Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko vadelmat jo kypsiä?
Kommentit (4)
ihan ensimmäiset on punaisia, mutta ei niitä vielä ole saanut kuin muutaman
eteläinen Suomi
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tosin sateet tekevät huonoa jo kypsyneille marjoille
t jo 8 litraa vattuja tällä viikolla poiminut pääkaupunkiseudulta
kun mökillämme Salossa ei vielä likimainkaan olleet kypsiä. Ehkä joskus ensi vkl, jos ensi viikko on lämmin, kuten on ennustettu.
Hyvin paikkakuntakohtaista, siis.
Alue: Aihe vapaa
ei ollut viikko sitten vielä edes tietoa, tuleeko niitä edes.