"Hyvännäköisyys" taas kostautui. Tätäkö te haluatte?
Vituttaa ihan suunnattomasti.
Olen seurustellut 6kk miehen kanssa, rakastuin ja suunnittelin jo tulevaa. Mies kertoi rakastavansa jne. Nyt selvisi, että onkin ollut minun kanssani vain sen takia, että olen niin hyvännäköinen, saa kaverit kateellisiksi ja nostaa omaa statustaan.
En omasta mielestäni ole mikään erityisen näköinen, mutta ilmeisesti miesten mielestä "kuuma tapaus" koska sitä kuulen usein, ja tämä ei ole eka kerta kun tällaista tapahtuu. Olen siis pitkä, isotissinen blondi, naamastani varmasti aika perusnätti, en mikään ihmeellinen.
Tällähetkellä maksaisin mitä tahansa, että olisin ruma tai edes niin perusnaisen näköinen etten vetäisi kaikkia ulkonäkökeskeisiä nilkkejä puoleeni. Jos joskus joku ihastuisi luonteeseeni eikä aina kiinnittäisi huomiota vain tisseihin ja ulkonäköön:(
Kommentit (33)
En omasta mielestäni ole mikään erityisen näköinen, mutta ilmeisesti miesten mielestä "kuuma tapaus" koska sitä kuulen usein, ja tämä ei ole eka kerta kun tällaista tapahtuu. Olen siis pitkä, isotissinen blondi, naamastani varmasti aika perusnätti, en mikään ihmeellinen.Tällähetkellä maksaisin mitä tahansa, että olisin ruma tai edes niin perusnaisen näköinen etten vetäisi kaikkia ulkonäkökeskeisiä nilkkejä puoleeni. Jos joskus joku ihastuisi luonteeseeni eikä aina kiinnittäisi huomiota vain tisseihin ja ulkonäköön:(
Tuolla perusteella luulisi ongelmasi olevan aika yleinen. Eikös aika moni ole isotissinen ja blondi, moni vielä pitkäkin. Joten jos noilla kriteereillä on "tosi kaunis", niin ei kai tuo sitten mitään erikoista ole?
Ja jos jonkun miehen status nousee siitä, että naisystävällä on isot tissit, niin vaikea on kuvitella, että tämän kaltainen kaveri pystyisi esittämään uskottavasti niin fiksua ja syvällistä, ettei muka naisparka tajua tämän etsivän ihan muuta kuin ihmissuhdetta :D
Ihan hyvä provo tämä jotenkin oli, koska aika erilaisilla vastauksilla on lähdetty mukaan. Hyvä hyvä, jatkakaa.
Jos joskus joku ihastuisi luonteeseeni eikä aina kiinnittäisi huomiota vain tisseihin ja ulkonäköön:(
Lupaan ihastua myös luonteeseesi, kunhan nyt ensin roudaat sen runkosi tänne. Tai laita vaikka sähköpostiosoite, täällä on näitä senssejä jo tänään ollut muitakin.
t. M40
itse olen ruma, joten en ihan voi allekirjoittaa viestiäsi, mutta uskon, että sinusta tuntuu tällä hetkellä kamalalta.
Mutta jos lohduttaa, niin kyllä omissa piireissäkin ne älykkäät, isotissiset blondit ovat ne, joilla on eniten vientiä myös toisten älykkäiden ja vakavaakin parisuhdetta etsivien ihmisten kanssa. Koska jos valittavattavana on fiksu ja ruma tai fiksu ja kaunis, niin tietysti ihmiset valitsevat tuon koko paketin, elleivät kemiat ruman kanssa osu ihan ainutlaatuisen hyvin yhteen.
että olisin jonkun kanssa vain kauniin ulkokuoren takia!
Mut mistä löytyy nainen jonka ei mieli ei sit muutu heti kun suhteen pitäisi vakavoitua ja miettiä vaikkapa sitä yhteistä tulevaisuutta?
Minä olen törmännyt vain vellihousuihin jotka häviä kuin pieru Saharaan.
M39
olet ihan oikeasti TYHMÄ! (ainakin viestisi perusteella)
Mikä ap:n viestissä tekee hänestä tyhmän? Aika tympeä ongelma hänellä mielestäni.
sinä olet kateellinen hänelle selvästi. Ei kannattaisi olla.
Terv ei-niin-hyvännäköinen-ei-ap
"tuo tätäkö te haluatte" viittaa niihin kommentteihin mitä saan jatkuvasti naisilta. "Sulla on kaikki niin helppoo kun oot niin kaunis", "Kyllähän sun on helppo löytää mies kun oot ton näkönen", "Olisimpa yhtä nätti kun sä". Jatkuvasti kuulee kateellisia kommentteja, kuinka olisi ihana olla mun näköinen. Ei vaan osata ajatella kuinka vaikeaa on löytää hyvää miestä kun vetää puoleensa pelkkiä idiootteja tässä "seksisymbolilookillaan"
miesten kanssa, ovat naisystäväsikin kummallisia.
Olen itse oikein kaunis nainen, mutta eivät minun kaverini tuollaista hölise :O Tosi kummalta kuulostaa.
Välillä tietysti joku toteaa, että oletpa kaunis tänään/ taas ja sitten vastaan, kiitos, niin sinäkin. Ja sellaista.
voi varmasti vaikuttaa pukeutumisella.
Jos kerran et ole kasvoista mikään maailmanluokan kaunotar, katsopa ensin ovatko hiuksesi värjätyt kirkkaanvalkoisiksi tai pissismäisen keltaisiksi, ja mieti sitten pukeudutko piukeisiin vaatteisiin, jotka korostavat uhkeuttasi.
En silti kannusta ketään pukeutumaan säkkiin tai näyttämään mahdollisimman huomaamattomalta tai suorastaan rumalta. Olen itsekin ihan hyvännäköinen pakkaus, muotoja on ja nätti naamakin, eikä tulisi mieleenkään alkaa miettiä vetääkö liikaa tietyntyyppisiä miehiä puoleensa jos pukeutuu mekkoon tai mielestään hyvännäköisesti. Anna tuollaisten ukkojen olla ja katso tulevaan, kyllä sieltä se järkeväkin mies löytyy vielä, jos itselläsi on myös järkeä!
Voi olla, että se ratkaisu löytyisi vaihtamalla niitä OMIA valintaperusteita.
Mistä sen hyvän ja ei-pinnallisen miehen tunnistaa, kun kaikki ne sellaista esittää?
On helpointa tutustua samanlaisiin, sellaisiin, jotka tuntuvat valmiiksi tutuilta. Siksi monet toistavat samaa virhettä kerran toisensa jälkeen. Joillekin se on väkivaltainen alkoholisti, sinulle egotrippaileva pintaliitäjä.
Sinun pitäisi löytää joku tavallisesta poikkeava mies poikkeavalla tavalla. Liiku toisessa kaupunginosassa, toisenlaisessa ympäristössä ja tee vaihteeksi itse aloite. Älä siis esim. odota baarissa, että komein köriläs tulee tarjoamaan, jos se on aiemmin ollut tapasi tavata miehiä. Mene sen sijaan vaikka kirjastoon, metsään tai johonkin tapahtumiin, jossa on miehiä, ja tupea juttusille mielyttävien mutta tavallisesta "sinun tyypistäsi" poikkeavien miesten kanssa. Älä valitse vain ulkonäön perusteella vaan etsi meistä, joka tekee jotain sinun mielestäsi fiksua, mutta aiemmista miehistäsi poikkeavaa.
Jos olet näöltäsi todella häikäisevä, joudut myös itse sanomaan, että haluat istua alas jatkamaan keskustelua tai tavata myöhemmin. Tavismies ei oleta sellaista kaunottarelta. Se voi olla vaikeaa, mutta toisaalta se antaa sinulle vapauden valita, kauanko haluat kenenkin kanssa jutustella. Ja vaikket saisi myöntävää vastausta, tuot miehille hyvän mielen antamalla heille huomiota.
Siltikään sitä oikeaa tuskin löytyy ekalla yrityksellä.
kateus kuhisee tässäkin ketjussa. Jos joku uskaltaa sanoa olevansa hyvännäköinen, niin eikös nämä palstavalaat yritä heti päästä kaluamaan tylsillä hampaillaan...
kateus kuhisee tässäkin ketjussa. Jos joku uskaltaa sanoa olevansa hyvännäköinen, niin eikös nämä palstavalaat yritä heti päästä kaluamaan tylsillä hampaillaan...
ap:n ongelma ole hyvännäköisyys vaan väärät miesvalinnat, eikä näillä ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Luuletko että kaikilla maailman kauniilla naisilla on kusipäämiehet ja rumilla ne kunnolliset :D?
Joo, noinhan se menee. Sori nyt mammat mutta me toiset ollaan paremman näköisiä kuin toiset. Voi itku.
jos kaikki miehesi eivät ole olleet sellaisia, niin et voi vetää johtopäätöstä, että kauniit naiset eivät saa kuin kusipäitä. Sinulla on vain ehkä tavallista huonompi ihmistuntemus.