Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kertoa kaverille, että hän on väärällä alalla?

Vierailija
17.07.2011 |

Kaverini on päiväkodissa työssä, eli lasten kanssa siis. Nyt kun lomalla ollemme nähneet ja olen ehdotellut erilaisia virikkeitä, joihin mennä lastemme kanssa hän ei halua mennä koska ei kuulemma halua mennä melskeisiin paikkoihin. Ei kelpaa puuhamaat, seikkaulupuistot yms. haluaa kuulemma hiljaisuutta lomalla. hänen lapsensa menevät huvipuistoihin vain isänsä kanssa. lapsen jäävät siis ilman mukavia muistoja perhe-elämästä koko perheen kesken.

Miten muka ystäväni tulee toimeen työssään päiväkodissa? Siellähän sitä vasta on meteliä? olisi siis varmasti hänen itsensä kuten myös päiväkodin lasten takia työopaikan vaihodon aika, mutta miten sen kohteliaasti kertoisi hänelle? Vinkkiä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttusi.

Kaverisi on töissä meluissa päiväkodissa niin kai se on aivan normaalia ettei halua viettää lomaa lapsiperheiden seurassa?

Itsekin kaipaan usein hiljaisuutta vaikken päiväkodissa työskentelekään.

Vierailija
2/9 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin välttelen lomalla kaikkia sellaisia paikkoja, joissa voisin törmätä "asiakkaisiini" ja ylipäätän en kestä mitään hulinaa ja kiljumista.

Omat lapset pääsevät kyllä käymään huvipuistossa jne. mutta mieluummin tehdään jotain muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttusi. Kaverisi on töissä meluissa päiväkodissa niin kai se on aivan normaalia ettei halua viettää lomaa lapsiperheiden seurassa? Itsekin kaipaan usein hiljaisuutta vaikken päiväkodissa työskentelekään.

Kaverisi soveltuu varmasti erinomaisesti päiväkotiin mutta hän haluaa tehdä lomallaan jotain muuta kuin tuntea olevansa töissä.

Vierailija
4/9 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin lääkärikään vapaa-ajallaan haluaisi autella kaikkia ihmisiä vaivoissaan tai kampaaja tehdä kavereilleen kampauksia jne. Ihan normaalia että lomalla haluaa tehdä jotain mikä ei muistuta vähääkään työstä. Ei ne lapset saa traumoja vaikka menevät "vain" isän kanssa. Älä nyt mene ehdottelemaan mitään alanvaihtoa jollet halua riitoihin kaverisi kanssa.

Vierailija
5/9 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikki pitää muiden kertoa :D

Ei elämä!

Vierailija
6/9 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaan huvipuistoihin kun on itse niin kädetön ettei pärjää omien lastensa kanssa.

Vierailija
7/9 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sanokaa mulle, että mä olen ihan ok, kun en kestäkään lapsia vapaa-ajallani ja käly mua siitä haukkuu"

T: epä tietoinen lähi hoitaja opiskelia Korsosta

Vierailija
8/9 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

antakaa nyt niiden "kavereidenne" elää kuten parhaaksi näkevät, ja yrittäkää itsekin siinä sivussa elää.

Vierailija
9/9 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rauhoittua ja rentoutua ja ladata akkuja tulevaa työvuotta varten. Eipä ole tullut mieleen, että olen opena väärällä alalla, vaikka vietän mielellään lomalla paljon aikaa mökillä hiljaisuudessa sen sijaan, että tunkisin teinien sekaan biitsille hillumaan.