Mustasukkaisuutta ilmassa
Hei,olen mustasukkainen mieheni naispuolisesta kaverista. He ovat vasta tutustuneet ja viestittelevät joka päivä. Olen viikolla 34 raskaana,laskettu aika on reilun kuukauden päästä. En oiekin usko että mieheni pettäisi minua mutta en silti mahda tälle tunteelle mitään. :/ En haluaisi että he tapaisivat vaikka niin luultavasti tulee vielä käymään monet kerrat. Ahdistun ja tulen pahalle päälle joka kerta ku tiedän heidän juttelevan yms. Onko kenelläkään kokemuksia tämmöisestä?
Tiedän että lapsi merkitsee todella paljon miehelleni mutta olen epävarma itsestäni,olen aina ollut.
Kommentit (2)
Nytkin lähti varmaan nussimaan sitä yh-mammaa!!! Juu ovat vasta vähän aikaa sitten tutustuneet. Eilen kävi kahvilla kun vei sinne vaatteita. Reissu kesti tuntitolkulla. Tänään kävi kahvilla jo aiemmin päivällä ja nyt vielä kysyi että saako luvan mennä. Syy tähän iltavierailuun oli se että yh-mamma haluaa kysellä mieheni kaverista jotain tarkemmin. Niin varmaan. Olis kysyny noi kysymykset silloin päivällä kun kun mies kävi ekan kerran.
Anteeksi purkautuminen :(
en mä ainakaan haluaisi että mies saisi yhtäkkiä uusia naispuoleisia kavereita, joiden kanssa pitäisi joka päivä viestitellä ja koko ajan olla näkemässä. Sehän tuntuisi ihan siltä kuin mies olisi löytänyt itselleen tyttöystävän. Eri juttu nähdä jotain tuttua muutaman kerran vuodessa silloin tällöin.