Minäpä oikein kans luettelen mitä olen syönyt tänään, saa kommentoida.
Aamulla 1 ruisleipäviipale, keijua, kinkkua, tomaattia. Kahvia kaksi mukillista
"Lounaana" automatkalla mehukeittoa (sokeriton) 4 dl
Päiväkahvilla 1 ruisleipäviipale, tonnikalaa, jäätelöä 1,5 dl
Päivällisellä savulohta aika paljon, salaattia, raejuustoa, 1 ruisleipäviipale, keijua, aurinkokuivattua tomaattia, pari oliivia
Illalla mehukeittoa ja piimää sekaisin pitkä lasillinen, pari porkkanaa
Eli aika kasvis/kalavoittoinen päivä. Yritän laihduttaa....
Kommentit (21)
Kroppa tarvitsee hyviä rasvoja laihtuakseen. Salaattiin oliivi- tai rypsiöljyä. Leivän päälle vaikka avocadoa.
pari ateriaa päivässä. Olo on hyvä ja energinen, vaikka vähän tuntuu siltä, että olen syönyt koko ajan :) ap
Kroppa tarvitsee hyviä rasvoja laihtuakseen. Salaattiin oliivi- tai rypsiöljyä. Leivän päälle vaikka avocadoa.
Eli siitä ei kannata tänään huolehtia :) ap
Aika usein ovat esim. auringonkukanöljyssä ja se ei taas ole todellakaan hyväksi. Öljyistä oliivi- ja rypsiöljy ovat ehdottomat verrattuna muihin.
ja entäs tonnikala, oliko vedessä vai öljyssä. Helposti tulee pari teelusikallista.
ja rasvojen saantia minäkin mietin.. muista että aivot tarvitsevat rasvaa..
http://www.magneettimedia.com/?p=4426
päivälle. Syön muuten purkista lisäksi vielä vitamiineja ja kalaöljyäkin kalattomina päivinä. ap
Ite oon syöny vähän lihaa, salaattia ja yhden sokerittoman jukurtin ;) koko päivänä : D
Oon syönyt
aamulla: kaksi Karppis-leipää, päällä pestoa, juustoa ja tomaattia + kahvia
lounaaksi: katkarapukananmunasalaattia
päivälliseksi: kukkakaaligratiinia, kasvisnugetteja ja raejuustoa sekä vähän mansikoita ja kermavaahtoa, kahvia
iltapalaksi: leivät kuten aamulla.
NÄLKÄ!!
puolikkaan patongin margariinilla, lasten lounaista jämät (eli pari lusikallista makaronilaatikkoa ja vähän porkkanabataattisosetta), keksin ja pari siivua ruisleipää, lisää sitä makrulaatikkoa päivällisellä ja leipä myös. Iltapalaksi rahkapurkki ja omena.
Aika paljon sokereita, ei juuri mitään hyvää. Olipahan huono päivä ravitsemuksellisesti. Näin sen huomaa kun ylös kirjoittaa.
Mitäs, jos vetäisit rasvatonta rahkaa vaikka joksikin ateriaksi ja kananmunia? Pitävät nälkääkin pidempään kuin sokeriton mehukeitto = kaloreita ehkä 2.
Tolla kyllä taatusti laihtuu, mutten tiedä kovinko terveellisesti.
Varo tällästen listojen kans,karppaajat hyökkää kuitenkin saarnaamaan sun mehukeitosta ja ruisleivästä-=)
syönyt aamulla: teetä kupillisen (maidon kanssa,ei sokerin) päivällä: munakas jossa kinkkua ja sipulia sekä salaattia: jääsalaattia,kurkkua ja tomaattia+ vihr.tabaskoa kastikkeena.
yhden omenan ja iltapalaa en ole vielä syönyt mutta veikkaisin että teetä ja ruisleipää
Tässä mun päivän ruoat:
Aamupala: kaksi rieskaa voilla, lasillinen omenatuoremehua ja kaksi kuppia maitokahvia
Välipala: suklaavanukas
Lounas: iso lohisalaatti, sämpylä, omenapiirakan pala ja kahvi
Välipala: 2,5 dl mustikkamaitoa
Nyt käyn tunnin juoksulenkillä ja illalla vielä syön fetajuustolla ja salaatilla täytetyn ison sämpylän.
En laihduta, mutta olen hoikka (BMI20).
kaurapuuroa ja banaani, maitokahvi
frezza mocca, tonnikalapasteija
mansikkarahkaa (itse tehtyä, vain vähän sokeria)
kourallinen cashewpähkinöitä
tofua, vihanneksia, nuudeleita
pari palaa tobleronea
pari hapankorppua oivariinilla
jotain muutakin täytyy vielä tempaista iltapalaksi
aika vähiin jäi syömiset kun korvasin lounaan puistossa tuolla epäterveellisellä pasteijalla
Varo tällästen listojen kans,karppaajat hyökkää kuitenkin saarnaamaan sun mehukeitosta ja ruisleivästä-=)
Mehukeitto käytännössä hiilaritonta, hiilarit leivästä, kasviksista ja öö...siitä jäätelöstä ;) ap
aamupala: kaurapuuroa ja vehnälesettä 2,5dl lautasellinen (veteen keitettynä) + 100g raejuustoa ja 10g rypsiöljyä (kummatkin siellä puuron seassa eli yhteensä puuroa runsas 3,5dl)
lounas: iiiiiso, siis todella iso, lautasellinen kanasalaattia (salaattia, kurkkua, tomaattia, paprikaa, sipulia yhteensä 300g, 100g kanaa, 100g 7% juustoa kuutioina, kastikkeena oliiviöljyä & etikkaa, suolaa, pippuria)
välipala: 250g maustamatonta rahkaa jossa 100g mustikoita
päivällinen: lautasellinen lohipastaa (100g lohta, 90g täysjyväpastaa, 300g tomaatti-kasvis-sienikastiketta jossa 15g oliiviöljyä)
iltapala (vasta tulossa): 150g raejuustoa
Tällä meiningillä olen syönyt nyt 6kk ajan (en tietenkään samoja ruokia lounaalla/päivällisellä mutta määrät täsmäävät) ja laihtunut yhteens 21kg. Ei ole muuten ollut kertaakaan nälkä!
aamupala: kaurapuuroa ja vehnälesettä 2,5dl lautasellinen (veteen keitettynä) + 100g raejuustoa ja 10g rypsiöljyä (kummatkin siellä puuron seassa eli yhteensä puuroa runsas 3,5dl) lounas: iiiiiso, siis todella iso, lautasellinen kanasalaattia (salaattia, kurkkua, tomaattia, paprikaa, sipulia yhteensä 300g, 100g kanaa, 100g 7% juustoa kuutioina, kastikkeena oliiviöljyä & etikkaa, suolaa, pippuria) välipala: 250g maustamatonta rahkaa jossa 100g mustikoita päivällinen: lautasellinen lohipastaa (100g lohta, 90g täysjyväpastaa, 300g tomaatti-kasvis-sienikastiketta jossa 15g oliiviöljyä) iltapala (vasta tulossa): 150g raejuustoa Tällä meiningillä olen syönyt nyt 6kk ajan (en tietenkään samoja ruokia lounaalla/päivällisellä mutta määrät täsmäävät) ja laihtunut yhteens 21kg. Ei ole muuten ollut kertaakaan nälkä!
ed vast.
Aika vähällä elit.