Onko se nykyaikaa että miehet kaverillisesti pussaa toisiaan ihan suulle?
Kommentit (17)
Paavali muistutti pyhästä suunannosta..
Itsekin olen tilannetta todistanut. Mies oli vielä itse sanonut minulle, että pienikin pusu, vaikka olisi kaverilta, on pettämistä. Oletin että suhde on sitten siinä, mutta ilmeisesti kyse olikin kaksinaismoralismista.
Toisen miehistä pitää ajaa parta, meikata ja laittaa peruukki päähän. Sitten voi pussata.
Jos kotona kaverillisesti pussailee pyllyreikää niin voi kai sitä kadulla pussata suuta.
Wanha neuvostoliittolainen tapa. Breznev suukotteli kaikkia mennen tullen.
Farmi ohjelmassa Archie ja Wallu muiskauttivat kun Archie putos
Ei ole normaalia, ellei ole pari. Kuka haluaa herpeksen tai muun tartuntataudin?
Jos jotkut pussaavat ,niin sitten pussaavat.
Mitä siihen muiden, ulkopuolisten , mielipiteitä tarvitaan sitä määrittelemään joksikin 'sukupuolen perusteella ei hyväksyttäväksi',tai 'kielletyksi'.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on homoilua eli ei normaalia.
Saako se siis mielestäsi kuulua vain 'heteröilyyn' ?
Isä voi suudella teinitytärtä suulle. Kielellä.
Sitä tehtiin jo 2000 vuotta sitten joissain kristillisissä piireissä
Vierailija kirjoitti:
Farmi ohjelmassa Archie ja Wallu muiskauttivat kun Archie putos
Herranen aika. Se on varmaan joku julkkiskohutempaus. Ajattelevat saavansa lisää huomiota. Ja kun on huomiota, raha virtaa lompakkoon. Tulee kysyntää. Jos ajattelevat että julkisuutta se on huonokin julkisuus ja välillä taas jotain muuta, kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Isä voi suudella teinitytärtä suulle. Kielellä.
Ei kai sulla ole lapsia?
Haluaisin nähdä enemmän tälläistä
hyi hitto, ei oooo eikä tuuu ,farmi ohjelmassa äkkijyrkkä pussata tempaisi pakosta suulle,,multa olisi tullu oksennus ja rikosilmoitus,,viittaan myös siihen jalkapalloliiton caseein vaikka mies moiskautti pelaajagimmaa,, ilman lupaa ei ainakaan
No ei nyt ihan ole ehkä jos ovat sisaruksia.