G: Miten ruokavaliosi muuttuisi nykyisestä, jos rahalla ei olisi väliä? Entä vaatekaappisi?
Eli miten ruokavalioi muuttuisi nykyisestä, jos ei tarvitsisi katsoa ostamiesi tuotteiden hintoja? Ostaisitko enemmän luomua, kokolihaa tai jotain erikoisuuksia? Söisitkö kaviaaria kaiket päivät vai joain muuta?
entä vaatekaappisi? pysyisivätkö nykyinen väri ja tyyli about ennallaan vai menisikö kaikki uusiki johonkin toiseen tyyliin? Millaisia vaatteita ostaisit, jos ei tarvitsisi hintalappuja tuijottaa?
Kommentit (28)
varmaan myös ostaisin esim. kauppatorin lihatiskistä jotain ihania erilaisia juttuja kuten vaikka sellaisia täytettyjä liharullia. Kasvikset voisin myös hankkia useammin toreilta.
Vaatteita tulisi toki rutkasti lisää. Tyyli ehkä pysyisi samana, mutta olisi enemmän vaatetta ja laadukkaampia merkkejä, henkkamaukka vaihtuisi Stockmannin ja Sokoksen vaatteisiin. Mitään huippumerkkejä en silti haluaisi (Gap ja Burberry tms.), ei kiinnosta hienostella ylihinnoitelluilla vaatteilla.
Sehän on halpamerkki, vai tarkoititkohan nyt jotain muuta?
Mun vaatekaappi vaihtuisi Pradaan, Gucciin ja Chaneliin, ainakin kenkien ja laukkujen osalta.
ja vaatteet olisivat ekologisia esim. Globe Hopea. Tai muuten vaan laadukkaampia, jotta voisi ostaa vähemmän. Pradat sun muut eivät kiinnosta.
samaa paskaa kuin tähänkin saakka. Vaatekaappiin vois ostaa telttakankaita.
niin paljon ei ole rahasta pulaa.
Mutta jos olisin todella rikas, palkkaisin yksityisen kokin ja personal trainerin, että hän pitäisi minua vuoden laihdutuskuurilla ja kuntoilukuurilla.
Vaatteet... no jaa. Katsotaan niitä sitten kun olen laihtunut guruni johdolla.
ruoka: enemmän luomua, kasviksia (sesonkien ulkopuolella ja oikeasti lemppareita), valmispakasteita (soijapihvit jne), tuoreita leivonnaisia ja juustoja. söisin ulkona huomattavasti useammin.
vaatteet: arvokkaita vintagelöytöjä. käyttäisin ehkä ompelijoiden palveluita. enemmän suomalaisia suunnittelijoita ja lempimerkkejäni (samu-jussi koski, paola suhonen jne).
oikeastaan samoja, joita nykyäänkin ostan, mutta ostaisin useammin ja vähemmän harkiten. moniin noihin minulla olisi hyvin rahaa nytkin, mutta olen pihi:) en heittäisi ruokaa roskiin tai alkaisi ostaa rättejä, kirppareita, alennuksia ja tarjouksia hyödyntäisin yhä.
Hävettää jo nyt kuunnella juttuja "ostin uuden maton, kun en tykännyt entisen väristä" kun suurimmalla osalla maapallon asukkaista ei ole varaa ostaa minkäänlaista mattoa. Saatikka, että olisi koti ja siellä lattia, johon maton laittaisi.
olisihan se nyt kohtuutonta, että sä käyttäisit niitä kun kaikki muut ei voi. olet varmaankin lähettänyt ne "osalle maapallon asukkaille"? onko sulla edes kotia?
Vaatekaappi pysyisi suunnilleen samana.