Ahdistaa kun ihmiset hokee kuinka kaunis olen ja hyvännäköinen.
Tiettyyn pisteeseen asti se on toki imartelevaa ja otan sen kohteliaisuutena mutta ystäväni ja mieheni ystävät jankuttavat asiasta erityisesti kännissä ja myös selvinpäin siitä kuinka kaunis olen ja baarissakin eilen sain kuulla monelta mieheltä kehuja. Puuduttavaa, ei tunnu enää edes kohteliaisuudelta. Itseni mielestä olen ihan ok näköinen en mitenkään erikoinen. En ymmärrä tuota jankutusta. Mieheni kavereilla asia on mennyt jo yli..tavatessamme puhutaan usein vaan mun ulkonäöstä, tai he puhuvat porukalla. Todella ahdistavaa.
Kommentit (44)
ei todellakaan tarvetta etsiä mitään ukkoja. Mistä näitä kateellisia tulee?!? =))
En laita itsestäni kuvaa nettiin. ap
sä oletkin sellaisen reppanan rassukan oloinen ja ne yrittää vaan kannustaa ja saada sua paremmalle mielelle?
ilmaisen mielipiteeni usein aika kärkkäästi (ehkä liiankin). Nuorena olin sellainen mutta en tosiaan enää kymmeneen vuoteen. ap
Eivät kovin järjen jättiläisiltä vaikuta, jos illan puheenaihe on sinun ulkonäkösi! Järkyttävää suorastaan. Itse olisin sanonut jo ajat sitten, että hankkikaa elämä (tai ulkonäkö), jos muuta keskusteltavaa ei löydy.
Todella outoa porukkaa.
vielä 40 ikävuoteeni mennessä tavannut naista joka on niin kaunis että kaikki ympärillä vain kehtuvat kehumasta päästyään lakkaamatta tämän ulkonäköä! Täytyy olla aikamoinen ilmestys, olisipa mielenkiintoista nähdä. Ihme ettei ap:tä ole vielä napattu malli- tai missimaailmaan kun niin uskomaton ilmestys on.
miehen puolelta nämä tyypit enkä halua alkaa sanelemaan kenen kanssa mieheni saa liikkua ja kenen ei. Mutta yrittäny olen puhua miehelleni asiasta muttei hän ymmärrä että se voi jo alkaa ahdistamaan. Niin ja olen todella sanonut ajat sitten asiasta ja useasti. Heillä on kyllä omatkin vaimot joten en ymmärrä miksi eivät heistä puhua ja jos vaimot paikalla niin silloin ei kehuja tule. ap
Jotenkin minulle tulee tunne, että sinulla nyt tuntuu olevan tarve todistella, että paketissasi on kaikki kohdallaan. Löytyy kauneutta, älykkyyttä jne. Tiedät varmasti itsekin, että ammatti ei vielä kovin paljon viisaudesta kerro. Vaikkakin toisissa ammateissa vaaditaankin "ajatusta" hieman enemmän.
Kateellisia ja ilkeitä ihmisiä tämä maa on pullollaan, niistä osan voit tavata tällä palstallakin. Mutta hieman tuo asenteesikin näihin kommentteihin kyllä kertoo siitä, että mieluusti asetut kauneutesi kanssa toisten yläpuolelle. Täällä nyt ilkeillään kaikille, se ei tarkoita vielä sen suurempaa, kuin ajattelemattomuutta.
Askarruttaa, että minkälainen "ruudinkeksijä" miehesi on, jos ei tajua asian vaivaavan sinua, vaikka olet ottanut sen puheeksi. Ehkä lähtisin miettimään asiaa parisuhteen kautta. Jos ei teillä keskenään onnistu kommunikointi ja asian selvittäminen, niin ottakaa ulkopuolinen avuksi. Esim. parisuhdeterapeutti. Tsemppiä!
Ja uppoaa kuin suohon, heh. Naureskelevatvsitten keskenään sun kiherryksille : Dd
Ja uppoaa kuin suohon, heh. Naureskelevatvsitten keskenään sun kiherryksille : Dd
enhän nyt heitä joka päivä näe muutenkaan. Mutta siis liikaa ja aina kun näemme. Täällä ei ihmiset taida osata lukea, olen siis USEIN SANONUT ASIASTA että se jo häiritsee minua. ap
sanoa valehtelematta että en ole mikään tyhmä ja moni ei ammatissani pärjäisi, ainakaan nainen. Itse en pidä itseäni keskivertoa kauniimpana joten en ole täällä mitään todistelemassa. Onko tosiaan niin että av-mammat on näin kateellisia?! Ihan asiallisia kommentteja olisin kaivannut mutta turha kai täällä sellaisia odottaa. ap
ongelmia mutta tännehän nyt kirjotetaan muutenkin vaikka mitä niin kai minäkin saan avautua asiastani! ap
Eivät kovin järjen jättiläisiltä vaikuta, jos illan puheenaihe on sinun ulkonäkösi! Järkyttävää suorastaan. Itse olisin sanonut jo ajat sitten, että hankkikaa elämä (tai ulkonäkö), jos muuta keskusteltavaa ei löydy.
Todella outoa porukkaa.
En todellakaan voisi kuvitella, että mieheni ja kaverinsa keskustelisivat KENENKÄÄN ulkonäöstä jotain ohimenevää kommenttia lukuunottamatta.
reilut 10v. ja olen tuntenut nämä ihmiset saman ajan on outoa että tämä ulkonäkö asia on noussut näin keskeiseksi nyt viime vuosina. Ulkonäössäni ei ole muutosta tapahtunut muuta kun iän tuomaa muutosta. Musta on todella outoa käytöstä. Ja olen alkanut jo välttelemään heidän näkemistään. ap
Minäkään en tiedä ketään niin kaunista, että hänen kauneuttaan jatkuvasti kehuttaisiin.
Uteliaisuus heräsi, ois kiva nähdä kuva ap:sta, mikä hänessä on ylivoimaisen kaunista.
Tänään tosin näin kauniin nuoren naisen, hänen silmänsä olivat niin kauniit, että oisin voinut vain tuijottaa niitä, mutta en kehdannut.
Näköinen voin ymmärtää, ett silloin miehet ehkä sanoisi jotain tyyliin "siistin näköinen muija" ja tämänkin vain kerran;). Vaikea kuvitella, että jostain kaverin vaimosta kukaan sanoisi miään, ellei sitten ole pomo tää mies, jota halutaan nuoleskella:)