Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Käytätkö korkokenkiä?

Vierailija
19.07.2011 |

Miksi, miksi et? Missä ja milloin?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edustust tms. Ja pituutta 177cm. Korot murskaa munat vinkuvilta miehiltä, power.

Vierailija
22/34 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kävellä niillä. Mies on hiukan minua lyhyempi, joten tuntuisi typerältä käyttää korkokenkiä hänen vierellään. Ne ovat myös jalkaan epämiellyttävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin syy on se, että varpaani ovat aikanaan murtuneet, eikä murtumakohta päkiän kohdalla kestä korkokenkien siihen aiheuttamaan painetta.

Mutta muutenkaan en mielelläni käyttäisi, koska korkokengät ei oikeastaan täytä mitään kengän funktiota; ei helpota kävelemistä, ei anna tukea jalalle, ei suojaa kylmältä eikä märältä (useimmiten) ei lisää pitoa ja tasapainoa jne. Korkokengät myös harvemmin kestää pitkää käyttöä, vaan niihin on pakko fiksailla korkolappuja ym, mikä minusta on hullua - miksi niistä ei tehdä kerralla kestäviä?

Vierailija
24/34 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan omistaa yhdet "lättäpohjaiset" ja nekin ovat talvikengät.

Vierailija
25/34 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän korkoja aina paitsi lenkille laitan lenkkarit. :D

Vierailija
26/34 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina lasten kanssa liikkeellä ja rattaat pitää nostaa rappusista alas joten korkokengät ei ole kovin kätevät... Jos yksin lähden liikenteeseen niin voisin ehkä laittaakin korkkarit.

Vierailija
27/34 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime kerrasta jotain 5 vuotta. Suht matalat menee, piikkikoroilla en pysyisi pystyssä.

Vierailija
28/34 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä useita kertoja viikossa näin kesällä (vuorotellen korot tai ballerinat) ja talvella joka arkipäivä. Tykkään kun niissä tulee ryhdikäs ja naisellinen olo, sääret näyttää tosi hyviltä.

Vierailija
29/34 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ovat epäkäytännölliset ja epämukavat.

Vierailija
30/34 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin juuri Puolasta upeat korkkarit,mustaa nahkaa,varpaat auki ja sivuilla aukkoja =9ihanat!Eikä maksanu paljon!

Vierailija
31/34 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset mulla on töissä aina. Sitä korkeampia käytän äärmmäisen harvoin, koska a) niissä tulee jalat kipeiksi b)en osaa kävellä niillä c) olen ilman korkojakin 172cm pitkä

Vierailija
32/34 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin juuri Puolasta upeat korkkarit,mustaa nahkaa,varpaat auki ja sivuilla aukkoja =9ihanat!Eikä maksanu paljon!

haluaisin nähdä ne sinun jalassasi.laita kuva tänne.

Vierailija
33/34 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin sitten käytän arkena, mutta joskus tulee sellainen fiilis. Mulla on yhdet tosi hyvät korkokengät, missä korkoa todella paljon. Oon nyt muutaman kerran niitä käyttänyt ja voi kävellä monta tuntia ei tunnu missään. Mulle mukavuus on kyllä tosi tärkeää.

Vierailija
34/34 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vain tosi laadukkaita kenkiä, joissa voisi kävellä vaikka maratonin verran :)