Oliko teillä 60-luvulla autoa?
Kommentit (19)
itse ollut syntynyt. Äitini ajoi ajokortin vasta 70-luvulla, ikä olisi 60-luvulla riittänyt juuri ja juuri.
itse ollut syntynyt. Äitini ajoi ajokortin vasta 70-luvulla, ikä olisi 60-luvulla riittänyt juuri ja juuri.
Vanhoja kurppanoita. Eipä ihme kun ovat vaihdevuosiraivareissaan niin kiukkuisia että pilaavat koko palstan ilkeilyllään
Auto muistaakseni hommattiin silloin kun minä 3. lapsi olin vauva. Eli 80-luvun alussa. Lada.
Mitä ihmeen tanttoja täällä oikein palstailee???? Vanhoja kurppanoita. Eipä ihme kun ovat vaihdevuosiraivareissaan niin kiukkuisia että pilaavat koko palstan ilkeilyllään
Tosin en ole koskaan ollut äitini kyydissä, ei enää itse ajanut siinä vaiheessa, kun minä olin syntynyt... tyypillinen nainen, antoi miehen kuskata.
Itselleni tuo ajotaito on itsenäisyyskysymys.
oli hänellä tosin metsästyskorttikin :-).
Vanhoja kurppanoita. Eipä ihme kun ovat vaihdevuosiraivareissaan niin kiukkuisia että pilaavat koko palstan ilkeilyllään
Isä kulki julkisilla...Ja oli meillä kotiapulainenkin.
ei koskaan. ei ollut aidilla korttia. itsellani on kortti, mutta tykkaan kavella. asutaan ulkomailla 'keskustassa'.
vanhemmat kun ovat syntyneet -50 ja -51...
Isä sai kortin heti kun ikä riitti, äidistä en tiedä milloin on ajanut kortin mutta veikkaan 70-lukua. Isällä oli auto jo ennen ajokorttia...
eikä omistanut 60-luvulla autoa :)
Ja traktoreita ja pappatunturi..
Äitini sai kortin vasta kun toiseksi vanhin siskoni oli n. 4 vuotias eli 70-luvulla siis.
Kumpikaan vanhemmistani ei ole ollut ajoikäinen 60-luvulla.
oli kortti ja uutena oli ostanut auton vähän päälle parikymppisenä. Todella ylpeä oli autostaan :). Muistan kun lähdimme mummolanreissulle: tavaroita laitettiin takapenkin jalkatilaan, vähän tyynyjä päälle. Päällimmäiseksi filtti ja meillä lapsilla oli mukava leikkipaikka, jossa leikkiä tai ottaa nukuset (tuolloinhan ei ollut turvavöitä eikä turvaistuimia :).
Minä olen lapsuudenperheeni ensimmäinen (mukaanlukien myös isäni ja äitini vanhemmat) jolla on sekä auto että ajokortti.
tapasivat äitini kanssa vasta 70-luvulla jolloin minäkin synnyin. Äidillä ei ollut ajokorttia.
-69