suomi on niin pieni maa.
Varmaan kuvittelette, ettei se kiinnijääminen tapahdu teille ja että kuulutte siihen onnelliseen n.1% pettäjistä, jotka ei koskaan jää kiinni.
Kyllä mua pelottaisi, jos olisin teidän sijassa.
Eikö teitä yhtään huoleta se, että todennäköisesti tuutte jäämään kiinni?? Ehkä tänään, ehkä ens viikolla, ehkä vasta parin kuukauden päästä.. Todennäköisesti kuitenkin ennemmin tai myöhemmin. Eihän siihen tarvita kuin yksi silminnäkijä (vaikka kaverin kaveri), joka näkee teidät jossain. Te ette välttämättä tunne sitä silminnäkijää, mutta se tuntee jonkun teidän kaverin jne. Suomi on niin pieni maa.
Varmaan kuvittelette, ettei se kiinnijääminen tapahdu teille ja että kuulutte siihen onnelliseen n.1% pettäjistä, jotka ei koskaan jää kiinni.
Kyllä mua pelottaisi, jos olisin teidän sijassa.
valitettavasti