Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pampersille reklamaatiota, mutta mihin osoitteeseen?

Vierailija
19.07.2011 |

Olisi reklamoitavaa, oheistettavaa (sekundavaippoja!) lisäksi. Vaan osoitetta en löydä. Ja älkää nalkuttako, miksi pitää huonoista vaipoista reklamaatiota antaa, vaan kysyn siis pampersin postitusosoitetta!

Vaippapaketissa sitä ei ole, eikä pampersin sivuilla.. menettävät siis yhden asiakkaan....

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä vika? Ite ostin koon 3 vaippoja ja niissä täyte loppuu takaosan puoliväliin.. eikös sitä pitäis olla ylös asti niinku koon 4 vaipoissa, joita samalla kertaa ostin..?

Vierailija
2/10 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on kysyttävää, soita

asiakaspalvelumme numeroon 020 325 525

tai lähetä sähköpostia osoitteeseen nordicsconsumers@custhelp.com



Soita numeroon ja kysy osoitetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai soittaa siihen sikakalliiseen numeroon. Sitten ne antaa osoitteen (ehkä) johon voit lähettää huonot vaipat. Itse laitoin palautetta ja sain sähköpostia jossa käskettiin soittamaan siihen maksulliseen numeroon ja antamaan oma osoitteeni ja tilitiedot. Maksoivat kyllä enemmän kun vaippapaketti maksoi, että kai ne sen puhelun kustannukset huomioi siinä.



Meillä vikana se, että vaipan täyte ei ollut just ylös asti ja pissit tuli selästä yli.

Vierailija
4/10 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se, että tuosta edestä puuttuu nuo lipareet, siis ylhäältä tollanen tasapaksu..kuinka mä sen selittäisin?! kyseessä vaipat nro2. teipin saa kiinni, mut herkemmin menee kyljestä pissat läpi kun kyljestä puuttuu tuo levike mikä lie.

Vierailija
5/10 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mun tarvinnut lähettää sinne mitään.

Vierailija
6/10 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan tuolla Pampersin sivustolla Ota yhteyttä -osio, sinne vaan soitat tai laitat s-postia esillä olevaan osoitteeseen, ja saat sieltä koodin postia varten, että saat ihan ilmaiseksi lähettääkin ne vaippasi.



Tiedoksi vaan, että ihan kaikilla firmoilla on vastaava käytäntö ja yhteystiedot. Ja jos silti tahdot olla noin kova likka, että ihan rupeat boikotoimaan, niin ei se nyt varmaan ihan kamalasti Pampersia harmita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on kysyttävää, soita

asiakaspalvelumme numeroon 020 325 525

Vierailija
8/10 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitin äsken, mun ostamissa vaipoissa ei ollu vikaa, kun niissä kyseisen mallin vaipoissa ei ole tarkoituksella imuosaa kuin 2/3osan matkalla. Ja samalla kysyin sitten tuosta, mihin voi lähettää reklamaatiota, ni sähköpostilla, arvioivat sitten haluavatko näytteen vaipasta vai eivät ja pyytävät sitä erikseen. Eli vaippoja ei oteta vastaan muutoin kuin heidän pyynnöstään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan tuolla Pampersin sivustolla Ota yhteyttä -osio, sinne vaan soitat tai laitat s-postia esillä olevaan osoitteeseen, ja saat sieltä koodin postia varten, että saat ihan ilmaiseksi lähettääkin ne vaippasi.

Tiedoksi vaan, että ihan kaikilla firmoilla on vastaava käytäntö ja yhteystiedot. Ja jos silti tahdot olla noin kova likka, että ihan rupeat boikotoimaan, niin ei se nyt varmaan ihan kamalasti Pampersia harmita.

mutta jos palvelu on tuollaista mielistelevää ja asiakasta pidetään tyhmänä, kun kysyy, miksi vaipassa ei ole täytettä koko matkalla, ni boikotoijia saattaa olla enemmänkin ja liberon myynti kasvaa..... luulis, että yksikin asiakas olis tärkeä, jos miettii minkä määrän vaippoja yksi lapsi tarvii vaippaikänsä aikana.

Vierailija
10/10 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos palvelu on tuollaista mielistelevää ja asiakasta pidetään tyhmänä, kun kysyy, miksi vaipassa ei ole täytettä koko matkalla, ni boikotoijia saattaa olla enemmänkin ja liberon myynti kasvaa..

Mitä mielistelyä tuossa nyt oli? Jos asiakas kysyy, että onko tuote ok kun tää on vähän kummallisen näköinen, ja asiakaspalvelusta vastataan sen olevan ihan normaali vaippa, niin missä siinä oli mielistelyä tai tyhmänä pitämistä?