Ahdistaa kun ihmiset hokee kuinka kaunis olen ja hyvännäköinen.
Tiettyyn pisteeseen asti se on toki imartelevaa ja otan sen kohteliaisuutena mutta ystäväni ja mieheni ystävät jankuttavat asiasta erityisesti kännissä ja myös selvinpäin siitä kuinka kaunis olen ja baarissakin eilen sain kuulla monelta mieheltä kehuja. Puuduttavaa, ei tunnu enää edes kohteliaisuudelta. Itseni mielestä olen ihan ok näköinen en mitenkään erikoinen. En ymmärrä tuota jankutusta. Mieheni kavereilla asia on mennyt jo yli..tavatessamme puhutaan usein vaan mun ulkonäöstä, tai he puhuvat porukalla. Todella ahdistavaa.
Kommentit (44)
kuunnella jankutusta ulkonäostäsi?
Olet ilmeisesti epävarma ja ujo, kun et uskalla ottaa asiaa rennosti puheeksi. Ehkäpa tuttavasi ovat huomanneet arkuutesi ja yrittävat auttaa kehumalla. Kerro rehellisesti, etteivät kehut auta ongelmassasi.
En ole siis todellakaan ujo, vaan räväkkä ihminen joka sanoo mielipiteensä hyvinkin kärkkäästi (välillä liiankin) Ja olen sanonut asiasta suoraan useamman kerran! Ei minulle ole tällä hetkellä ongelmia joten ei pitäisi olla siitä johtuvaa. ap
Jospa oikeasti hakisit apua muualta, kun et tunnu sitä kotoa löytävän. Miehesi ystävät tuntuvat kovin lapsellisilta käyttäytymisensä perusteella. Ehkä todellakin on viisainta vältellä heitä. Mutta miehesi kummastuttaa, onko hän aina ollut noin ajattelematon?
Mies ei ole pomo vaikka hieman ylemmässä asemassa on kun tavallinen työntekijä työssään..En ole Lopezin näköinen varmasti yhtään. ap