Mies ei voi koskaan antaa pettämistäni anteeksi,
mutta "voi" kuitenkin elää minun kanssani. En tiedä edes haluaako, sanoo epämääräisesti sen.
Kommentit (41)
Niin se vain on.
katkeruutta viestissä. Kasva jo!
jatkunut tilanne yli 15 v. Petin lapsena, oltiin siis yhdessä jo kun olin vielä 16 v jolloin petin. Vieläkään asiasta ei ole päästy yli. Harmittaa ettei silloin erottu.
mutta mitä sanoo jos sinä sanot ettet SINÄ voi elää hänen kanssaan näin. Jos hän ei pysty antamaan pettämistä anteeksi vaan siihen jäädään junnaamaan loppuelämäksi niin parempi erota?
vierittää syyn erosta toisen niskoille ja syyllistää siitä että rikkoo kodin lapsilta ja vie isän. Ei siis näe koskaan omaa osuuttaan mihinkään asiaan.
t:se toinen pettäjä
ja äärimmäistä julmuutta toista ihmistä kohtaan. Eikä tarvitse antaa anteeksi.
petetty nainen?
Niin se vain on.
katkeruutta viestissä. Kasva jo!
Mitä sillä loppuelämän katkeruudella voittaa?
ja äärimmäistä julmuutta toista ihmistä kohtaan. Eikä tarvitse antaa anteeksi.
Jos vaimo pettää!! tai no antaisin kädellä suuntaa mistä löytyy ovi, ja takasin ei tarvitse tulla. Eikö kannattais erota ja sitten mennä jakamaan sitä toosaa!!
se katuminen usein tapahtuu vasta kun on jäänyt kiinni?
kokemaansa loukkausta ja vääryyttä, kuitenkin haluaa elää sen petturin kanssa? Jotta voisi kostaa ja kyykyttää ja nöyryyttää sitä? Mä en jäisi tollaseen liittoon.
mutta mitä sanoo jos sinä sanot ettet SINÄ voi elää hänen kanssaan näin. Jos hän ei pysty antamaan pettämistä anteeksi vaan siihen jäädään junnaamaan loppuelämäksi niin parempi erota?
ominaisuudesta. ap
ap (siitä voitte päätellä katumuksestani)
kokemaansa loukkausta ja vääryyttä, kuitenkin haluaa elää sen petturin kanssa? Jotta voisi kostaa ja kyykyttää ja nöyryyttää sitä? Mä en jäisi tollaseen liittoon.
mies on tehnyt jotain, joka ei ole niin pahaa kuin tekemäni ja napisen siitä, niin mies vetää tuon kortin puolustuakseen. ap (ja miehen mielestä pettämistä ei tosiaankaan voi antaa anteeksi, kukaan kellekkään ikinä)
Mieheni petti jotain 14v. sitten. Yhdessä on lapsia kasvatettu (he kohta aikuisia), arkea pyöritetty, taloa maksettu. Anteeksi en ole antanut vieläkään. En vain pysty:(
Itse mietin tänään aivan samaa, kun mieheni sanoi katuvansa 2 vuoden takaista syrjähyppyään...
Jäi kiinni siitä siis hiljattain.
Mä en itse voi antaa pettämistä anteeksi ja jätin mieheni, koska en pysty tämän kanssa enää elämään.
Tosin ei pelkästään pettämise vuoksi, vaan siksi että mies kehtasi vielä heittäytyä uhriksi...
Ei muuten kuin riitatilanteissa ota asiaa esille ja nämäkin riidat tulevat miehen tyhmästä
ominaisuudesta. ap
pettäjän, jotka syyttävät miestään pettämisestään, riitoja miehen tyhmästä ominaisuudesta jne. pitäisi ITSE LÄHTEÄ ja antaa toisen mennä!
Mitä hel****ä te oikein meinaatte? Elätte mielestänne kelvottoman ihmisen kanssa, petätte häntä, syytätte häntä pettämisestänne, ja silti elätte hänen kanssaan?! Miksi vitussa?! Jos kerran elämä on parempaa muualla ja miehetkin parempia, mitä V****a te jatkatte elämää sen ikävän ihmisen kanssa?
Kokeilkaapa itse ajatusleikkiä, että miehenne pettäisi. Olisiko se helppoa unohtaa ja antaa anteeksi? Onko VARMAA, ettei asia nousisi pintaan ikävinä hetkinä, kun on riitaa? Ai niin, mutta teiltä näyttää puuttuvan empatiakyky, joten ette te kykene asettumaan toisen osaan! Kehtaattekin valittaa, kun olette itse menneet sössimään suhteenne!
ps. ei normaaleissa suhteissa petetä
ps 2. Pettäminen tuhoaa yleensä suhteen ennemmin tai myöhemmin. Joskus petetty yrittää antaa anteeksi, mutta petos jää lähes aina kalvamaan mieltä tuhoten suhteen vähitellen kokonaan.
Sääliä? Ymmärrystä? Jaoit persettäsi ja nyt mies on ihan vitsin tyhmä...
Voivoi, Porvoossa tuulee.
Ei muuten kuin riitatilanteissa ota asiaa esille ja nämäkin riidat tulevat miehen tyhmästä
ominaisuudesta. appettäjän, jotka syyttävät miestään pettämisestään, riitoja miehen tyhmästä ominaisuudesta jne. pitäisi ITSE LÄHTEÄ ja antaa toisen mennä!
Mitä hel****ä te oikein meinaatte? Elätte mielestänne kelvottoman ihmisen kanssa, petätte häntä, syytätte häntä pettämisestänne, ja silti elätte hänen kanssaan?! Miksi vitussa?! Jos kerran elämä on parempaa muualla ja miehetkin parempia, mitä V****a te jatkatte elämää sen ikävän ihmisen kanssa?
Kokeilkaapa itse ajatusleikkiä, että miehenne pettäisi. Olisiko se helppoa unohtaa ja antaa anteeksi? Onko VARMAA, ettei asia nousisi pintaan ikävinä hetkinä, kun on riitaa? Ai niin, mutta teiltä näyttää puuttuvan empatiakyky, joten ette te kykene asettumaan toisen osaan! Kehtaattekin valittaa, kun olette itse menneet sössimään suhteenne!
ps. ei normaaleissa suhteissa petetä
ps 2. Pettäminen tuhoaa yleensä suhteen ennemmin tai myöhemmin. Joskus petetty yrittää antaa anteeksi, mutta petos jää lähes aina kalvamaan mieltä tuhoten suhteen vähitellen kokonaan.
siksi tällaisia katkeria viestejä. ap
Sääliä? Ymmärrystä? Jaoit persettäsi ja nyt mies on ihan vitsin tyhmä...
Voivoi, Porvoossa tuulee.
a) suhteesta tulla mitään enää tuon jälkeen b) voisikohan mies käsittää anteeksi annon jotenkin toisella tavalla...(esim. = unohtaminen). Minä ajattelen asiaa lähinnä niin että anteeksi voi antaa vaikka eroasikin. Tai siis erota ja haluta erota voi vaikka antaisikin anteeksi. Mutta jos sitä anteeksi antoa ei tee, jää jotenkin pattitilanteeseen... Mutta voihan olla että mies ajattelee eri tavalla. Toisaalta MIES ON SANONUT AIEMMIN antaneensa ANTEEKSI, mutta nyt myöhemmin onkin sanonut, että hän on sanonut sen siksi, että minulle tulisi parempi mieli (eli ei olekaan antanut anteeksi...)Onkohan hän sitten yrittänyt antaa anteeksi ja ehkä luullut antaneensa, mutta sitten toteaakin, kun asia tulee mieleen ettei pysty?
Mies sanoi tänä aamuna, että hän yrittää unohtaa elää kuin asiaa ei olisi tapahtunutkaan. (Vaikka ei tietenkään pysty)
Kumpi alistaa ja ketä jos ennen pettämistä mies haukkui ja nimitteli ja uhkaili erolla kuitenkaan eroamatta niin ja oli aina oikeassa. Olisi voinut eron ottaa mutta jotenkin helppo hakeutua pettämään.