Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tälläkertaa TISSIKUVAT jakoon, ystävät! ;D

Vierailija
19.07.2011 |

Eikös täällä ollut joskus aikoja sitten sellainen ketju, mihin linkiteltiin alapääkuvia?

Tajuttoman rohkeaa julkaista sellaisia, vaikkakin nimettömänä.

Onko ketään, joka tohtisi nyt laittaa jakoon tissikuvat? Minä laitan, jos joku muukin! ;)

Kommentit (2695)

Vierailija
1341/2695 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden mä näillä lastani ruokin. Hyvin on toimineet. Roikkuuhan ne kun ajokoiran korvat. <a href="http://www.aijaa.com/v.php?i=003228342537.jpg" alt="http://www.aijaa.com/v.php?i=003228342537.jpg">http://www.aijaa.com/v.php?i=003228342537.jpg</a&gt;

ja iho on kaunis ja virheetön!terhakkaat tissit =)

Vierailija
1342/2695 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo viimeinen ole photoshopattu?

Pienennysleikkaukseen olen suunnitellut meneväni.ja mieskin tätä toivoo.Tällä hetkellä joudun teetättämään itselleni rintsikat kun kaupoista ei sopivia löydy :(

nnetistä kyllä löytyy isompia kokoja mutta sieltä en uskalla tilata :/ onko kellään kokemusta rintsikoiden ostosta nettikaupan kautta

T:se lollo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1343/2695 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tubular tiddies rule!

t. yksi pikkutissitubulaari lisää

Vierailija
1344/2695 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienennysleikkaukseen olen suunnitellut meneväni.ja mieskin tätä toivoo.Tällä hetkellä joudun teetättämään itselleni rintsikat kun kaupoista ei sopivia löydy :(

nnetistä kyllä löytyy isompia kokoja mutta sieltä en uskalla tilata :/ onko kellään kokemusta rintsikoiden ostosta nettikaupan kautta

T:se lollo

Tutkipa EveLacen tarjontaa. Sieltä löytyy isojakin kokoja. Ainakin meidän alueen jälleenmyyjällä on paljon isoja kokoja sovitteilla.

Vierailija
1345/2695 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://aijaa.com/v.php?i=007068342411.jpg" alt="http://aijaa.com/v.php?i=007068342411.jpg">http://aijaa.com/v.php?i=007068342411.jpg</a&gt;

Mutta joo, omat riipparit. Aivan liian isot, raskauden myötä vaan kasvoivat. :l

kuin mun tissit yhteensä :D

Vierailija
1347/2695 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mnutta taidan sittenkin pikkuisen tykätä naisista. Erittäin kauniita rintoja, tytöt...

t. yksi hereillä taas oleva nainen:D

Vierailija
1348/2695 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kiittäkää vaan oikeesti onneanne, että teillä on "pienet" tissit. En toivois/suosittelis tällasia kenellekkään. Aina hehkutetaan isoja tissejä, mut ei kiitti. Ihme kyllä mulla ei ole selkävaivoja, mut paitojen, rintsikoitten ja muitten vaatteiden hakemisessa on ongelmia. Olkaimettomia toppeja/mekkoja en voi pitää kun aina tarvitsen rintsikat tueksi. Käytän joko mustia tai valkoisia TYLSIÄ rintsikoita kun harvemmin löytyy kokoa. Bikinejä en voi edes harkita ku mistään suomesta ei tunnu löytyvän kokoja. :l Netistä niit voi tilata tietty, mut sit en viittii ku jollei sovikkaan niin se palautus rumba on mikä on.

Vierailija
1349/2695 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienennysleikkaukseen olen suunnitellut meneväni.ja mieskin tätä toivoo.Tällä hetkellä joudun teetättämään itselleni rintsikat kun kaupoista ei sopivia löydy :( nnetistä kyllä löytyy isompia kokoja mutta sieltä en uskalla tilata :/ onko kellään kokemusta rintsikoiden ostosta nettikaupan kautta T:se lollo

jos kokosi on vaikka 80 M niin kokoja löytyy!!!mene nyt sinne sivustolle ja kato!!voit palauttaa,jos ei sovi,maksutta!!!usko jo!!olen alan ammattilainen!!et menetä mitään!!kokeile GORSENIAN malleja esim!!please kato ne sivut nyt!!mikä sun koko on??

Vierailija
1350/2695 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän joka ei uskaltanut laittaa kuvaa ilman rintsikoita, varmasti saisit halutessasi rintojen pienennysleikkauksen, se voisi helpottaa oloasi.

Laitan itsekin kuvat omistani, jotka kyllä kalpenevat näiden terhakoiden "penaalikin pysyy muka" tissien vierellä, jos vaan löydän kameraan piuhan...

Vierailija
1353/2695 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsitte sitten iltalehteen jutuillanne ! :)

Vierailija
1354/2695 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä tästä asiasta paska lehti suoraansanottuna. Mistään ei saa keskustella rauhassa, ettei joutuisi lehteen. Varsinkaan mistään tällasesta asiasta. Joka asiasta pitää tehdä hirmuinen numero. Hohhoijaa, taas yksi syy miksi en koskaan osta iltalehteä.

Vierailija
1355/2695 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähästä sitä lehteen nykyisin pääsee. Muutama kuva ja se on siinä. Toimittajan kannattaisi laittaa Googlen kuvahakuun "tits", nin löytyisi uutisoitavaa enemmänkin.

Näitä ketjuja on aiheesta sitä paitsi ollut niin monta, että ei kyllä enää ole jutun väärti.

Vierailija
1356/2695 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on olleet boikotissa jo kauan mm. juuri näiden "netissä keskusteltiin seksistä, katso kuvat" -uutisten takia.

Tosi väsynyttä. Keskustelupalstoilta nyt löytyy jos jonkinlaista juttua. Ei ole uutisen aihe!!

Vierailija
1357/2695 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen anonyymi-stara !!! HAHAHAHA

Vierailija
1358/2695 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähästä sitä lehteen nykyisin pääsee. Muutama kuva ja se on siinä. Toimittajan kannattaisi laittaa Googlen kuvahakuun "tits", nin löytyisi uutisoitavaa enemmänkin.

Näitä ketjuja on aiheesta sitä paitsi ollut niin monta, että ei kyllä enää ole jutun väärti.

Luulis iltalehdenkin jos on mukamas niin tasokas lehti niin keksivän jotain muutakin kun roikkua täällä vauvalehden sivuilla ja jospa sais taas vähän jotain tissijuttuja julkaistua. Mutta eipä näköjään.

Vierailija
1359/2695 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydelliset...

Vierailija
1360/2695 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun äijät tulevat kuolaamaan tänne noita kuvia iltasanomien sivuilta.

Ketju on lukittu.