Millä tavalla teidän miehet..?
Hellii teitä, kun teillä on menkat? Kokkaavatko esimerkiksi lempiruokia tai yllättävät noutamalla kaupasta vaikkapa suklaata? Mulla tuli tällainen asia mieleen, kun mun mies huomioi aina jotenkin:)
Kommentit (19)
No ei todellakaan mitenkään helli tai ole tarvetta tuollaiselle. Samanlaisia päiviä kuin muutkin.
No eipä mitään muuta ku joskus joku nuoruudessa toi asperiiniä ja silitti 2 min selkää ku koski ihan hitosti mahaan.
En oo kuullukaan että noin niinku yleisesti miehet hemmottelis ton takia.... no ehkei minkään muunkaan ku nyt tarkemmin aattelen.
Kyllä mun mies tuo jonkun pienen herkun kaupasta minulle menkkojen aikaan. Eikä tämä tarkoita sitä, ettenkö itse hemmottelisi myös häntä.
En ole koskaan ollut huomionkipeä pikkuprinsessa jota miehen tarvii hoitaa tuona viikkona.
Saatto olla että joskus toi meulasin ja buranapaketin tai lämmitti kaurapussin mikrossa (jolla lämmitin vatsaa tai selkää) ku lojuin kipeenä sohvalla ja pyysin häntä tuomaan nuo.
Vierailija kirjoitti:
Miten sinä hellit miestäsi, kun hänellä on ripuli?
Varmaankin huolehtisin parhaani mukaan hänen nestetasapainostaan, ettei hänen elimistönsä pääsisi kuivumaan. Tekisin kaikkeni, jotta hänellä olisi mahdollisimman hyvä olla:)
Ap
Ihan samalla tavalla kohtelee kuin milloin tahansa muulloinkin. Jos pyydän ostamaan tamponeja tai särkylääkettä tai suklaata tai jaffaa niin tottakai ostaa. Jos on kovia kipuja niin kysyy voiko jotenkin auttaa ja sitten tekee sen mitä pyydän. Esim. hieroo alaselkää/vatsaa tai vie koiran ulos mun puolesta jne. Ymmärtää jos en halua silloin tehdä mitään ihmeellistä. Tämä sama toisen huomioiminen ja tarpeista huolehtiminen kuuluu meillä kyllä ihan jokapäiväiseen elämään eikä vaan menkkojen aikaan.
Ei mitenkään. Joskus saattaa tuoda sidepaketin kaupassa käydessään jos mulla on lopussa.
No ei mitenkään, menkat ei vaikuta elämääni mitenkään ja olisi jopa outoa jos niiden takia huomioitaisiin.
Ei mitenkään oma-aloitteisesti, mutta tuo suklaata kaupasta jos pyydän.
No mulla ei onneksi ole sellaiset menkat, että niitä pitäisi jotenkin erityisesti ottaa huomioon.
Hellii kyllä, mutta ei erikseen menkkojen aikaan. Ei ole tarvetta erilliselle menkkahuomiolle. Mitä vähemmän menkoista tehdään numero, sen parempi minusta.
Ei mitenkään, miksi pitäisi?