Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä tuota nimiasioista vouhkaamista. Tai paljon muutakaan.

Vierailija
19.07.2011 |

Vaikka miten mietin ja pähkäilen, en voi ymmärtää, miten jotakin voi haitata toisen nimi. Miten, miksi? Okei, ihmisillä on erilainen maku, mutta mitä järkeä on toivo, että kaikilla olisi samanlainen maku? Jos kaikki olisivat makuasioissa samoilla linjoilla, niin eläisimme todella tasapaksussa massayhteiskunnassa. Kuka oikeasti haluaa tätä? Ajatukseni ovat monille itsestään selvyyksiä, tiedän, mutta harva kuitenkaan näyttää toimivan tietonsa mukaan. Toisia ihmisiä haukutaan ja paheksutaan makuasioiden perusteella ja opetetaan vielä omat lapsetkin tekemään samalla tavalla. Ei jummarra.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mietin ja pähkäilen, en voi ymmärtää, miten sua voi haitata se että jotain haittaa.

huomaatkos, et ole yhtään parempi!

Vierailija
2/10 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimiä joista av-mamma tykkää.

Huoh, en mäkään ymmärrä miten ihmeessä jotkut voi polttaa päreensä tuntemattomien ihmisten lasten nimistä! Jos noin vähästä vetää herneen nokkaan, niin kyllä hankalaksi ja tuskaiseksi menee eläminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaseks, jos kaikki vaan myötäilis.

Vierailija
4/10 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ainakaan koe että jos mä hermoilen ja nauran jonkun kamalille nimille mun elämä ois jotenki raskasta! päinvastoin.

Vierailija
5/10 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioista. se on pelin henki täällä eikä siitä pidä loukkaantua. Kunhan louskutetaan :)

Vierailija
6/10 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siks mä tätä luen. en jaksa lukea mitään keskustelua jossa vaan rauhallisesti neuvotaan, parasta huvia on noi nimikeskustelut ja muut riehunnat!

Vierailija
7/10 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ainakaan koe että jos mä hermoilen ja nauran jonkun kamalille nimille mun elämä ois jotenki raskasta! päinvastoin.

mutta kun toiset tuntuu täällä ihan tosissaan täpisevän toisten nimistä....

Vierailija
8/10 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se on että nimenomaan kai niistä makuasioista voi kiistellä. Kun ei faktoistakaan oikein voi :) Mutta ajattelen sitä kielteisyyden, pilkkaamisen ja suorastaan vihamielisyyden mentaliteettiä. Ehkä sen energian vois käyttää paremminkin.

ap

vaikka mietin ja pähkäilen, en voi ymmärtää, miten sua voi haitata se että jotain haittaa. huomaatkos, et ole yhtään parempi!

Vierailija
9/10 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt vouhkataan milloin mistäkin ja puretaan paineita. Syyllistyn siihen itsekin. Oikeasti IRL olen ihan mukava tyyppi ja hyväksyn muiden lasten nimet ihan mukisematta :)

Tottahan se on että nimenomaan kai niistä makuasioista voi kiistellä. Kun ei faktoistakaan oikein voi :) Mutta ajattelen sitä kielteisyyden, pilkkaamisen ja suorastaan vihamielisyyden mentaliteettiä. Ehkä sen energian vois käyttää paremminkin.

ap

vaikka mietin ja pähkäilen, en voi ymmärtää, miten sua voi haitata se että jotain haittaa. huomaatkos, et ole yhtään parempi!

Vierailija
10/10 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt vouhkataan milloin mistäkin ja puretaan paineita. Syyllistyn siihen itsekin. Oikeasti IRL olen ihan mukava tyyppi ja hyväksyn muiden lasten nimet ihan mukisematta :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän