Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko saatte elatusmaksua?

Vierailija
18.07.2011 |

Missä näin on päätetty ja mitkä asiat siihen ovat vaikuttaneet?

En tunne ketään muuta joka saisi elatusmaksua niin mietin vaan olemmeko sopineet molemmille aivan reilun summan.

Kiitos asiallisista kommenteista

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on sovittu lastenvalvojan luona kahdeksan vuotta sitten.

Vierailija
2/11 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan valtiolta vai onkohan kela... Eli isä on todettu tyhjätaskuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eksä maksaa kahdelle lapselle yhteensä 670 euroa kuukaudessa elatustukea. Sitä kai tarkoitit vai miten?

Vierailija
4/11 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhjätaskujen kanssa joilla ei ole varaa maksaa elareita????

Ai niin sori mä unohdin, teidän on pakko ollu ottaa se ainoa joka suostuu teidän kumppaniksi ja jos se on tyhjätasku niin voisentään. No, lapsi tuo leivän tullessaan, eikös palstalla aina niin sanota. Paitsi ettei näytä tuovan.

Kyllä suurin osa palstalaisista taitaa olla jotenkin reppanoita mielenterveysongelmaisia tai muuten jotenkin vajavaisia. Sitten vakka kantensa valitsee ja lapset kärsii.

Vierailija
5/11 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteensä 250.

Vierailija
6/11 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yrittäjä, kaksi lasta. Hän maksaa 225 euroa / lapsi.

Olemme tämän yhdessä sopineet.

Vierailija
7/11 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhjätaskujen kanssa joilla ei ole varaa maksaa elareita???? Ai niin sori mä unohdin, teidän on pakko ollu ottaa se ainoa joka suostuu teidän kumppaniksi ja jos se on tyhjätasku niin voisentään. No, lapsi tuo leivän tullessaan, eikös palstalla aina niin sanota. Paitsi ettei näytä tuovan. Kyllä suurin osa palstalaisista taitaa olla jotenkin reppanoita mielenterveysongelmaisia tai muuten jotenkin vajavaisia. Sitten vakka kantensa valitsee ja lapset kärsii.

Siellä on taas joku kateellinen joka huutelee. Itselläni on tietysti kitupiikkimies ja itse olet kelan hoituella ja ihan saatanan kateellinen meille jotka sentään saamme rahaa siitä että elätämme lapsemme :D

Ja kyllä, minä olen hyvinkin tyytyväinen elämääni tällä hetkellä ja nautin joka hetkestä.

Vierailija
8/11 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhjätaskujen kanssa joilla ei ole varaa maksaa elareita???? Ai niin sori mä unohdin, teidän on pakko ollu ottaa se ainoa joka suostuu teidän kumppaniksi ja jos se on tyhjätasku niin voisentään. No, lapsi tuo leivän tullessaan, eikös palstalla aina niin sanota. Paitsi ettei näytä tuovan. Kyllä suurin osa palstalaisista taitaa olla jotenkin reppanoita mielenterveysongelmaisia tai muuten jotenkin vajavaisia. Sitten vakka kantensa valitsee ja lapset kärsii.

Taidat lukeutua tuohon vikaan porukkaan...

Vierailija
9/11 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset ovat vuoroviikkosysteemillä. Minä saan toisen lapsen lapsilisän, isä toisen.

Vierailija
10/11 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

170€ yhdestä lapsesta. Entinen puoliso työelämässä ja itse opiskelen.

T:kyselyn aloittaja

Vierailija
11/11 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdestä lapsesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan