Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

menieren tautia sairastavia paikalla?

Vierailija
16.07.2011 |

minkälaisia kohtauksia teillä on? Puhutaanko edes kohtauksista? Voiko olla vain esim.kohina(tinnitus)joka kasvaa merkittävästi esim.vuorokaudeksi? Vai onko aina huimausta pahoinvointia..

Olen toki googlettanut asiaa mutta haluaisin kokemuksia näin"kasvotusten". en siis aio tehdä itselleni diagnoosia,aika on vetämässä erikoislääkärille erinäisten oireiden takia,jätän homman sinne. Onko muita tinnituksesta kärsiviä? Mikä pahentaa tai auttaa,vinkkejä ottaisin mielelläni vastaan myös,kiitos:)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtaukset merkitisvät aina pakollista makuuta ja oksentelua, yleensä 1-2 päivää mutta joskus kauemminkin. Onneksi niitä oli harvoin, välissä jopa vuosia. Kova stressi laukaisi kohtauksen muttei mitenkään väistämättä tai aina tehnyt niin.

Myös veto/viima korvissa oli pahaksi, äiti käveli pari vuotta kesät talvet ulkona korvat visusti peitossa (kesällä pään ympärillä puuvillaresoripanta) ja tämän jälkeen kohtaukset ovat pysyneet poissa. Tosin tämän jälkeen hänellä alkoivat vaihdevuodet ja nyt eläkeläisenä tauti ei ole vaivannut vaikka on paljain korvin ulkona.

Vierailija
2/6 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähisuvussa menieren tautia sairastava on. ja oksentaa ja huippaa kevyesti sanottuna siis. itsellänikin aina ollu korvat tosi herkät viimalle. Pää on kuin pöntössä vaikka ihan lepposassa kesätuulessa pyöräilis. ap joka toivoo mieluusti lisää kokemuksia vaikka sitten toisen käden kautta,kiitos:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vielä niin tuore etten pysty puhumaan asiasta. En ilmeisesti sairasta menieriä, olen käynyt jo korvalääkärillä. Syön voimakasta masennuslääkettä ja lääkettä jota määrätään skitsofreniaan. Toivottavasti kerrot joskus tulevaisuudessa mitä sulle kuuluu ja näen viestin. En itse pysty vielä puhumaan asiasta ja olen miettinyt koska pystyn ja kenelle...

sori

Vierailija
4/6 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vielä niin tuore etten pysty puhumaan asiasta. En ilmeisesti sairasta menieriä, olen käynyt jo korvalääkärillä. Syön voimakasta masennuslääkettä ja lääkettä jota määrätään skitsofreniaan. Toivottavasti kerrot joskus tulevaisuudessa mitä sulle kuuluu ja näen viestin. En itse pysty vielä puhumaan asiasta ja olen miettinyt koska pystyn ja kenelle... sori

miksi syöt masennuslääkettä? mikä sinulla on,oireita?ap

Vierailija
5/6 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rankka syksy joka purkautui juuri ennen joulua ja hakeuduin hoitoon kun luulin kuulevani ääniä... päässä soi ja olo oli kuin jyrän alle jäänyt... asiat solmussa, lääkkeet auttaa mutta korvien soimisesta en pysty puhumaan :/ toivottavasti joskus pystyn, mutta nyt kiellä asian täysin ja elän lääkkeiden voimalla rauhassa...

sori

Vierailija
6/6 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ennen kohtausta jommassa kummassa silmässä näkyi "sahalaita" kuten äiti asiaa kuvasi.

Tästä syystä luultiin pitkään kohtauksia migreeniksi, mutta eiväthän ne migreenilääkkeet mitään tietenkään auttaneet. Vasta paljon myöhemmin tuli meniere-diagnoosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi