Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tsempatkaa mua luopumisen tuskassa! Haluaisin säilyttää kaikki mahdolliset

Vierailija
17.07.2011 |

tyttären (1v8kk) vaatteet ja lelut yms. tarvikkeet vaikka siinä ei ole mitään järkeä. Perheenlisäystä ei ole suunnitelmissa varmaan ainakaan 3-5v joten eikö kaikki kannattaisi laittaa vaan myyntiin? :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttösi ihastuu ikihyviksi, kun joskus teininä tai nuorena äitinä saa takaisin "retro-vaatteensa" ja -lelunsa. Laita samaan muistolaatikkoon myös neuvolakortti ja tuttipullo, lusikka, kaikkea sellaista! Etiketti vauvanruokapurkista.

Jos sinun on pakko rajata tavaramäärää, päätä että säästät sen verran kuin mahtuu äp-laatikkoon: tärkeitä leluja, tunnepitoisia vaatteita, onnittelukortit synnäriltä, pienet sukat ja vauvab pienimmät vaipat, jos niitä vielä on.

Et tule katumaan säilytettyjä tavaroita, koska niitä voi heittää pois myöhemminkin. Pois heitettyä sen sijaan et saa takaisin.

Vierailija
2/6 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä laadukkaat vauvalelut ja muutama rakkain vaatekappale. Jos sinulla on säilytystilaa, niin säästä lisäksi vaunut, syöttötuoli, pinnasänky yms. jos olet ostanut ne uutena. Käytettynä ostetut myisin pois!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttösi ihastuu ikihyviksi, kun joskus teininä tai nuorena äitinä saa takaisin "retro-vaatteensa" ja -lelunsa. Laita samaan muistolaatikkoon myös neuvolakortti ja tuttipullo, lusikka, kaikkea sellaista! Etiketti vauvanruokapurkista.

Jos sinun on pakko rajata tavaramäärää, päätä että säästät sen verran kuin mahtuu äp-laatikkoon: tärkeitä leluja, tunnepitoisia vaatteita, onnittelukortit synnäriltä, pienet sukat ja vauvab pienimmät vaipat, jos niitä vielä on.

Et tule katumaan säilytettyjä tavaroita, koska niitä voi heittää pois myöhemminkin. Pois heitettyä sen sijaan et saa takaisin.

Ihana idea tuo! Tilaa kun meillä ei niin kamalasti ole niin täytyy tosiaan yrittää kerätä tuollainen aarrelaatikko tuosta äp-paketista :)

Vierailija
4/6 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten voit laittaa hlpommin pois, kun ne muistot kuitenkin tulevat mieleen, kuvia katsellessa.

Vierailija
5/6 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on poika 1 v 8 kk ja tuntuu tosi vaikealta myydä mitään tai laittaa muutenkaan kiertoon. alkuun pakkasinkin hyvillä mielin kaikki "sille seuraavalle" mutta nyt olen alkanut miettiä josko lapsiluku olisikin näin täynnä. mutta ajatuskin näiden pieneksi jääneiden vaatteiden, vauvalelujen ja vauvatavaran luopumisesta ahdistaa. aina välillä päätän että nyt alan käydä näitä läpi (just tota "muistolaatikon" tekemistä varten) ja että reilusti laitaan sivuun suurimman osan vaatteista. mutta sitten kun alan tätä tekemään en raaskikaan mitään laittaa pois...

kaikki mun tutut hymähtelee mulle kun kerron tästä (pitävät mua siis ihan pöhkönä - nehän on vain vaatteita ja tavaroita, ne sanoo) joten huojentavaa lukea että on edes yksi kaltaiseni. :)

Vierailija
6/6 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja loppujen lopuksi siihen äitiyspakkauslaatikkoon ei hirveästi mahdu... ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi