ULKONÄKÖASIAA
Asia numero 1. Meitä naisia ja miehiä on joka junaan. Mikä miellyttää toisen silmää, ei miellytä toista. Mun ex halusi aina, että en meikkaa yms. ja tykkäsi romantiikasta ja hempeistä vaatteista yms. Tykkäsi Elovena-tyttötyypistä. Minihameille ja korkkareille nyrpisti nenäänsä.
Itse taas tykkään katsella kiinteäkroppaisia miehiä, kaveria miellyttää hiukan pulska kaljamahainen mies(ja vielä vanhempi!!! )
Meitä on joka junaan.
Kommentit (5)
minun mielestä esim. farkut tai muut tiukat housut voittaa minihameen mennen tullen;)..niin, jos on hyvä peppu..
Niin sinusta. Mutta sinähän oletkin nainen. Mies on eri asia. Ja pyydän, älkää nyt kirjoittako tähän vastakommenttia ja sitten lätkäiskö alle, että " Mies" tai Make79" .
että kyllä se minihame miehen pään kääntää. Eri asia on, haluaisiko mies vaimonsa pukeutuvan siten tai ylipäätään kenenkään muunkaan. Puhun vaan reaktiosta. Eikä se tarkoita, että rakastaisi tai arvostaisi vaimoaan vähemmän, vaikka pää joskus kääntyisikin. Minäkin katselen mielelläni kauniita sääriä, vaikka nainen olenkin.
Niin, ja käytän tuulipukua ulkoillessani. Vaatteet olosuhteiden mukaan :-)
Mutta tiedän myös sen, että ei savua ilman tulta. Eli puheitahan on ollut ennenkin tästä virolaisnaisten viehättävyydessä miesten silmissä, ei se Saagim sitä ensimmäisenä esiin tuonut. Puhetta on ollut myös siitä, että miksi suomitytöt tosiaan pukeutuvat niin mitäänsanomattomasti ja epänaisellisesti ja ovat usein kuin nuoria miehiä ulkonäöltään. Eivät tietysti IHAN kaikki, mutta yleisesti ottaen.
Ole hyvä.