Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiuduttiin ma kaukomatkalomalta eikä yksikään

Vierailija
20.07.2011 |

ns läheisistä hlöistä ole kysynyt minulta miten matka meni tms.

Naapureista 2 on tullut vastan ja kysellyt matkasta, siskoni ei ole, isäpuoleni ei ole (tosin ei pidä yhetyttä muutenkaan), kukaan ns kavereistani ei ole kysynyt jne.

Yritin eilen soittaa lapsiemme parhaimman kaverin äidille, ei vastannut, Yritti soittaa mulle mutta hälytti vain 2s joten en ehtinyt vastata ja soitin perään ei vastannut.

Laitoin eilen viestiä joskos lapsemme (ja me) tavattais huomenna vaikka mutta ei ole vastannut.

Muuttivat siis matkamme aikana tuosta naapurista 2,5km päähän.

Mulla on aika helvetin orpo oli, eräs toinenkaan ei vastannut soittooni eikä ole reagoinut takaisin päin.

Äiti kuoli 5v sitten 47v iässä ja jos hän eläisi niin olisi edes 1 ihminen maailmassa jota mieheni ja lasteni lisäksi kiinnostaisi eloni.

No, anoppi ja miehen täti sentään ovat kiinnostuneita elämästämme ja pitävät/pidämme monta x vkossa yhteyksiä.

Sorry nyt tämä purkaus mutta on paska fiilis:´(

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta oletko nyt vähän hysteerinen? Miksi kaikkien pitäisi kysellä matkastanne? Ei matkailu niin erikoista nykyään ole. Ja jos joku naapuri on juuri muuttanut, niin ehkä sillä on muita kiireitä kuin sinun kanssa puhuminen juuri nyt. Odottele rauhassa. Jos jutella haluat, soita tai laita sähköpostia siskollesi, jos olette läheisiä. Ja olisit tuonut tuliaisia vaikka läheisille naapureille, niin niiden olisi ollut pakko kysellä matkasta.

Vierailija
2/19 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole varaa juuri kotoa liikahtaa. Jos pääsisin pitkälle matkalle, ei minua juuri kiinnostaisi, kiinnostaako matkustelumme muita.

EIkä meilläkään ole kenelle kehua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt soittaa ja kysellä matkasta? Ihmiset on kesälomalla, niillä on ihan tarpeeksi omissa asioissa.

Vierailija
4/19 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaan tuumaan, että olis jo ihan kohteliastakin kysellä onko päästy kotiin ns "hengissä" yms.

Itseäni ainakin kiinnostaisi mm hyvien kavereideni matkakuulumiset.

Sillä minkä verran matkailee ei minusta ole asian kanssa mitään tekoa.

Mutta tuudittaudun nyt sitten itsekin siihen että liioittelen ja olen typerä niin tuntuu paremmalta.

ap

Vierailija
5/19 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihamn tarpeeksi niissä töissä ja asioissa?!

Onko ikinä sellaista aikaa että voisi olettaa ihmisten pitävän yhteyksiä??

ap

nyt soittaa ja kysellä matkasta? Ihmiset on kesälomalla, niillä on ihan tarpeeksi omissa asioissa.

Vierailija
6/19 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päin on tapana, että matkalta palannut ottaa yhteyttä ja ilmoittautuu. Siinä voi sitten kertoa matkasta.

Jet lagin aiheuttama väsymys saattaa nostaa tuollaisia tunteita pintaan. Ole vain ihan iisisti, juo paljon vettä, lepäile ja muistele hienoa matkaanne. Ettehän varmaan tehneetkään sitä että pääsisit muille siitä puhumaan?

Vierailija
7/19 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuo viesteissä kiroilu kyllä valitettavasti aina vähän pienentää empatian määrää. Mutta ehkä ei ole normaali tapasi.

Vierailija
8/19 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, olipa hurjaa kielen käyttöä :D

No oletko itse pitänyt heihin yhteyttä, aikaisemmin? Puhunut omasta elämästä pelkästään vai muistanut myös kysyä toisten kuulumisia tms?

Toki on harmittavaa että kun jotain ihanaa on tapahtunut ketään ei tunnu kiinnostavan. Mutta ei itse säälissä rypeminen mitään auta!

Vierailija
9/19 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin me aina tehdään. Ei mulla ihmetytä, jos joku ei ole heti kärppänä kuulostelemassa tai ottamassa yhteyttä. Kesällä on kaikilla omat menot, omat lomat jne.

Hassua moisesta ottaa nokkiinsa tai ihmetellä. Mekin tultiin eilen kotiin reissusta ja itse soiteltiin läheisille, että turvallisesti ollaan perillä. Ei siinä kummempia. Ne matkajutut sun muut voi kertoa sitten aikanaan, jos jollain kiinnostaa :)

Vierailija
10/19 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä olla kun joku on kiinnostunut pääsemmekö "turvallisesti kotiin".

Mekin palasimme juuri reissusta ja vanhempani tulivat meitä lentokentälle vastaan. He ottivat osan tavaroista autoonsa kun meille ei mahtunut. Pääsimme kotiin, niin siellä oli äitini laittama ruoka valmiina ja pöytä katettuna. Kyyneleet siinä tuli silmiin.

Olen kohta 40 ja silti tuntuu niin ihanan turvalliselta kun on vanhemmat läsnä meidän elämässämme

Vierailija
11/19 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenkin jo ottanut yhteyttä pariin hlöön kuten taisin mainitakin jo...mutta eivät siis ole vastanneet yhteydenottoihini.

Ja sinä joka nyrpistit nokkaasi 1-2 "voimasanan" käytölleni niin on sinulla asiat aika hyvin kun tuollaiseen tartut!! juu olen mieli herkkänä monista muistakin asioista johtuen, on aika iso huoli ja stressi niskan päällä ja ollut jo pidempään.

ap

Meillä päin on tapana, että matkalta palannut ottaa yhteyttä ja ilmoittautuu. Siinä voi sitten kertoa matkasta.

Jet lagin aiheuttama väsymys saattaa nostaa tuollaisia tunteita pintaan. Ole vain ihan iisisti, juo paljon vettä, lepäile ja muistele hienoa matkaanne. Ettehän varmaan tehneetkään sitä että pääsisit muille siitä puhumaan?

Vierailija
12/19 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin boring kuin jonkun matkakertomukset. Jos vielä kuvia alkaa näytellä, niin juoksen karkuun..

Vierailija
13/19 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin me aina tehdään. Ei mulla ihmetytä, jos joku ei ole heti kärppänä kuulostelemassa tai ottamassa yhteyttä. Kesällä on kaikilla omat menot, omat lomat jne.

Hassua moisesta ottaa nokkiinsa tai ihmetellä. Mekin tultiin eilen kotiin reissusta ja itse soiteltiin läheisille, että turvallisesti ollaan perillä. Ei siinä kummempia. Ne matkajutut sun muut voi kertoa sitten aikanaan, jos jollain kiinnostaa :)

Eihän muut keskeytä omaa elämäänsä siksi aikaa kun joku on matkoilla (työpaikkahaastatteiussa, synnyttämässä jne jne). Siksi kannattaa itse olla aloitteellinen.

Meillä on tapana lähettää tekstareita tai s-posteja (valokuvin).

Ja tosiaan, aiempi kirjoittaja toi esiin hyvän pointin: ellei itse ole kiinnostunut muiden eämästä on turha odottaa, että muut olisivat kiinnostuneita omasta elämästä.

Olen kuitenkin edelleen sitä mieltä, että ap:tä vaivaa ennenkaikkea jet lag. :)

7

Vierailija
14/19 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka moni tiesi koska tulette, kuinka moni oikeasti muisti tuletteko maanantaina tai keskiviikkona, pikku hysteerikko olet. Jos naapuri muutti sen kahden viikon aikana kun olitte poissa tuskin jaksaa olla kiinnostunut teidän tulemisistanne juuri sillä hetkellä kun sinä soitat.

Vierailija
15/19 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippakiveltä, ettenkö sanois.

Vierailija
16/19 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

herkästi,mutta kiroilu vain ei mielestäni kuulu viesteihin:) mutta se nyt oli ot.

Vierailija
17/19 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin boring kuin jonkun matkakertomukset. Jos vielä kuvia alkaa näytellä, niin juoksen karkuun..

Kun ainakin me matkaillaan ihan omaksi iloksi. Enkä jaksaisi omistakaan matkoista mitään raportteja toisille antaa, saati toisten raportteja kuunnella. Olen pahoillani.

Vierailija
18/19 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketkä saattaa olla huolissaan eli meidän vanhemmille lähinnä: Kotona ollaan, kaikki ok!

Ja kuulumisia sitten tarkemmin vaihdetaan jos ja kun ketään kiinnostaa. Mä en kyllä edes haluais, että kukaan utsii meidän reissusta yhtään mitään. En siis ainakaan jaksa selittää kellekään. Kuvia ei jaksa katsoa entinen erkkikään.

Vierailija
19/19 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen kaukomatkanne aikana kavereille ja sukulaisille sattui kaikenlaista kivaa, ja nyt he ihmettelevät, miksi et ota yhteyttä ja kysele, mitä kuuluu kirjastoon palautetuille kirjoille tai kissan oksennuspallolle.